Ytterligare 9 titlar som kommer till Xbox Series X – med trailers!

Robot
Ytterligare 9 titlar som kommer till Xbox Series X – med trailers!

Cyberpunk, skräck, mediala Marianne och mycket annat.

#inside-xbox, #xbox, #xbox-series-x


Medlem

Jag tyckte att t.ex Scarlet Nexus, The Medium, The Ascent & Call of the Sea såg intressanta ut. Chorus tror jag inte är min grej. Har lite svårt för rymden. Jag är lite rädd för att Second Extinction kan bli för likt Generation Zero. För det bygger väl på det spelet? Fast i en annan miljö.

Medlem

Bright memory såg extremt bra ut. Resten är inget för mig.

Geeks Gaming

Exsneeze me? Var det en Delorean på slutet av ”bright memory infinite”? 😱

Inaktiv

Känner verkligen noll hype för next gen Xbox. Det är ju bara en liten dator och det har jag redan en.

Saknar den där känslan man hade när man stod i kön inne på leksaksaffären och skulle köpa allra första Xbox med Halo 1.

Medlem

Många spel där som lockade mig! Imponerande! Och detta är inte ens Microsofts egna! Ser fram emot juli ännu mer nu!

It's not a lake, it's an ocean

The Medium och Call of the Sea såg intressanta ut. I övrigt... nja. Fick ingen nextgen-känsla någon gång under streamen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Många spel där som lockade mig! Imponerande! Och detta är inte ens Microsofts egna! Ser fram emot juli ännu mer nu!

Som kommer till andra format också, med andra ord.
Känner mig av någon anledning besviken.
Kanske hade för höga förväntningar. Kändes inte "next gen" alls.
Ser fram emot när dom visar vad deras egna studios har pillat ihop. Hoppas det blir bättre än detta.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Asså, jag VILL gilla Second extinction. Coop och döda dinosaurier? Sign me up!

Men fasiken vad det såg enformigt ut.


signatur

Videomupp

Medlem

Scorn ger mig H.R. Giger vibbar, mycket bra!

Medlem

Inga super intressanta titlar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så ohyggligt tråkiga, trötta och fantasilösa spel...

Det enda som verkade vara lite intressant och ha originalitet var SCORN, där stilen direkt var tagen från H. R. Giger, konstnären som bl.a. designade ALIEN...

Resten var bara saker man har sett tusen gånger om, tröttnade efter typ tredje trailern och skummade igenom resten...

Hypelevel: Less than Zero

Medlem

Jag tror att Series X kan bli en jävligt trevlig maskin, men jag blev besviken. De hypade upp det rejält med att det skulle vara en massa gameplay, och vi fick inte se en enda HUD.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Känner verkligen noll hype för next gen Xbox. Det är ju bara en liten dator och det har jag redan en.

Saknar den där känslan man hade när man stod i kön inne på leksaksaffären och skulle köpa allra första Xbox med Halo 1.

Första Xboxen var också bara en liten dator, jag tror du förväxlar xbox 1 hypen med barndomen
Det mesta var mer magiskt när man var liten.

Inaktiv
Skrivet av xdrive:

Första Xboxen var också bara en liten dator.

Jag menar den hade ju i alla fall speciella exklusiva titlar man såg fram emot.
Nu kan jag ju spela allt som kommer på xbox på min dator.

Geeks Gaming

Många av dom ser riktigt nice ut. Fast kör pc. Även om jag är Xbox när de kommer till konsolen så ser jag inte varför jag ska köpa en series x

Medlem

Gillade klart The Ascent bäst. The medium kändes också rätt lockande.
Det weird snygga Scorn verkade rätt skadat med mycket bra fångad H.R Giger känsla, kändes också intressant.

Medlem

Att "hajpa" upp detta med "Series X gameplay" känns inte så smart så här i efterhand.

Medlem

Det känns lite som att MS gjorde den här showen för att hinna först med att visa någonting. Detta var ett riktigt antiklimax!!

