Tony Hawk's Shred bekräftat

Robot
Medlem
Tony Hawk's Shred bekräftat

Trodde tillverkarna till Skate gav Activision a can of whoopass när det gällde skate spel, ändå så verkar dom spotta ut fler Tony Hawk titlar.

Medlem

Det senaste Tony Hawk spelet som var bra var Tony Hawk's Underground(1), sedan har de bara blivit sämre.

Medlem

Tony Hawk's spel har ju börjat urarta. Project 8 var i och för sig ett bra spel (tycker jag), då inte dessa fåniga "special"-trick existerade. Raila med en haj jagandes bakom dig, börja jånglera, blabla... Underground 2 var ju unket, men dock roligt med split screen.

Medlem

Det bästa Tony Hawk är ju Pro Skater 2.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av raiiga:

Det senaste Tony Hawk spelet som var bra var THPS 2, sedan har de bara blivit sämre.

Fixade åt dig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tony Hawk har inte haft en suck efter Skate, Skate är ju i princip det ultimata skateboard spelet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

jag skulle bli glad om tony hawk - serien kunde sparka Skate's röv.. lite competition är ju bara hälsosamt!

Medlem
Skrivet av najtrows:

jag skulle bli glad om tony hawk - serien kunde sparka Skate's röv.. lite competition är ju bara hälsosamt!

Det är sant, men tveksamt att om dom kommer att göra det. Men man ska ju aldrig säga aldrig

1
Skriv svar