Halleluja! Spela Far Cry 5 gratis i helgen

Robot
Halleluja! Spela Far Cry 5 gratis i helgen

Galen sekt i gledsbygds-USA. Vad kan gå fel..?

#far-cry-5, #ubisoft


Medlem

Jag väntar fortfarande på Knutby-expansionen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag har köpt alla far cry vid release i princip, skippar dlc men spelen är roliga. Man hinner tröttna mot slutet o kan sen vänta på nästa siffra i spelordningen.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Jag har köpt alla far cry vid release i princip, skippar dlc men spelen är roliga. Man hinner tröttna mot slutet o kan sen vänta på nästa siffra i spelordningen.

Jag som tyckte att DLC i FarCry 4 var nästan de bästa uppdragen i spelet.

Kommer inte ihåg vad de heter men

Dels det där med Kurk, spoilar väl inte så mycket men sedan är det de där 2 snubbarna som man träffar i en stuga som drogar en. Tror det var ett DLC i alla fall, eller så kom de med season pass.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag som tyckte att DLC i FarCry 4 var nästan de bästa uppdragen i spelet.

Det är dom säkert! Jag glömmer bara bort spelet efter att jag har klarat det och haft roligt med originalet.

Medlem

Med tanke på alla spel som de ger bort gratis. Håller branschen på att gå över till något liknande mobil?

Moderator | Testpilot

Köpte det på EGS för cirkus 50 kr Riktigt kul!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Main story är ca 18 timmar, det hinner man nog med på en helg (Den går även spela online med andra).


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Jag tycker det är ett riktigt kul spel, enda tråkiga är de påtvingade storydelarna när man når en viss nivå för varje fraktion. De såg väl ingen annan utväg för att kunna föra storyn framåt.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Jag tycker det är ett riktigt kul spel, enda tråkiga är de påtvingade storydelarna när man når en viss nivå för varje fraktion. De såg väl ingen annan utväg för att kunna föra storyn framåt.

Håller med! "de påtvingade storydelarna" förstörde spelet jag körde igenom spelet fullt en gång och försökte spela en andra gång men...nej tack....
Jag körde Far Cry 1, 3, och 4 typ 10 gånger minst!(Hatade 2an BTW)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Inte kört igenom hela. Men rätt nära, gillade det. Första spelet jag skaffade efter att ha köpt en pc värdig spelande, för första gången på sådär tio år. Så detta spelet kommer nog alltid ha en speciell plats i mitt hjärtat ^_^


signatur

- pixelfantast

Medlem

Hejdundrande roligt spel. Råkade bränna ut mig lite på spelet men det avhjälptes genom att fiska under en ganska lång tid för att kunna köpa ammo och alla bra vapen på en gång! Måste spela igenom åtminstone storyn någon gång.

För övrigt är fortfarande 3:an bäst.


signatur

Submission is for the weak

1
Skriv svar