Age of Conan-tillägget har datum

Medlem
Age of Conan-tillägget har datum

Kommer bli hel grymt med dom nya riddjuren.

Medlem

Lite sugen på att testa AoC igen, har inte spelat sen en månad efter release.
Är det "bra" nu alltså?

Medlem

Tycker faktiskt det är hel grymt.
Otroligt mycket är fixat i spelet.
Har spelat sen releasen och älskar spelet fortfarande

Medlem

Åh fan, så pass snart. Då får jag väll lägga en beställning nu då


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Japp måste se till att boka asap. Någon som vet nån bra site som skickar ut spelen så man få dem till release datumet? Alltså så att man får spelet den 10e maj.

Medlem

Min födelsedag.

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:

Min födelsedag.

Grattis!

Medlem

Ooof jag bangade på riktigt rejält! Tydligen verkar det bästa alternativet vara att köpa spelet digitalt. Jag köpte precis en version som hette nåt i stil med Rise of the Godslayer Collectors Edition Might of Crom pack. Denna beast innehöll:

- 90 dagars speltid
- War mammoth
- Bag of the holding
- The ring of Acheron
- Combat pet: Loyal Kappa (tillgänglig redan nu)
- Combat pet: Ravager of Jhil (tillgänglig redan nu)
- 6 unika Kitahi tattueringar (3 för female, 3 för male)
- Ring of Dreaming Deamons
- Ring of Chthonic Nihgtmares
- Bag of the Rhino Rider
- Bag of the Mammoth Rider
- Drinking cape
- Blue Snow Mammoth
- Coloring the Sky
- Hyrkanian Headguard of the Warlord
- Cosalan Talisman of Clarity
- Prismatic Starfall
- The Amazon Curved Bow
- The Enruned Cosalan Ring
- The Killer Rhino
- Totem of Origins
+ en massa extra bonusar som xp potions, alternative advancement potions etc.

Hela packet gick loss på runt 70 euro. Endast expansion (30 dagars speltid + kappa pet) kostade ca 25 euro. Collectors edition paketet + 10 euro. Själv ville man ha alla bonussaker även fast jag redan hade en del från innan.

Nu är bara frågan om man ska köpa retail versionen också Vore skönt att ha spelet på skiva också (innehåller original spelet med alla patcher fram till expansionen, 30 dagars speltid, kappa pet, samt expansionen).

EDIT: Bokade retail versionen från game också. Är otroligt skönt att ha allt på skiva ifall att man skulle formatera om datorn eller av någon annan anledning få installera om spelet. Sen så får man en Puma pet dessutom.

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:

Lite sugen på att testa AoC igen, har inte spelat sen en månad efter release.
Är det "bra" nu alltså?

Det är en hel del annorlunda iaf. och inte i närheten av lika buggigt som det var månaderna efter release. Jag har roligt i spelet, sedan vet jag inte om det är bra eller om det mest är personerna man spelar med som gör det bra, som oftast med mmo.

Medlem
Skrivet av bronie:

Ooof jag bangade på riktigt rejält! Tydligen verkar det bästa alternativet vara att köpa spelet digitalt. Jag köpte precis en version som hette nåt i stil med Rise of the Godslayer Collectors Edition Might of Crom pack. Denna beast innehöll:

- 90 dagars speltid
- War mammoth
- Bag of the holding
- The ring of Acheron
- Combat pet: Loyal Kappa (tillgänglig redan nu)
- Combat pet: Ravager of Jhil (tillgänglig redan nu)
- 6 unika Kitahi tattueringar (3 för female, 3 för male)
- Ring of Dreaming Deamons
- Ring of Chthonic Nihgtmares
- Bag of the Rhino Rider
- Bag of the Mammoth Rider
- Drinking cape
- Blue Snow Mammoth
- Coloring the Sky
- Hyrkanian Headguard of the Warlord
- Cosalan Talisman of Clarity
- Prismatic Starfall
- The Amazon Curved Bow
- The Enruned Cosalan Ring
- The Killer Rhino
- Totem of Origins
+ en massa extra bonusar som xp potions, alternative advancement potions etc.

Hela packet gick loss på runt 70 euro. Endast expansion (30 dagars speltid + kappa pet) kostade ca 25 euro. Collectors edition paketet + 10 euro. Själv ville man ha alla bonussaker även fast jag redan hade en del från innan.

Nu är bara frågan om man ska köpa retail versionen också Vore skönt att ha spelet på skiva också (innehåller original spelet med alla patcher fram till expansionen, 30 dagars speltid, kappa pet, samt expansionen).

EDIT: Bokade retail versionen från game också. Är otroligt skönt att ha allt på skiva ifall att man skulle formatera om datorn eller av någon annan anledning få installera om spelet. Sen så får man en Puma pet dessutom.

Bah mycket godis, men troligen värdelöst. Vi beta testare har inte fått något godis, annat än en FU dog

Medlem

Hört att ni beta testare får ett unikt pet. Får ni expansionen gratis ni som spelat betan (i sånna fall finns tilläggsalternativen på account management iaf)? Jag tycker iaf att ni borde vara nöjda att ni ens fick vara med i betan, själv blev jag väldigt irriterad när jag fick höra att det bara var för 6-12 månaders sub som fick det (dessutom kom denna information då det redan var för sent att ändra sin sub).

Medlem

uj uj uj uj...11 Maj!!

Medlem

härligt, ska bli kul. Försöker få upp min assassin till 80 nu innan börjat tröttna lite på guardian och bear shaman.

Medlem

Har precis börjat spela igen efter en mycket lång paus, och jag måste säga att det är skitkul. Visst, finns en del småsaker som jag inte gillar men säg något mmorpg det inte är så i.

Kommer nog lira fram tills att SWTOR släpps.
Undviker PVP servern dock. Fortfarande ett jävla zoo.

Medlem

Scrollar ni en bit ner så ser ni vilka klasser som ska välja vilka factions, för armors sets dvs.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=144850

Medlem

spelade i början av året en månad men tröttnade snabbt på PVPn då Melee klasser fick spendera 2-5 sekunder för en combo attack medans då bara en spellcaster kunde backa undan o dra ngra spells på en som skadade piss, skulle ju va nice ifal dem fixade så man kudne använda combo attacker o gå samtidigt, däremot älskade ja PVE delen, o nu blev ja ju lite sugen på att börja igen, undrar bara ifal dem fixat PvPn ??


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

spelade i början av året en månad men tröttnade snabbt på PVPn då Melee klasser fick spendera 2-5 sekunder för en combo attack medans då bara en spellcaster kunde backa undan o dra ngra spells på en som skadade piss, skulle ju va nice ifal dem fixade så man kudne använda combo attacker o gå samtidigt, däremot älskade ja PVE delen, o nu blev ja ju lite sugen på att börja igen, undrar bara ifal dem fixat PvPn ??

Nu måste jag vara elak, L2P!

Du kan "ladda upp" en combo men vid finnishern måste du stå still.....det är inga problem, bara dansa runt din fiende...Dance of death!

som sagt, lär dig spela.

Medlem

Fixat pvpn? känslan i combos är ju härlig som fan. Man springer tills man kommer till sista combo steget. Då påbörjar man combon och comboskippar om man har bra timing och vill ha lite mer flyt i det hela. Finns inget problem emot casters, caster vs melee är faktiskt balanserat nu med en liten fördel till melee i teamfighter som jag upplever det som.

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Fixat pvpn? känslan i combos är ju härlig som fan. Man springer tills man kommer till sista combo steget. Då påbörjar man combon och comboskippar om man har bra timing och vill ha lite mer flyt i det hela. Finns inget problem emot casters, caster vs melee är faktiskt balanserat nu med en liten fördel till melee i teamfighter som jag upplever det som.

Exakt!

Medlem

Coolt Får se hur det går för dem. Kanske blir ett köp.

Medlem

jösses bronie, är du rik?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

jösses bronie, är du rik?

Nej, men jag har alltid tyckt att om jag ska köpa ett spel så ska det innehålla mkt godis eller vara någon speciell CE utgåva eller nåt. När själva spelet i sig är så pass lätt att få tag i på "olaglig" väg, känns det i de flesta fall ovärt att lägga ner en massa pengar om det nu inte ingår unika saker som man bara kan få genom att betala.

Medlem

Sitter och funderar på om man ska förboka spelet. Får se kanske, jag gillar originalet iaf.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det har gått TVÅ år! Jag minns hur det var, vissa klasser var så trasiga att det inte gick att spela, tex necro. Idag fungerar alla klasser som de ska, och det finns nåt för alla. Pvp med minigames och random world pvp är grymt kul också. Jag rekommenderar Fury PVP, och sen kan ni slänga in en ansökan till Vanity på www.vanity-aoc.se

Join now:) Pm:a mig om ni vill ha en testkey a.k.a en buddykey.

1
Skriv svar