Prolog till Alan Wake

Robot
Medlem
Prolog till Alan Wake

kul med andra sätt att ge spel uppmärksamhet, mera av de här tack:D

Medlem

Va, släpps spelet i Europa före USA?

Kudos till Remedy.

Medlem

Alltså seriöst detta spel var ett av dragplåstren till Dx 10 , vad gick snett ?

Medlem

Men sluta tjafsa om PC-version och sånt. Skaffa en box istället. Det kommer klart vara värt det.

Jädrar vad jag längtar efter detta spel!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av Pretorian24:

Men sluta tjafsa om PC-version och sånt. Skaffa en box istället. Det kommer klart vara värt det.

Jädrar vad jag längtar efter detta spel!

kommer aldrig skaffa en xbox, isf blir det ps3.

kommer spela det här sen på kusinens flashade xbox

Medlem

Frågan är vad man har mest glädje utav. Att spela spelet före trots att detta är en prolog, eller att se på prologen och spela spelet sedan.
Ser vi till Dead Space och dess prolog, Dead Space: Downfall så försvann mycket av mystiken och hemlighetsmakeriet om man såg prologen före man spelade spelet vilket jag rankar väldigt högt som kriterier i denna typen utav spel.

Blir nog till att invänta betyg ifrån olika sidor på spelet och utefter det bestämma sig för att köpa spelet eller inte och därefter se på prologen tror jag. Ja, så får det bli! :E

Medlem

Åhnej, jag som fick krysslådan såld för fyrtio minuter sedan. Eller så lider jag inte så värst mycket.

Medlem

Tror jag skall köpa det här spelet till en kompis i utbyte mot att jag får låna och klara ut det först. Vill inte köpa krysslåda för 1 spel men det här tänker jag inte missa. Varit sugen på det riktigt länge.


signatur

subterranean homesick alien

Jag har xbox, men hade ändå velat ha det till PC...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
1
Skriv svar