Speltoppen vecka 15

Medlem
Speltoppen vecka 15

Utan att dela ut kritik så är jag lite överaskad att Modern Warfare 2 fortsätter sälja. Framförallt på PC. Finns ju ingen som helst anledning med BFBC2 ute.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Tråkigt för oss xboxare att PS3 leder i försäljning på alla multiformat

Medlem

Alltså problemet med alla dessa listor är att digital försäljning inte tas med. Vilket enligt mig innebär att alla siffror för pc bör tas med en nypa salt. Jag tror (har inga konkreta fakta) att väldigt mycket folk köper sina spel genom digital download idag (tex steam)

Medlem
Skrivet av Johnhedlund:

Tråkigt för oss xboxare att PS3 leder i försäljning på alla multiformat

Varför då? Spelar det någon roll vilken plattform som säljer mest spel?

Inaktiv

Half-Life: Counter-Strike

Jävla fuskare! Dom förtjänar livstids avstängning!

Medlem
Skrivet av Johnhedlund:

Tråkigt för oss xboxare att PS3 leder i försäljning på alla multiformat

Kanske för att ps3 är bättre helt enkelt?

WOHOOO, akta fanboyzz!!

Medlem

Jag var en av de som köpte GTA DLC till PS3! mycket underhållande, framförallt ballads of gay tony som hade roligare uppdrag.
Väntar med splinter cell conviction då det även kommer till PS3 i höst. Bara ett tidsexklusivt spel så då kan jag vara utan. Red Dead Redemption kommer snart så det finns att spela.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag var en av de som köpte GTA DLC till PS3! mycket underhållande, framförallt ballads of gay tony som hade roligare uppdrag.
Väntar med splinter cell conviction då det även kommer till PS3 i höst. Bara ett tidsexklusivt spel så då kan jag vara utan. Red Dead Redemption kommer snart så det finns att spela.

Hoppas kan man alltid, personligen tyckte jag inte conviction var särskilt bra så det får gärna dumpas till både PS3 och Wii för min del (samt övriga intresserade plattformar). Med tanke på att 360 å andra sidan fick ta del av FF och kommande MGS så är det väl bra att Ps3 också får kärlek
Multiformat är bra i 95% av fallen, spel som Halo och Uncharted är ex. på undantag som dock gör sig bäst på respektive konsol. Därför är det smart att ha tillgång till båda

Inaktiv
Skrivet av xector:
Skrivet av Johnhedlund:

Tråkigt för oss xboxare att PS3 leder i försäljning på alla multiformat

Kanske för att ps3 är bättre helt enkelt?

WOHOOO, akta fanboyzz!!

Hallå det är siffror i Sverige. Kolla över hela världen. Xbox slår Ps3 med hästlängder.

Medlem

Förstår verkligen inte att CS fortfarande kan ligga kvar på topplistan... SÅ bra är det ju inte xD

Super mario... Italians never die...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Personligen slutade jag spela gtaIV på min ps3'a. Låg upplösning och dålig framerate gjorde att jag var missnöjd hela tiden. :-/

Frustrerande att man inte kan ställa ned (stänga av) vissa effekter eller annat för att kunna öka fps eller upplösning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar