Recension – Snowrunner

Robot
Recension – Snowrunner

Han har blivit påkörd av en traktor och närapå vält en. Ingen är bättre lämpad att köra stora fordon i usel terräng än FZ:s Johan Olander.

#snowrunner


Medlem

"Palliativ Vård i Övre Kågedalen"
Morfar i stridsmask 90.

Bra recension. Tolgillar sånt här. Lär köpas!

Medlem

Trodde det var samma utvecklare som till Spintires, för spelen är väldigt lika varandra.
Mudrunner finns det tydligen också, det spelet har helt gått förbi radarn.

Medlem

Varför dyker det upp korta bildsekvenser av kycklingar mm i filmklippet?! Suggestiv reklam?

Medlem

Tack för recensionen, dock aningen kort. Hur många timmar har du spelat och har du lirat de tidigare spelen?
Skulle önska en jämförelse mellan detta och Mudrunner.

Medlem

Jag har spelat genom Mudrunner och även kört lite custom banor och fordon i det.
Tycker det är riktigt underhållande mellanåt.
Har haft lite span på detta spel men inte fördjupat mig så mycket, är det en uppföljare till Mudrunner? hur är det i jämförelse till Mudrunner?

I Mudrunner leverar man bara Timmer, finns det mer variation vad som ska levereras här ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@JackFlack: En man liggandes på marken med en flaska kan tänkas symbolisera att han körde som om han var lite på lyset.

Kycklingen kan tänkas symbolisera att han kyckling-backade lite innan han till sist korsade bäcken med bilen.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag har spelat genom Mudrunner och även kört lite custom banor och fordon i det.
Tycker det är riktigt underhållande mellanåt.
Har haft lite span på detta spel men inte fördjupat mig så mycket, är det en uppföljare till Mudrunner? hur är det i jämförelse till Mudrunner?

I Mudrunner leverar man bara Timmer, finns det mer variation vad som ska levereras här ?

Det finns en hel del att leverera. Containrar, plankor, fordon som sitter fast, oljetunnor, bildelar etc etc. Du kan leverera delar till brobygge, röja stenras etc.

Medlem
Skrivet av shelter:

Trodde det var samma utvecklare som till Spintires, för spelen är väldigt lika varandra.
Mudrunner finns det tydligen också, det spelet har helt gått förbi radarn.

Utgivarna av Mudrunner köpte en del rättigheter av Spintires-utgivarna för att utveckla Mudrunner som en uppföljare till Spintires, och en av de ledande utvecklarna följde med till Mudrunner-teamet. Snowrunner är uppföljaren till Mudrunner, där de båda alltså är från samma utvecklare.

Skrivet av Molotov:

Har haft lite span på detta spel men inte fördjupat mig så mycket, är det en uppföljare till Mudrunner? hur är det i jämförelse till Mudrunner?

Mudrunner är mycket mer sandlådigt i jämförelse. Du kör din bana, väljer fordon, sedan börjar du om på noll i nästa bana. I Snowrunner har du en beständig "karriär". Istället för uppdelade banor så har du en stor värld, du köper fordon som du kan behålla genom hela spelets gång, och du kan åka omkring och göra uppdrag bäst du vill, i valfri ordning.

Medlem

I jämförelse med dom tidigare spelen, Spintires och Mudrunner så är detta mer som ett komplett spel, med många timmars underhållning. Själv störs jag inte av att det är folktomt på gator och torg. Hade jag fått möte med en annan bil på "vägen som gud glömde", så hade jag gått i taket! Dessutom är det riktigt kul i coop.

Skribent
Skrivet av mondo:

"Palliativ Vård i Övre Kågedalen"
Morfar i stridsmask 90.

Bra recension. Tolgillar sånt här. Lär köpas!

Tack Pyret!

Skrivet av Legalinn:

I jämförelse med dom tidigare spelen, Spintires och Mudrunner så är detta mer som ett komplett spel, med många timmars underhållning. Själv störs jag inte av att det är folktomt på gator och torg. Hade jag fått möte med en annan bil på "vägen som gud glömde", så hade jag gått i taket! Dessutom är det riktigt kul i coop.

