App för arga lappar, Knutna näven!

App för arga lappar, Knutna näven!

Tjenare,
Håller på att göra en ny app där man skriver arga lappar anonymt som sedan publiceras på som en markör på Sverigekartan. Rätt kul att se vad grannarna eller de från en viss stad gnäller om!

Jag ska snart publicera den men behöver feedback innan jag släpper den så skulle vara toppen om någon ville gå in och testa den
Appen på google play

Medlem

Kul idé!

Fast flera av "lapparna" var rentav spam och innehöll väldigt olämpliga ord. Jag tycker inte att det är kul att använda appen då. Ett föreslag är att införa ett minimumkrav (tex minst 200 tecken) och att det ska likna en Arga Lappen snarare än en tweet (vi har redan appen Jodel för detta).

Jag är själv apputvecklare också så jag vet hur mycket arbete du lagt ner på detta. Kul! Kotlin eller?


signatur

I'm like you, I have no name.

Tjenare, kul att du gilla idén. Appen i skriven i Flutter så jag kan porta till iOS också Angående orden tänker jag att det tillhör, är man arg så är man och då är det ok att använda sånt språk i min mening.

Att det upplevs som mycket spam kan vara för att jag varit mer benägen att godkänna lappar nu i början då jag ville få in lite content så man kan testa lite olika saker när jag utvecklar osv. Kanske bra idé att vara hårdare på vad de får innehålla.

Medlem

Kul idé! Jag har ofta gått med knuten näve i fickan, men har på senare tid börjat skicka både insändare till tidningar samt sätta upp lappar i hissen.

Den här appen låter som något för mig!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Toppen! Säg till om du hittar något som verkar konstigt eller inte fungerar som du förväntar dig

Medlem

@Anton Schillén: Skitkul, jag kör också Flutter till professionen. Bara hör av dig om du behöver hjälp med något.
Jo, men det var ord som var så olämpliga att jag inte ens vågar skriva dem här. Förstår och köper ditt argument ang content dock. Kör ditt race och lycka till!


signatur

I'm like you, I have no name.

Har nu släppt denna till både iOS och android! Hoppas ni får tilfälle att testa https://www.susapp.se/knutna_naven . har lagt mycket sen sist, t ex kan man nu lista alla lappar i ett område på kartan så det blir lättare att överskåda.

1
Skriv svar