Logan - wanna be friends?

Gnällkuk
Logan - wanna be friends?

Ni har kanske som jag, noterat att det finns kommentarer på nya videos, bland annat från FZ där en användare som heter Logan bland annat kommenterar direkt när det går live. Vad än ni gör, interagera inte med dessa personer...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kom och tänka på filmen Screamers av någon anledning.

Medlem

Intressant. Tack. Såg faktiskt här om dagen i en video "Wanna be friends?"

Medlem

Det enda som är bra med internet 2020 är typ att man kan skriva skit här och titta på klipp från ALF, fast nu är det säkert många som vill bli ens kompis i ALF-videona.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Backloggens befriare

Är det bara jag som tycker att det luktar konstigt här..?


signatur

Ad hoc addendum

Gnällkuk
Skrivet av keffkebab:

Är det bara jag som tycker att det luktar konstigt här..?

Vad menar du?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming
Skrivet av trickeh2k:

Vad menar du?

Tror han menar att det är bs och att det är hela ryktet om detta som genererar views och subs

Lite som en medveten streisand-effekt

Moderator | Testpilot
Skrivet av NordhNet:

Tror han menar att det är bs och att det är hela ryktet om detta som genererar views och subs

Lite som en medveten streisand-effekt

Känner lite så också. Har inte sett originalvideon som snubben pratar om i klippet, men alltihop låter högst osannolikt.

Med det sagt, bottarna är äkta, men att de skulle lyckas stjäla konton låter absurt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Backloggens befriare
Skrivet av NordhNet:

Tror han menar att det är bs och att det är hela ryktet om detta som genererar views och subs

Lite som en medveten streisand-effekt

Lite så ja.


signatur

Ad hoc addendum

Gnällkuk
Skrivet av NordhNet:

Tror han menar att det är bs och att det är hela ryktet om detta som genererar views och subs

Lite som en medveten streisand-effekt

Aha, ptja vem vet men man kan ju hoppas att så är fallet


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Backloggens befriare
Skrivet av trickeh2k:

Aha, ptja vem vet men man kan ju hoppas att så är fallet

Jag vet ju iaf att om jag hade haft en sådan teknologi och varit lite ondsint hade jag kanske inte använt den till att kapa Youtube-konton direkt...


signatur

Ad hoc addendum

Geeks Gaming
Skrivet av keffkebab:

Jag vet ju iaf att om jag hade haft en sådan teknologi och varit lite ondsint hade jag kanske inte använt den till att kapa Youtube-konton direkt...

Exakt, speciellt inte för att harva views

1
Skriv svar