En kompis påstår att lerkänslan är bättre i Spintires, stämmer det? För det är något jag verkligen saknade i det här. (Har inte spelat de andra spelen)

Skrivet av Kopfweh:

Tack för recensionen, dock aningen kort. Hur många timmar har du spelat och har du lirat de tidigare spelen?
Skulle önska en jämförelse mellan detta och Mudrunner.

Tack för att du läste! Oj, jag vet inte faktiskt. Kommer inte in på mitt Epic-konto och får felkod på ryska. Men det är tvåsiffrigt belopp när jag kollade senast och har spelat mer sedan dess. Tar en rain check på den frågan tills jag löst mitt lilla bekymmer.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Blev lite glad när jag såg att ni tryckt ut en recension av SnowRunner, så var ju tvungen att pausa spelet i fråga och läsa. Men.. måste säga att jag blev lite besviken? Känner mig lite som en bitter gubbe som sätter sig och skriver ett långt inlägg såhär, men kändes lite som att läsa en recension av ett F1-spel, där recensenten inte är nöjd med att man kör runt runt på samma bana, 72 förbannade varv. Eller någon recensent som tycker det är tråkigt att man inte kan skjuta med flygplanen i MS Flight Simulator.

"I min vildaste fantasi (nåväl) var den stora grejen att klara en hinderliknande bana, och göra det bra. Men Snowrunner är öppna miljöer i Michigan, Alaska och Ryssland."

Det blir ju vad man gör det till och valmöjligheter erbjuds ju. Visst kan man ta den långa asfalterade vägen med minimala hinder, och köra Euro truck simulator style.. men.. det är ju där man själv får göra valet, och förhoppningsvis tycka det är lockande att ta den korta, leriga vägen, där risken att välta ned för en brant är löjligt stor, men visst tusan borde man väl kunna ta sig förbi där med vinchens hjälp tänker man. En kvarts slirig körning senare står man där på en smal väg gjord för fyrhjulingar och fågelskådare, för sent att byta strategi och omöjligt att lägga i backväxeln och utföra något produktivt. Släpet börjar luta, vinschen är inte till hjälp i denna fula situation och plötsligt ligger hela ekipaget och marinerar i träsket nedanför branten.

Allt åt helvete, femmans motor exploderade, men det är ju där level2 börjar!

Fram med nästa lastbil, släng på en kran där bak och påbörja 2020's största räddningsuppdrag med Havok-motorn som huvudsponsor!

Att nästan ha vält en traktor känns inte tillräckligt meriterande, vilket "Många behöver man låsa upp genom att få mer erfarenhet eller skrapa ihop pengar till. Det är bara den lilla detaljen att jag inte riktigt ser meningen. Vad tjänar det egentligen till?" skvallrar lite om?

Nya fordon och uppgraderingar = nya möjligheter. De nya offroad-däcken gör att du plötsligt kan ta dig upp för en viss slänt med ett släp nästa gång.. höjd fjädring till lastbilen du gillade men som alltid bara körde fast i leran kanske gör att den funkar riktigt bra som en all-round-kärra? Eller när man låser upp den ryska muskelmaskinen som borde ha en LGF-skylt där bak, men som gör att du kanske kan köra A->B med ett enda svårbalanserat jättelass istället för i tre omgångar. Big risk, big reward.

Om inget av det ovan nämnda känns det minsta intressant så har jag full förståelse för att man tycker att spelet inte har något att bjuda på.. men.. då kanske man ska bolla recensionsexemplaret av spelet vidare till någon annan?

Medlem

Kolla på denna video review istället för denna meh...Recension.
https://www.youtube.com/watch?v=7VBumiNo80A


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Kolla på denna video review istället för denna meh...Recension.
https://www.youtube.com/watch?v=7VBumiNo80A

Bläddrar man runt bland kommentarerna till videon så får man ta fram förstorningsglaset om man ska hitta någon som håller med videoskaparn dock.

