Rykande het info om Cyberpunk 2077:s ”vuxna” innehåll

Medlem

Pung längre än penis - PLÄP är ett karaktärsdrag jag har saknat länge inom rollspelsvärlden.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Dem har tex. ändrat sin officiella twitter där dem innan kallade spelet ett rollspel till " an open-world, action-adventure story" och kan inte se att dem refererar spelet som ett rollspel mera i sin kommunikation.

Wat!? Varför!??. Verkar stå likadant på gog.

"an open-world, action-adventure story"... bläh!

Får en bara att tänka på alla ytliga skräpspel, själlöst skit som senaste Assassin's Creed, Destiny, Anthem, Fallout 4 & 76, Rage, The Division, Ghost Recon Wildlands & Breakpoint, Watch Dogs...

Medlem

Gäller det enbart sin main som får "utrustningen" eller kommer kunna skjuta brallorna av fienderna (bokstavligen) så det blir en riktigt blodig korvfest... blodkorv

Medlem

Förhoppningsvis kandidat till Game of the Century med eller utan snopp- och snippskulptuering. Förstår dock inte riktigt vitsen med det då man inte verkar kunna byta till tredje persons-vy och studera sin skapelse.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Förhoppningsvis kandidat till Game of the Century med eller utan snopp- och snippskulptuering. Förstår dock inte riktigt vitsen med det då man inte verkar kunna byta till tredje persons-vy och studera sin skapelse.

Det är där glänsande RTX-ytor och speglar kommer till hands...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Det är där glänsande RTX-ytor och speglar kommer till hands...

Spegel i sovrummet ala 80-tal? Helt klart en trolig feature om det går att designa sin lägenhet efter eget tycke.

Medlem
Skrivet av Dominus:

Att CDPR valt att ändra sin twitter-bio betyder ingenting, om de nu inte valt att göra om spelet helt och hållet då Cyberpunk 2077 innehåller alla de elementen som gör ett rollspel.

Exakt. Vad jag förstår så är systemet djup där man kan bygga sin karaktär.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Spegel i sovrummet ala 80-tal? Helt klart en trolig feature om det går att designa sin lägenhet efter eget tycke.

Om detta fortfarande är aktuellt så kommer vi inte kunna möblera om våra lägenheter.
https://www.pcgamesn.com/cyberpunk-2077/redecorate-apartment

123
Skriv svar