DLC-dubbel till Just Cause 2

Robot
Medlem
DLC-dubbel till Just Cause 2

respekt


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Var ju inte mycket till DLC, kostar iofs knappt nåt. Men 3vapen är ju inte mycket att hurra för.

Medlem

Varför kan man inte släppa såna här småsaker gratis?

Visst, det är billigt, men ändå...

Medlem

Tycker att dom borde fixa bomb flyplan
Skulle älska att se en B-2 i JC2
Skulle kanske behöva ett Aircraft Carrier från den amerikanska flottan eller något liknande
Skulle dock fungera lite som uppföljande story, amerikanarna hittar något av stort värde och försöker sedan ta över Panau Island med flyplan och olika land attacker, konflikter över hela ön både i luften och på marken.

Medlem

Lägg istället tid på att patcha bort kravet att betala för sin DLC även i spelet. Har jag köpt en monster-truck för en cheeseburgare så vill jag inte tvingas betala 75'000 pengar in game för att få köra den..

Inaktiv

Jag förstår kebbe, man var inte överdrivet lycklig när man upptäckte att grejerna i black market chaos pack (limited edition) kostade pengar. Nu efter x timmar känns det som det kvittar då den delen av spelet är mer eller mindre helt menlös.

Det som dom däremot gärna får patcha bort är att det i panau ploppar fram tungt beväpnade och efterhängsna prickskyttar hela tiden. Att slåss suger redan hårt nog utan att det står någon bakom en med en hagelbrakare som inte var där för en sekund sedan.

Medlem

Jag vill se en ny närliggande ö, med en vulkan, nya uppdrag och nya militärbaser och andra platser att förstöra och utforska...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Håller med om att det är irriterande när man även måste betala för black market prylarna i spelet när man en gång betalat för det.

Något jag saknade genom hela spelet var snöskoter och ett jet-ski.
Dessa två fordon borde verkligen finnas med


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

orka ta betalt för småskit...


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

Jag tycker dom borde patcha bort den där buggen som gör att man inte kan få 100% completed på den där oljeplatformen i mitten längst till vänster på kartan eftersom den buggar när man dör under ett specifikt uppdrag. Jag hade ingen tidigare sparning när jag gjorde det uppdragen så jag kommer aldrig kunna få alla 368 locations completed utan bara 367.

Skrivet av Guzilla:

Jag tycker dom borde patcha bort den där buggen som gör att man inte kan få 100% completed på den där oljeplatformen i mitten längst till vänster på kartan eftersom den buggar när man dör under ett specifikt uppdrag. Jag hade ingen tidigare sparning när jag gjorde det uppdragen så jag kommer aldrig kunna få alla 368 locations completed utan bara 367.

Fy tusan fattar inte hur de ens kan släppa ett sådant här buggigt spel.


signatur
Medlem

men era dumma fan! kan dom inte koncentrera på att släppa ut en patch med vissa småfixar?

Medlem

tack vare DLC så har magin med Cheats försvunnit.. nä fyfan säger jag. jävla skit!

Medlem

Jag fatta inte att först utvecklar de världens bästa spel och sedan drar de ner det i skiten med massa tokigheter. Jag håller med om att det är vansinnigt att man ska betala med spelpengar på black market vad man köpt extra. Men det värsta är Parachute Dual Thrusters. Du köper jetpack till din fallskärm, du råkar dö och inte fasiken har du ditt jepack igen. Nä du får öppna black market och köpa det igen.

Jag fattar inte hur de tänker? Jag kunde räkna upp fler idiotiska saker utvecklarna har sabbat världens roligaste och bästa spel med. Hoppas de inte får tårta nästa gång de fyller år.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar