Äntligen ny Bloodlines 2-trailer

Medlem
Skrivet av Mirage:

Att Thaumaturgy är en disciplin som du bara kan expa upp (och Thaumaturgy är allt UTOM det, eftersom det eg. inte är en disciplin alls.). Ang. Malkavians mentala sjukdom så vill de inte kränka någon och är försiktiga.

V:TM är allt utom PK, så fattar inte varför de går den vägen med Malkarna. De är lika olika som alla andra människor, alla delar inte samma galenskap. Det enda de delar är Madness Network.

På så sätt.

Ja, jag hoppas verkligen på det bästa.

Just nu är jag dock lite orolig över facial-expressions och animationer överlag. För att vara UE4 verkar dem inte använda motorn fullt ut om jag uppfattat allt rätt.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

På så sätt.

Ja, jag hoppas verkligen på det bästa.

Just nu är jag dock lite orolig över facial-expressions och animationer överlag. För att vara UE4 verkar dem inte använda motorn fullt ut om jag uppfattat allt rätt.

Det är inte bästa studion som gör spelet, om vi säger så.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det är inte bästa studion som gör spelet, om vi säger så.

Jag är rätt orolig över kompetensen faktiskt. Hoppas verkligen på det bästa då både redemption och bloodlines är väldigt nära hjärtat. Glad att Mitsoda är med, men ja vi får väl se.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Jag är rätt orolig över kompetensen faktiskt. Hoppas verkligen på det bästa då både redemption och bloodlines är väldigt nära hjärtat. Glad att Mitsoda är med, men ja vi får väl se.

Samma här. Redemption och BL var underbara för sin tid. Jag är enormt skeptisk mot denna, tyvärr.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Samma här. Redemption och BL var underbara för sin tid. Jag är enormt skeptisk mot denna, tyvärr.

Jag håller verkligen tummarna på att denna inte floppar. Förhoppningsvis kanske mods kan förbättra något eller så.


signatur

Ordo Ab Chao

12
Skriv svar