Medlem
Skrivet av Katana:

Blev lite glad när jag såg att ni tryckt ut en recension av SnowRunner, så var ju tvungen att pausa spelet i fråga och läsa. Men.. måste säga att jag blev lite besviken? Känner mig lite som en bitter gubbe som sätter sig och skriver ett långt inlägg såhär, men kändes lite som att läsa en recension av ett F1-spel, där recensenten inte är nöjd med att man kör runt runt på samma bana, 72 förbannade varv. Eller någon recensent som tycker det är tråkigt att man inte kan skjuta med flygplanen i MS Flight Simulator.

"I min vildaste fantasi (nåväl) var den stora grejen att klara en hinderliknande bana, och göra det bra. Men Snowrunner är öppna miljöer i Michigan, Alaska och Ryssland."

Det blir ju vad man gör det till och valmöjligheter erbjuds ju. Visst kan man ta den långa asfalterade vägen med minimala hinder, och köra Euro truck simulator style.. men.. det är ju där man själv får göra valet, och förhoppningsvis tycka det är lockande att ta den korta, leriga vägen, där risken att välta ned för en brant är löjligt stor, men visst tusan borde man väl kunna ta sig förbi där med vinchens hjälp tänker man. En kvarts slirig körning senare står man där på en smal väg gjord för fyrhjulingar och fågelskådare, för sent att byta strategi och omöjligt att lägga i backväxeln och utföra något produktivt. Släpet börjar luta, vinschen är inte till hjälp i denna fula situation och plötsligt ligger hela ekipaget och marinerar i träsket nedanför branten.

Allt åt helvete, femmans motor exploderade, men det är ju där level2 börjar!

Fram med nästa lastbil, släng på en kran där bak och påbörja 2020's största räddningsuppdrag med Havok-motorn som huvudsponsor!

Att nästan ha vält en traktor känns inte tillräckligt meriterande, vilket "Många behöver man låsa upp genom att få mer erfarenhet eller skrapa ihop pengar till. Det är bara den lilla detaljen att jag inte riktigt ser meningen. Vad tjänar det egentligen till?" skvallrar lite om?

Nya fordon och uppgraderingar = nya möjligheter. De nya offroad-däcken gör att du plötsligt kan ta dig upp för en viss slänt med ett släp nästa gång.. höjd fjädring till lastbilen du gillade men som alltid bara körde fast i leran kanske gör att den funkar riktigt bra som en all-round-kärra? Eller när man låser upp den ryska muskelmaskinen som borde ha en LGF-skylt där bak, men som gör att du kanske kan köra A->B med ett enda svårbalanserat jättelass istället för i tre omgångar. Big risk, big reward.

Om inget av det ovan nämnda känns det minsta intressant så har jag full förståelse för att man tycker att spelet inte har något att bjuda på.. men.. då kanske man ska bolla recensionsexemplaret av spelet vidare till någon annan?

Faenn din beskrivning får det att låta som ett 5/5 spel
Är väldigt nära att trycka på köpknappen
Gillar som sagt Mudrunner men kan tycka det saknas lite djup ibland. Moddar och custombanor kan man ju ladda men det blir som bara mer av samma


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Faenn din beskrivning får det att låta som ett 5/5 spel
Är väldigt nära att trycka på köpknappen
Gillar som sagt Mudrunner men kan tycka det saknas lite djup ibland. Moddar och custombanor kan man ju ladda men det blir som bara mer av samma

4/5 om det är en nisch man gillar, skulle jag säga. Det är inte perfekt. Man behöver vänja sig vid styrningen, som känns lite lustig för småbilarna men funkar bättre för de tyngre fordonen. Vissa menyer kan kännas lite klumpiga. Just nu är det även lite buggig deaktivering av fysiken på fordon och släp som inte används, så har du t.ex. kört upp en bil på en trailer, byter bil och sen tillbaks, så faller den rakt igenom trailern. Men tydligen så funkade det för någon patch sedan, så det ska de nog kunna fixa till igen. Men man behöver ju förstå vad man ger sig in på som sagt, så man inte tror att man kommer spela igenom spelet på ett par timmar.