Medlem

har man en duglig pc så känns ju nya xbox ganska meningslös. Ganksa tråkiga titlar också, kändes lite indie på många

Medlem

Inget av de spelen intresserade mig tyvärr.

Medlem
Skrivet av Margy:

Att "hajpa" upp detta med "Series X gameplay" känns inte så smart så här i efterhand.

Varför gör ni en så stor grej av det? Ser inte märkningen som något mer än t.ex "HDR"? De flesta produkterna har någon form av märkning.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Varför gör ni en så stor grej av det? Ser inte märkningen som något mer än t.ex "HDR"? De flesta produkterna har någon form av märkning.

Jag tror det blivit något missförstånd här.

MS har hajpat upp detta som att "nu ska ni få se gameplay från Series X" och sedan var det knappt någon gameplay alls och det mesta såg ut att kunna köras på nuvarande generation.

Det handlar inte om någon märkning.

Ambassadör
Xbox

Haha, vissa här är väldigt genomskinliga


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Tassel:

Som kommer till andra format också, med andra ord.
Känner mig av någon anledning besviken.
Kanske hade för höga förväntningar. Kändes inte "next gen" alls.
Ser fram emot när dom visar vad deras egna studios har pillat ihop. Hoppas det blir bättre än detta.

Ja, även Microsofts egna spel kommer till annat format. Det är deras nya strategi med att vara en speltjänst och inte bara konsol.

Medlem

Hade för höga förväntningar =/
Skulle aldrig veta at det här var next-gen-grafik om det inte var för all hype.
Var iof bara ett AAA spel och det optimeras nog för current gen med lite extra fluff som ray tracing till series x

Medlem

Gud så irriterande att man ska få uppleva samma sak med Microsoft gång på gång. Det här gav samma vibbar som 2013 och Xbox One-revealen då MS rågjorde bort sig med att fokusera allt på sport, TV, Kinect, always-on och allt det där tramset.

Hur kan man vara så dum att man hajpar detta som ett gameplay reveal event och sen inte visar någon gameplay! Istället får vi en lång radda jättetrötta klipp från rena B-spel! Som inte såg next-gen ut överhuvudtaget. På YouTube är nära alla kommentarer negativa. Det var ju inget som kändes next-gen med det här överhuvudtaget. Vilken waste av två timmar och ännu en PR-katastrof av Microsoft.

Kostymnissar och businesstyper som inte förstår gaming, som inte förstår kunden, att de bara inte kan låta bli att lägga sig i!

Ack ack Microsoft, det här företaget borde nog äntligen göra alla en tjänst och dra sig ur gamingmarknaden. En bättre aktör i dess ställe skulle göra publiken och kunden mycket gladare.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag tror det blivit något missförstånd här.

MS har hajpat upp detta som att "nu ska ni få se gameplay från Series X" och sedan var det knappt någon gameplay alls och det mesta såg ut att kunna köras på nuvarande generation.

Det handlar inte om någon märkning.

Ah, jag trodde det var märkningen "Optimized for Xbox Series X". Mitt misstag. Skulle ha läst bättre. Men jag tror att många kommer bli besvikna när det gäller uppgraderad "next-gen" grafik. Detta gäller både Playstation och Xbox. Spelbranschen ser annorlunda ut nu. De flesta spelen som släpps är optimerade efter hur många som kan spela dem (inte grafiska skillnader). Så egentligen var det bara "gameplay" som var lite vilseledande. De skulle ha kunnat visa upp Fortnite till Series X och det skulle tekniskt sätt inte vara fel. Tror inte utvecklarna kommer att använda den grafiska tekniken ändå. Det man kommer märka av är annan teknik. T.ex att saker laddar in snabbare (draw distance).

Medlem

Scorn verkar ju helt sjukt trevligt!

Medlem

-Det största hoppet sedan 2d blev 3d- Phil spencer. Vi sätter hoppet till Första parts utvecklarna nu. De kanske skulle börja med dom istället för en massa indie spel.

12
Skriv svar