Vad gör ni nu?

Medlem

Dricker andra koppen kaffe, pillar i Blender, och lyssnar på hiphoppens guldkorn från 90-talet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av delli:

@Freakon:
Var mer som en news flash, Henrik Ponten har ju figurerar på FZ väldigt mycket vilket gör de konstigt att man inte skriver att personen i fråga trillat av pinnen.

Eller söker man på honom så dyker det upp 15 artiklar om honom här på FZ.

Jag förstår. Hade helt missat


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Surfar på arbetsstid, men tror jag ska sluta för dagen

Kontot avslutas

Spelade The Elder Scrolls: Blades på Nintendo Switch förut.

Det var bra för att vara ett gratis spel tycker jag.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Jag knäckte nyss ett tekniskt problem som jag stångats med sedan igår. Jobbgrejer. Och nu sitter jag på lokala fiket och firar min lilla seger med en cappuccino och äppelpaj med glass. 🥧☕😋✌️

Medlem

äter kvarg med vaniljsmak

Medlem

Sitter fortfarande och pillar i Blender. Känner mig redo att ge mig på ett eget projekt istället för att följa YouTube-tutorials nu. Tänkte försöka återskapa Nook's Cranny från Animal Crossing. Sitter med ett glas whisky dock, så vi får se hur det går..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Har nyss ätit frukost

Medlem
Skrivet av Baronova:

Sitter fortfarande och pillar i Blender. Känner mig redo att ge mig på ett eget projekt istället för att följa YouTube-tutorials nu. Tänkte försöka återskapa Nook's Cranny från Animal Crossing. Sitter med ett glas whisky dock, så vi får se hur det går..

Jag antar att du har gjort den beryktade munken


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Moderator | Testpilot

Köpte Far Cry 5 för 50 kr på Epic store, så jag lirar det lite. Smått kul ändå. Svårt att ha en vettig åsikt när jag fick spelet så billigt hehe.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Jag antar att du har gjort den beryktade munken

Ja. Nästa steg i hans tutorial är den tillhörande kaffekoppen. Har kommit en bit på vägen och är ganska nöjd hittills. Blev frustrerad när min munk plötsligt fick för sig att bli turkos medan jag jobbade på koppen, så kände att jag behövde en paus från det projektet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Moderator | Testpilot

För ett tag sedan klockade jag in över 100 timmar i Persona 5 Royal. Ett helt fantastiskt spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Sitter och letar efter något kul mmo/rpg att köra nu när blizz totalförstörde arena med senaste uppdateringen.

Helt omöjligt att hitta något som är lik bra som wow eller diablo vilket gör mig otroligt frustrerad 🤣

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Sitter och letar efter något kul mmo/rpg att köra nu när blizz totalförstörde arena med senaste uppdateringen.

Helt omöjligt att hitta något som är lik bra som wow eller diablo vilket gör mig otroligt frustrerad 🤣

Det är lika bra att du säger upp dina bekantskaper, låser in dig i ett rum med billys panpizza och börjar spela EVE online istället.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kollar på Batman och Robin från 1997.
Vilket skräp, men man kan inte sluta se ändå.
Enda behållningen är att miljöerna är ganska häftiga

Medlem
Skrivet av Belfry:

Det är lika bra att du säger upp dina bekantskaper, låser in dig i ett rum med billys panpizza och börjar spela EVE online istället.

Haha! Ingen risk. Det spelet är fint att titta på och jag gillar scifi men usch för dess gameplay.
Inte alls min kopp av te.

Medlem

Sitter med kompisar efter avslutat arbetspass på krogen. Åt nyss en fet löjrom-pizza och sänkte ett glas Alto.

Livet är gott.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Kollar på Batman och Robin från 1997.
Vilket skräp, men man kan inte sluta se ändå.
Enda behållningen är att miljöerna är ganska häftiga

Håller med. Rent skräp men genuint underhållande.

Går den meningen ens ihop?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Skickade precis in mitt exjobb. Gött att man blivit färdig med det!

Medlem

Försöker hitta motivation för att orka med resterande 2 timmar av arbetsdagen.

Det går sådär.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ska ha golfträning snart

Medlem

Jag slutade precis jobbet! Jobbar hemifrån pga corona, så jag har förflyttat mig till kylskåpet för att hämta mig en kall öl, och sedan tillbaks till samma stol men bara bytt dator. Det är läge att ge sig ut på en ridtur i Red Dead Online känner jag, och bara njuta av den härliga världen däri och se vad som händer.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Jag slutade precis jobbet! Jobbar hemifrån pga corona, så jag har förflyttat mig till kylskåpet för att hämta mig en kall öl, och sedan tillbaks till samma stol men bara bytt dator. Det är läge att ge sig ut på en ridtur i Red Dead Online känner jag, och bara njuta av den härliga världen däri och se vad som händer.

Det låter fantastiskt.

Själv ska jag ge mig in i kriget och spela Heroes of the storm.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tvättar och dricker kaffe ☕ emellan att jag startar ny maskin

Är på kemoterapi,

Medlem

Vabbar. Men ungen är lika big som ny född gazell.😡

Medlem

Städar och gör mindre renoveringar i lägenheten. Det börjar att ta sig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Städar och gör mindre renoveringar i lägenheten. Det börjar att ta sig.

Bor du ovanför mig? Nåt jävla offer till granne som stått och borrat i betong 4 timmar i sträck nu!

Medlem

Skäller på dottern för att hon inte städar sitt rum.

Man har blivit gammal...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Bor du ovanför mig? Nåt jävla offer till granne som stått och borrat i betong 4 timmar i sträck nu!

Haha, jag är oskyldig.

Bemöt det med svinhög musik, alltid bra för grannsämjan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skriv svar