Köp 54(!) Square Enix/Eidos-spel på Steam för bara 400 spänn

Robot
Köp 54(!) Square Enix/Eidos-spel på Steam för bara 400 spänn

Och alla intäkter går till välgörande ändamål.

#Square-enix, #Steam


Medlem

Precis vad jag behöver till min spellista på steam som jag inte kommer spela 😁

ndr
Medlem
Skrivet av Stich:

Precis vad jag behöver till min spellista på steam som jag inte kommer spela 😁

Hehe precis, men man mår litet bättre när man ser spel listan på Steam blir längre å längre

Medlem

Kommer nog inte spela änns hälften av spelen men lite så.. Kul att ha i listan.

Medlem

Känner jag mig rätt så köper jag detta, njuter lite av hur min lista blivit större
Sen startar jag lol och fortsätter hata / vara tiltad på spelet


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Enbart Daikatana är ju på egen hand värt priset


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Supreme Commander 2 - Är et mycket bra spel om någon inte spelat detta RTS. Passar dessutom bra nu när datorerna har blivit bättre. 😀😀😀

Medlem

Många bra spel, så man blir ju lite sugen. Men kommer man att spela spelen? Troligtvis inte

Medlem
Skrivet av Glöttis:

Supreme Commander 2 - Är et mycket bra spel om någon inte spelat detta RTS. Passar dessutom bra nu när datorerna har blivit bättre. 😀😀😀

För den som gillar Supreme Commander så är Ashes of the Singularity: Escalation gratis på Humble Bundle just nu.

Medlem

En tråkig sak med dessa "bundles" som vanligt är när man redan har flera av spelen i sitt bibliotek, så man får inte i närheten av samma rabatt.

Medlem
Skrivet av Exxo:

En tråkig sak med dessa "bundles" som vanligt är när man redan har flera av spelen i sitt bibliotek, så man får inte i närheten av samma rabatt.

Får man inte? För mig kostar bundlen 22,46 euro då jag redan har flera av spelen som ingår.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Thief 1 och 2 gör ju detta till ett givet köp för alla som har en PC och av någon anledning fortfarande inte spelat dessa guldklimpar.

Medlem

Nobelt syfte men det är mest gammalt skräp, billigare att köpa de få spel som är spelbara

Medlem

Har redan ~70% av spelen och de som är kvar saknar jag intresse för...

Medlem
Medlem

Lol.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Anachronox är ett litet guldkorn i den här antologin. Finns high res texture patch. Ett RPG med en god släng humor.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Får man inte? För mig kostar bundlen 22,46 euro då jag redan har flera av spelen som ingår.

Jo, såg det nu. Kollade runt på olika samlingar och jag hade fått för mig att det var så på alla, men tydligen inte.

Vissa samlingar har faktiskt en fast procentuell rabatt, som denna med 95 %.

Medlem

Tack för tipset, beräknade min aktuella % till mig personligen genom att ta bort produkter jag är inte intresserad av och spel som jag äger utanför steam.
Jag tog bort ungefär 80-90% av alla produkter och jag kom ner till en rabatt på 80,4% till mig personligen.

Dock så är jag ändå osäker på om jag vill köpa det här med åtanke på att det skulle kosta mig personligen total 33,6 euro

Jag äger också 410 spel på steam redan.....Humble bundle....

Vill påpeka att jag också beräknar på samma sätt på Humble Bundle ganska roligt för mig att göra det

Ska nu kolla på SteamDB om det här är en aning det bästa priset jag kan få xD

Medlem
Skrivet av marsson90:

Får man inte? För mig kostar bundlen 22,46 euro då jag redan har flera av spelen som ingår.

Samma här, 243,47 för mig.

//LD

FM-guru
F.d. Sisyr

Oj, det var ingen dålig deal.

För 270 spänn så är det helt klart värt:)


signatur

CASE Caselabs STH10 CPU 9900k@5.1Ghz GPU 2x RTX 2080Ti RAM G.Skill Trident Z 32GB 3200Mhz PSU Revolt X 1000W Platinum SSD 860 EVO 1TB, 1x Samsung 970 Pro M.2 1TB Screen Asus ROG Swift PG279QZ Motherboard Gigabyte Aorus xtreme waterforce Z390 Watercooling 480+480+480+480+240

Medlem
Skrivet av Glöttis:

Supreme Commander 2 - Är et mycket bra spel om någon inte spelat detta RTS. Passar dessutom bra nu när datorerna har blivit bättre. 😀😀😀

Undvik! Spela Supreme Commander/Forged Alliance istället! Online finns på faforever.com!

SC2 är vad man får när man försöker fördumma ett RTS till att passa konsoler...

Medlem
Skrivet av NodCommander:

Undvik! Spela Supreme Commander/Forged Alliance istället! Online finns på faforever.com!

SC2 är vad man får när man försöker fördumma ett RTS till att passa konsoler...

Supreme Commander kändes fördummat för oss som spelade föregångaren Total Annihilation.

Gen
Medlem

27,41€ för mig. Funderar som ni andra också på att skaffa bundlen bara för att stödja. Lär dock inte lira något av dessa spel

Medlem

Äger en stor del av spelen redan på Steam och ett par på GoG samt ett fåtal i fysisk kopia (som Deus Ex GOTY). Detta är dock ett väldigt bra erbjudande och hade jag inte ägt ett enda spel eller bara ett fåtal så hade jag inte tvekat en sekund, det rör sig om några av de bästa spelen som gjorts (enligt mig).

Jag har den senaste tiden inte varit ett större fan av Square efter att ha sett hur de gång på gång fördummat spelserier som Thief och Tomb Raider men detta är väldigt generöst och ja det är säkerligen bara ett sätt att få tillbaks mycket av det som de förlorat i "good will" men det är helt klart ett steg i rätt riktning. Hoppas bara att de forsätter i samma riktning och inte får för sig att ta steg tillbaks som så ofta sker tråkigt nog.

Men som sagt jag kan inte förneka att man får väldigt många bra spel till en löjligt liten summa. Även om det rör sig om många äldre spel så är många fortfarande väldigt spelbara, Deus Ex är fortfarande inte överträffat och Thief 1 och 2 kan vara två av de bästa "stealth" spelen som gjorts, Thief 2 är en klar förbättring på ett spel som redan var väldigt bra.

1
Skriv svar