Har inte spelat mudrunner så kan inte uttala mig om det djup du tyckte saknades där finns i SnowRunner. Men har för mig att någon nämnde att man typ bara kunde köra runt timmer i MudRunner? I SnowRunner så kan man köra runt all möjlig mindre "lastbar" last men misstänker att det främst är vikt och storlek på dom objekten som skiljar. Men det finns en hel del uppdrag där man ska köra runt diverse stora släp och maskiner. Men många utmaningar skapar man ju även själv, när man gör allt för att inte vara en "two trip bitch"

Men gillade man spintires/mudrunner, men saknade lite gamification av allt körande, så kanske SnowRunner kan vara svaret.

Skribent
Skrivet av Katana:

Blev lite glad när jag såg att ni tryckt ut en recension av SnowRunner, så var ju tvungen att pausa spelet i fråga och läsa. Men.. måste säga att jag blev lite besviken? Känner mig lite som en bitter gubbe som sätter sig och skriver ett långt inlägg såhär, men kändes lite som att läsa en recension av ett F1-spel, där recensenten inte är nöjd med att man kör runt runt på samma bana, 72 förbannade varv. Eller någon recensent som tycker det är tråkigt att man inte kan skjuta med flygplanen i MS Flight Simulator.

"I min vildaste fantasi (nåväl) var den stora grejen att klara en hinderliknande bana, och göra det bra. Men Snowrunner är öppna miljöer i Michigan, Alaska och Ryssland."

Det blir ju vad man gör det till och valmöjligheter erbjuds ju. Visst kan man ta den långa asfalterade vägen med minimala hinder, och köra Euro truck simulator style.. men.. det är ju där man själv får göra valet, och förhoppningsvis tycka det är lockande att ta den korta, leriga vägen, där risken att välta ned för en brant är löjligt stor, men visst tusan borde man väl kunna ta sig förbi där med vinchens hjälp tänker man. En kvarts slirig körning senare står man där på en smal väg gjord för fyrhjulingar och fågelskådare, för sent att byta strategi och omöjligt att lägga i backväxeln och utföra något produktivt. Släpet börjar luta, vinschen är inte till hjälp i denna fula situation och plötsligt ligger hela ekipaget och marinerar i träsket nedanför branten.

Allt åt helvete, femmans motor exploderade, men det är ju där level2 börjar!

Fram med nästa lastbil, släng på en kran där bak och påbörja 2020's största räddningsuppdrag med Havok-motorn som huvudsponsor!

Att nästan ha vält en traktor känns inte tillräckligt meriterande, vilket "Många behöver man låsa upp genom att få mer erfarenhet eller skrapa ihop pengar till. Det är bara den lilla detaljen att jag inte riktigt ser meningen. Vad tjänar det egentligen till?" skvallrar lite om?

Nya fordon och uppgraderingar = nya möjligheter. De nya offroad-däcken gör att du plötsligt kan ta dig upp för en viss slänt med ett släp nästa gång.. höjd fjädring till lastbilen du gillade men som alltid bara körde fast i leran kanske gör att den funkar riktigt bra som en all-round-kärra? Eller när man låser upp den ryska muskelmaskinen som borde ha en LGF-skylt där bak, men som gör att du kanske kan köra A->B med ett enda svårbalanserat jättelass istället för i tre omgångar. Big risk, big reward.

Om inget av det ovan nämnda känns det minsta intressant så har jag full förståelse för att man tycker att spelet inte har något att bjuda på.. men.. då kanske man ska bolla recensionsexemplaret av spelet vidare till någon annan?

Nu var det ju inte att jag faktiskt framfört fordon i liknande förhållanden som gjorde att jag fick den här recensionen, utan för att de tyckte jag skulle skriva den. Det är ju inte heller något spel som kräver någon vidare expertis utan det är ju en ganska arkadig upplevelse. Det är inte upplägget med en öppen värld i sig som jag inte tycker om, men gör man en öppen värld istället för en linjär banliknande grej så krävs det mer. Jag förstår dock på din text att du gillar det här och det gör ju jag med. Det engagerar mig bara inte. Det har dock sin charm och jag tror säkert att ett gäng uppdateringar och moddar senare så sitter jag där med mitt ekipage igen Men kan jag med handen på hjärtat säga att det är värt mer än en trea för mig? Nej, jag kan inte det.

