Vad dricker ni just nu?

Inaktiv

Handsprit och kinesisk cola.
(skämt)

Medlem

@jreklund: Snyggt, lätt den bästa musten! Måste till affären och köpa ett gäng!


signatur

🕹️ Nintendo Switch & Sällskapsspel
🀄 Mahjong 🃏 www.renju.nu ♟️Schack

Medlem

Just nu själar

Releasehästryttare
Gnällkuk
Skrivet av anon_326443:

Handsprit och kinesisk cola.
(skämt)

På en företagsfest för många år sedan var det en udda kille som jobbade med IT på vårt jobb, antar att han hade problem med alkoholen för när den tog slut och det var de döende timmarna och fyra pers kvar tyckte han det var en idé att köra vidare på handsprit och julmust...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

KoP
Medlem

Loka Smultron/Lime.

Medlem

Kaffe.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

tankar! tänk på den en stund


signatur

New life, New hope

Medlem

Kombucha! Det är dyrt att köpa i butiken men jag brygger min egen. Kan rekommendera http://go.prohomecooks.com/kombucha-quick-start-guide om ni själva vill komma igång! Det är verkligen hur gott som helst och ett bra komplement till Cola Zero


signatur

👹 World of Warcraft| 🤖 Hearthstone: Heroes of Warcraft | Bloggar om spel på https://freespinsnytt.se

Skribent

Invigde nya Blendern igår så provar lite olika smoothierecept. Tips tas tacksamt emot.

Just nu är det blåbärskvarg, vaniljyoghurt, banan och frysta blåbär. Helt ok men inget jag gör igen tror jag.

Medlem

@Shadee: Egenplockade bär och färska jordgubbar blir toppen. Frysta bär tenderar att bli rätt smaklösa


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Kaffe såklart Arvid Nordquist Eco ftw!

Skribent
Skrivet av Ariath:

@Shadee: Egenplockade bär och färska jordgubbar blir toppen. Frysta bär tenderar att bli rätt smaklösa

Jo så är det nog. Har inte motivation nog att plocka bär om inte någon släpar med mig ut i skogen, så får nog lägga några extra slantar på att köpa färska i butik istället.

Gnällkuk

Precis hällt upp ett glas Plantation XO. Mjums.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av trickeh2k:

Precis hällt upp ett glas Plantation XO. Mjums.

Mer frukt! En IPA från Norge. Amundsen Apocalyptic thunder juice


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar