Veckans diskussion - Har du spelat mer eller mindre senaste tre månaderna?

Robot
Veckans diskussion - Har du spelat mer eller mindre senaste tre månaderna?

Eskapism är ju ändå en grej spel gör jäkligt bra.

#veckans-diskussion


FM-guru
F.d. Sisyr

Betydligt mycket mer än vanligt. Hjälper mina 70+ föräldrar med en hel del bestyr nu och har pga det fått avskärma mig lite extra också, så då blir det mycket spelande...

Medlem

Mindre än vanligt, helt enkelt på grund av att det inte varit några intressanta spelsläpp för min del, det har i stort sett bara spelats lite Tetris 99 och Animal Crossing sedan jag spelade igenom Fallen Order i januari. Har istället tittat på mer TV-serier än normalt.

Det kommer väl fortsätta så tills Ghost of Tsushima och Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise släpps i juli.

Medlem

Lite mera, för att det blev ljust ute.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

mer men inte pga corona, utan pga sköna lir och bra med ledig tid


signatur

//monster

Medlem

Jobbar på exakt som vanligt så jag spelar exakt lika mycket som vanligt.

Medlem

Mindre än vanligt på grund att jag är föräldraledig så barnet ska mitt fokus.

Medlem

Covid-19 har strukturerat om jobbet så det har blivit många nätter på IVA. Kort sagt så har inte blivit så mycket spel som jag hade hoppats.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Gen
Medlem

Jobbar man hälften så mycket som vanligt och dessutom hemifrån blir det mer tid över för spel.

Medlem

Jobbar inom omsorgen så är ett samhällsviktigt jobb som inte kan utföras hemifrån. Mycket högre tryck och krav än vanligt, och har spelat mer CoD:MW mycket mer än vanligt för verklighetsflykten några timmar när man har möjlighet.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

1
Skriv svar