Jag vill dock tacka och bocka för ditt långa inlägg. Det här är varför jag skriver om spel (utöver att jag gillar dom), att få den här typen av engagerade inlägg och inblickar i vad andra tycker och tänker.

Skrivet av smuts:

@JackFlack: En man liggandes på marken med en flaska kan tänkas symbolisera att han körde som om han var lite på lyset.

Kycklingen kan tänkas symbolisera att han kyckling-backade lite innan han till sist korsade bäcken med bilen.

Jag blev lite rädd där först för i en av filmerna jag spelade in så hade jag glömt av att stänga av inspelningsläget, så den spelade in allt jag gjorde under två timmar.


signatur

I am the black wizards.

KoP
Medlem

Skulle nog ge Snowrunner en stark 4:a av 5. Haft roligt med det sedan release. Desto roligare om man kör det i coop. Klart bättre än Spintires/Mudrunner (där man bara fraktade stockar och tog torn.. var ju inte superkul i det långa loppet).

Snowrunner kommer räcka länge med allt som finns att göra och alla kartor med alla dess fordon. Möjligheten att uppgradera alla fordon är dessutom ett välkommet tillskott!

Dock lite tråkigt att progressen inte sparas för den/dom spelare som joinar i coop. Dvs så sparas inte utkikstorn man tar m.m. utan dom måste tas igen när man drar igång sin singleplayer. Det borde inte ha varit så svårt att få det synkat. :/

KoP
Medlem
Skrivet av shelter:

Trodde det var samma utvecklare som till Spintires, för spelen är väldigt lika varandra.
Mudrunner finns det tydligen också, det spelet har helt gått förbi radarn.

Mudrunners är i princip Spintires. Handlar bara om en rebrand utav spelet.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Nu var det ju inte att jag faktiskt framfört fordon i liknande förhållanden som gjorde att jag fick den här recensionen, utan för att de tyckte jag skulle skriva den. Det är ju inte heller något spel som kräver någon vidare expertis utan det är ju en ganska arkadig upplevelse.

Ja givetvis, förstod att dedär med traktorn bara var lite skämtsam inledning på recensionen och antagligen inte den faktiska anledningen till att recensionsexemplaret hamnade hos dig. Men fick inte riktigt vibbarna av att du tyckte om den här typen av spel ("Jag tröttnar snabbt på långa transportsträckor, att frakta gods och hjälpa förarlösa bilar ur knipa."), vilket känns som att det ger en missvisande recension. Hela grejen med spelet är ju egentligen just transportsträckorna.

Skrivet av Johan Olander:

Jag förstår dock på din text att du gillar det här och det gör ju jag med. Det engagerar mig bara inte. Det har dock sin charm och jag tror säkert att ett gäng uppdateringar och moddar senare så sitter jag där med mitt ekipage igen Men kan jag med handen på hjärtat säga att det är värt mer än en trea för mig? Nej, jag kan inte det.

Jo jag tycker spelet är kul för vad det är eller vad man ska säga (dvs väldigt nischat). Har absolut spelat bättre och roligare spel men givetvis även sämre.
Lyckades igår gräva fram en siffra i Epic Games Launcher på hur länge jag spelat.. 3h 45min i snitt per dag sedan inköpet. Vilket tyder på att iaf jag funnit meningen med att jaga uppgraderingar och nya bilar. Finns en nyfikenhet i att se om älsklingsbilen från de relativt sett små-leriga tidiga Michigan-banorna går att göra arbetsduglig i Alaska där ett felsteg gör att snön ligger i nivå med motorhuven. Eller om scout-fordonet man vet att man snart kommer att få tillgång till klarar av terrängen lite bättre än bil X som man redan har, men som tyvärr kanske har väldigt lätt att välta osv.

