Serious Sam 4 kan ha hundratusentals fiender på skärmen samtidigt

Robot
Serious Sam 4 kan ha hundratusentals fiender på skärmen samtidigt

Det är ganska många fiender, allvarligt talat.

#Croteam, #Serious-sam-4


Medlem

Spelade igenom ettan när serius Sam Collection släpptes på Stadia, 2:an kändes långsammare med mer problem lösningar. 3:än har jag inte testat än. Hoppas detta blir mer som ettan, gå från plats till plats å bara kötta.

Medlem

Det här såg roligt ut. Hoppas det finns möjlighet att köra splitscreen.

Känslan när huvudbombkillarna springer emot en hahaha! Jag längtar till release!

Medlem
Medlem

Ser fram mot att "stänga av hjärnan" och bara kötta


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

blir lite stressad bara av att höra mängden fiender detta tar ordet kötta till nya nivåer


signatur

//monster

inK
Medlem

Konsol?


signatur

Every trophy counts...

Skribent
Skrivet av inK:

Nein, endast PC och Stadia.

Medlem

Detta var ju riktigt goda nyheter.. äntligen action och humor på toppnivå. Längtar redan..

Steam har SPECIALKAMPANJ! Erbjudandet gäller till den 27 maj på Serious Sam spel
jag ska ju lätt slå till på HD Collection

inK
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Nein, endast PC och Stadia.

Konsol stod ju med på tidigare trailer.


signatur

Every trophy counts...

inK
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Nein, endast PC och Stadia.

No PS4 or Xbox One symbols to be found.

The reason for this? “The game is still coming to Xbox One and PlayStation 4 after its period of exclusivity is over with Stadia,” a Devolver Digital rep told Kotaku in a statement. It appears Google has worked out a timed exclusivity deal with Devolver Digital that will push back the game’s console release all the way into 2021, though an exact date has not been revealed.

Googlade.


signatur

Every trophy counts...

Skribent
Skrivet av inK:

No PS4 or Xbox One symbols to be found.

The reason for this? “The game is still coming to Xbox One and PlayStation 4 after its period of exclusivity is over with Stadia,” a Devolver Digital rep told Kotaku in a statement. It appears Google has worked out a timed exclusivity deal with Devolver Digital that will push back the game’s console release all the way into 2021, though an exact date has not been revealed.

Googlade.

Det var goda nyheter, fick för mig att Stadia fixat total exklusivitet till PC. Då får vi hoppas att det även kommer ordentligt uppiffade versioner till nästa generations konsoler.

Medlem

Har precis lirat SS3 VR för en ynka 5$
Och jävlar vad grymt det var i VR.
Köper lätt ss4 om det har vr stöd

Medlem
Skrivet av gerald:

Har precis lirat SS3 VR för en ynka 5$
Och jävlar vad grymt det var i VR.
Köper lätt ss4 om det har vr stöd

Jag funderar på att köpa SS3 VR men är lite orolig över att jag kommer bli illamående.. skyrim vr klarar jag bara av en stund men om det är så roligt som du säger så kanske borde slå till och lira det när jag vänjt mig vid VR

Medlem

crank it up to 11!

Medlem

Får mig att tänka på en viss Hassan sketch som jag inte vågar yttra mig om här😁😁

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av aholman:

Får mig att tänka på en viss Hassan sketch som jag inte vågar yttra mig om här😁😁

Du menar denna?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Lär vara roligt i ungefär 5 minuter.

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

Jag funderar på att köpa SS3 VR men är lite orolig över att jag kommer bli illamående.. skyrim vr klarar jag bara av en stund men om det är så roligt som du säger så kanske borde slå till och lira det när jag vänjt mig vid VR

Spela mer innan du ger dig på SS3VR säger jag bara för här går det undan och nybörjare kommer bli golvade rätt snabbt.

Första halvtimmen är lite meh.. men sen så blir det värsta jävla johnny wick simulatorn med hagel brakare i en hand och AK i andra

Medlem
Skrivet av gerald:

Spela mer innan du ger dig på SS3VR säger jag bara för här går det undan och nybörjare kommer bli golvade rätt snabbt.

Första halvtimmen är lite meh.. men sen så blir det värsta jävla johnny wick simulatorn med hagel brakare i en hand och AK i andra

ok får köra lite mer Skyrim VR då men Serious Sam är ju hur roliga spel som helst
jag har haft mycket kul med ettan o tvåan

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Du menar denna?

Jag tänker på en annan busringning, som Fredrik Lindström gjorde i Hassan, (1993-1994).
"100.000, det är absolut tak även för er?"
https://youtu.be/qIqVTo0PvKo


signatur

autograph

Medlem

Så länge detta är bättre än det urusla 3an var så är jag på !

Inaktiv

Haft mycket nöje i SS2 med polare back in the day på LAN. Roligt köttspel. Hoppas dock de kommer putsa en del på grafiken för just nu ser detta ut lite som något nån gjort på 3 månader i Unity.

Medlem

Tror mer på att det var denna:

Medlem

Minns när jag lirade demot till det första, från farsans ”Komputer för alla” cd som han fick hela tiden, månadens höjdpunkt när den kom! Äntligen lite nyheter om SS4, hinner förhoppningsvis spela igenom det innan Cyberpunk.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

"Ja, den tror jag också att det var. Tipsade om den igår här i tråden 20:52:
En annan busringning, som Fredrik Lindström gjorde i Hassan, (1993-1994)."
"100.000, det är absolut tak även för er?"

https://youtu.be/qIqVTo0PvKo


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Ah, jag blandar ibland ihop den med Roffes Morsa och även En Kikare.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar