Rykande het info om Cyberpunk 2077:s ”vuxna” innehåll

Robot
Rykande het info om Cyberpunk 2077:s ”vuxna” innehåll

Ännu en åldersmärkning sammafattar sexet och våldet. Tydigen kan vi modifiera både snopp och snippa...

#cyberpunk-2077, #esbr, #sex, #våld


Frilansare

Haha alltså detta:
"customization can include depictions of breasts, buttocks, and genitalia, as well as various sizes and combinations of genitals."

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Haha alltså detta:
"customization can include depictions of breasts, buttocks, and genitalia, as well as various sizes and combinations of genitals."

12-åriga mig hade älskat detta. Minst lika mycket som 40-åriga mig idag

Men frågan e om penisen kommer att krympa när det bli kallare??


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Muttis


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Spelen går framåt. Jag minns när man kunde påverka "studsigheten" på behagen hos de kvinnliga slagskämparna i Dead or Alive 2, men här har man tagit det ett par steg till. Min karaktär kommer heta "Hästen". På grund av... att han kommer vara snabb... när han springer...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Sjukt PK att kunna modifiera kön eller ha båda! Fan vad bra.

Frilansare
Skrivet av bickelito:

Sjukt PK att kunna modifiera kön eller ha båda! Fan vad bra.

Alltså ja, sjukt cool cybermod att kunna köra dubbelt!

Undrar om de går full Conan Exiles med "endowment sliders" och "genital physics"?

Medlem

Gött, kan jag äntligen identifiera mig med mainkaraktären, äntligen kan mainkaraktären ha 3 cm slak som jag, tack CDPR för att ni tänker på oss som levt ett liv i lögn genom alla mainkaraktärer genom alla år!

Medlem

...och alla i spelet heter X Æ A-12.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Alltså ja, sjukt cool cybermod att kunna köra dubbelt!

Undrar om de går full Conan Exiles med "endowment sliders" och "genital physics"?

Ja förhoppningsvis, samtidigt funderar man självklart på hur stort teamet för just denna "funktion" är och
hur snacket i deras coronazoom-möten är.

Så många frågor! Men att EA gråter kan vi konstatera.

Medlem

Fasen, kommer ju aldrig komma förbi karaktärseditorn.
https://youtu.be/PzIOfdm5IfA

Backloggens befriare

Nej tack. Är det bara jag som tycker att det är extremt ointressant med stela sexscener i spel?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Ska försöka skippa dessa informationskvällar. Pallar inte att dra upp hypen till max igen. Blir iaf absolut ett releaseköp den 17 september på Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Nej tack. Är det bara jag som tycker att det är extremt ointressant med stela sexscener i spel?

Förhoppningsvis kommer spelet att bjuda på mer än så. Men kul för dom som bryr sig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det fick mig att tänka på en scen i space truckers.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Det fick mig att tänka på en scen i space truckers. https://imgix.bustle.com/inverse/39/fd/07/98/f624/44ce/b551/3...

Ser ut att vara en riktig svärmorsdröm..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Men frågan e om penisen kommer att krympa när det bli kallare??

Do women know about shrinkage?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ser ut att vara en riktig svärmorsdröm.

Haha, inte precis. Han var skurk i den filmen och han hade nån slags pneumatisk robotkuk och försökte våldta den kvinnliga huvudpersonen (dock så pajade den innan nåt hände)

MEG
Medlem

Om det är rollspel så ska det också vara rollspel


signatur

Death is only the beginning

Medlem

@Blackwolfe: Tänkte lite stilla för mig själv att detta måste vara första gången någon nämner ordet "robotkuk" här på FZ.se.

Så var inte fallet, kan jag nu konstatera en Google-sökning senare.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=N_q-DhQwZog

Pfft, som i ovanlänkade dokumentärfilm tydligt förklarar kommer "vätskeöverföring" vara bannlyst i framtiden. Kön kommer således vara helt onödiga.

Gnällkuk

Fan, hoppas det är detaljerat. Ska dra max i reglaget så de yttre blygdläpparna blir som öronlappar på en pälsmössa!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

Passande, om man ändå ska gå all-in för att beskriva en depraverad, mörk värld.

Gissar att Robocock kommer trenda som namn på de manliga(?) karaktärerna

Medlem

Det kommer att bli roligt att se detta streamas på Twitch osv.

Medlem

Karaktärsförslag: "The Door Knob".

Medlem

Det där var ju dåligt! 17+ rated M.. Vad behövt det för att det ska bli 18. Det kanske är något det har ändrat sen långt tillbaka. Tänkte på spelet manhunt! Som hade 18+

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Fan, hoppas det är detaljerat. Ska dra max i reglaget så de yttre blygdläpparna blir som öronlappar på en pälsmössa!

Du får döpa din karaktär till Fladderläppen.

Medlem

Och ingen multiplayer?
Hade varit kul annars och typ springa på @lampis med sin karaktär "hästen"...


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Och ingen multiplayer?
Hade varit kul annars och typ springa på @lampis med sin karaktär "hästen"...

Multiplayer skulle väl komma senare som jag förstod det.

123
Skriv svar