Men som jag skrev i svaret till Molotov så finns det saker även jag stör mig på i spelet, om det så är tekniska buggar eller menyer/moment som känns klumpiga. Men som systemutvecklare så tänker jag att 'dedär borde vara löst om ett par patchar'.
Att du ger det 3/5 var inget jag reagerade på sådär. Även om man brinner för offroad-spel så går det väl att hitta anledningar att ge det 3/5 (som i sig inte nödvändigtvis är något dåligt betyg. Classic "allt under 80% är kasst".). Utan var som sagt mer innehållet i recensionen som gjorde att det kändes som att du inte hade just dendär nerven som kittlas av denhär typen av spel.

Skrivet av Johan Olander:

Jag vill dock tacka och bocka för ditt långa inlägg. Det här är varför jag skriver om spel (utöver att jag gillar dom), att få den här typen av engagerade inlägg och inblickar i vad andra tycker och tänker.

Så lite så, tack själv för ditt/erat arbete med fz

Inaktiv

Sjukt roligt spel. Har kört SpinTires innan. Jag hamnar i någon form av "zen-tillstånd" när jag spelar de här spelen och bara njuter.
Jag provade att köra med handkontroll och det kändes lite bättre än TGB/Mus i detta spelet. Så det kan jag rekommendera om man känner att styrningen känns lite glapp.

Skribent
Skrivet av Katana:

Ja givetvis, förstod att dedär med traktorn bara var lite skämtsam inledning på recensionen och antagligen inte den faktiska anledningen till att recensionsexemplaret hamnade hos dig. Men fick inte riktigt vibbarna av att du tyckte om den här typen av spel ("Jag tröttnar snabbt på långa transportsträckor, att frakta gods och hjälpa förarlösa bilar ur knipa."), vilket känns som att det ger en missvisande recension. Hela grejen med spelet är ju egentligen just transportsträckorna.

Jo jag tycker spelet är kul för vad det är eller vad man ska säga (dvs väldigt nischat). Har absolut spelat bättre och roligare spel men givetvis även sämre.
Lyckades igår gräva fram en siffra i Epic Games Launcher på hur länge jag spelat.. 3h 45min i snitt per dag sedan inköpet. Vilket tyder på att iaf jag funnit meningen med att jaga uppgraderingar och nya bilar. Finns en nyfikenhet i att se om älsklingsbilen från de relativt sett små-leriga tidiga Michigan-banorna går att göra arbetsduglig i Alaska där ett felsteg gör att snön ligger i nivå med motorhuven. Eller om scout-fordonet man vet att man snart kommer att få tillgång till klarar av terrängen lite bättre än bil X som man redan har, men som tyvärr kanske har väldigt lätt att välta osv.

Men som jag skrev i svaret till Molotov så finns det saker även jag stör mig på i spelet, om det så är tekniska buggar eller menyer/moment som känns klumpiga. Men som systemutvecklare så tänker jag att 'dedär borde vara löst om ett par patchar'.
Att du ger det 3/5 var inget jag reagerade på sådär. Även om man brinner för offroad-spel så går det väl att hitta anledningar att ge det 3/5 (som i sig inte nödvändigtvis är något dåligt betyg. Classic "allt under 80% är kasst".). Utan var som sagt mer innehållet i recensionen som gjorde att det kändes som att du inte hade just dendär nerven som kittlas av denhär typen av spel.

Så lite så, tack själv för ditt/erat arbete med fz

Haha, ja det kan jag förvisso förstå. Det är ju en liten resa i recensionen till det positiva och man får ju inte direkt ett fint välkomnande in i den här världen. Det är en klumpigt utförd AAA-simulator, typ. Men som du säger, så är det ju ett spel som växer. Borde dock vara en större hit hos mig än vad det var, innehåller allt det där som jag egentligen gillar. Brukar alltid ge lite personlig bakgrund i mina recensioner, men gick ett annat spår den här gången. Det var kanske lite dumt. Ska dock ta till mig det här, väldigt bra feedback får jag lov att säga


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Väldigt få av er som faktisk pratar om att man kan köra spelet i Co-op.
Som jag förstår det så kan man spela upp till fyra personer och hjälpa varandra att klara av uppdragen.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Inaktiv

@Maddox: Mjo, men det har visat sig lönlöst att försöka få mina helt League of Legends-insnöade polare att köpa någon annan typ av spel än competitive team-based hero spel med massa abilities och magi samt 50 karaktärer att hålla reda på.
Är det en "tråkig simulator där man bara tittar på en bil i lera" är det totalt ointressant.

/mvh lite bitter

Medlem
Skrivet av anon_79617:

@Maddox: Mjo, men det har visat sig lönlöst att försöka få mina helt League of Legends-insnöade polare att köpa någon annan typ av spel än competitive team-based hero spel med massa abilities och magi samt 50 karaktärer att hålla reda på.
Är det en "tråkig simulator där man bara tittar på en bil i lera" är det totalt ointressant.

/mvh lite bitter

Haha det kånner jag igen. Jag vågar vägra LOL och PUBG. Forever alone
/sadface

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag har spelat genom Mudrunner och även kört lite custom banor och fordon i det.
Tycker det är riktigt underhållande mellanåt.
Har haft lite span på detta spel men inte fördjupat mig så mycket, är det en uppföljare till Mudrunner? hur är det i jämförelse till Mudrunner?

I Mudrunner leverar man bara Timmer, finns det mer variation vad som ska levereras här ?

Jag tycker denna är en redig efterföljare från skräpiga Mudrunner, jag hatade både Mudrunner och Spintires för deras värdelösa utvecklare

Snowrunner har mycket av det jag saknade, känns mer som ett "fylligt" spel.

Problemet är att det finns bara på Epic store som jag vägrar ge mig in på.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag tycker denna är en redig efterföljare från skräpiga Mudrunner, jag hatade både Mudrunner och Spintires för deras värdelösa utvecklare

Snowrunner har mycket av det jag saknade, känns mer som ett "fylligt" spel.

Problemet är att det finns bara på Epic store som jag vägrar ge mig in på.

Det är vääldigt nära att köpa faktiskt
Men som du säger Epic games store, har spel stöd för moddar där? tänker när man spelat genom Mudrunner tex så är det ju Moddarna som håller spelet vid liv. Kan man räkna med samma i detta spel?

@anon_79617 Jag håller med dig, man hamnar i ett tillstånd och timmarna bara rullar iväg. Det här är inga spel jag skulle uppskatta för några år sen men nu passar det som handen i handsken. Att lyckas träffa motståndare i online-fps eller nått sånt är bara glömma då är det roligare att sitta fast på en lerig väg med nästan tom tank och skickar iväg en traktor för att hämta soppa


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det är vääldigt nära att köpa faktiskt
Men som du säger Epic games store, har spel stöd för moddar där? tänker när man spelat genom Mudrunner tex så är det ju Moddarna som håller spelet vid liv. Kan man räkna med samma i detta spel?

De har petat in modsupport som jag tror är helt bortkopplad från Epic Store, via https://snowrunner.mod.io/
Kolla trailern vettja.

Jag testade lite snabbt och var inga problem att skaffa konto där och dra ner en mod.
Så nu är jag stolt ägare av en läskig svart traktor som trots sin breda hjulbas kan lägga sig på sidan om man inte tänker sig för

Medlem
Skrivet av Katana:

De har petat in modsupport som jag tror är helt bortkopplad från Epic Store, via https://snowrunner.mod.io/
Kolla trailern vettja.
https://youtu.be/Cvqx37-KkrA

Jag testade lite snabbt och var inga problem att skaffa konto där och dra ner en mod.
Så nu är jag stolt ägare av en läskig svart traktor som trots sin breda hjulbas kan lägga sig på sidan om man inte tänker sig för
https://i.imgur.com/fnw8qO3.jpg

Härligt.
köpte spelet precis och kört första uppdraget. Riktigt kul och "avslappnande"
hade visst 100kr rabatt på epic store utan att veta så jag slog till


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har spelat Spintires och Mudrunner, det var såna spel som helt enkelt måste spelas med vänner. Ett av de absolut roligaste spelen, ur denna aspekt.


signatur

I'm like you, I have no name.

12
Skriv svar