ATI snabbar upp Bad Company 2 igen

Robot
Medlem
ATI snabbar upp Bad Company 2 igen

Installerade dessa ovanpå de andra som bara fixade laddningstiderna för 5xxx och tycker jag har en massa mer fps nu än innan

Medlem

Aah, skönt. Jag har väntat på det här ett tag nu. Ska bli intressant att inte behöva hitta på annat att göra mellan matcherna.

Medlem

funkar toppen. Hade lite problem med skärmupplösning efter att installerat drivisarna, men en snabb reboot senare var allt finfint igen.

Medlem

Hoppas dessa fungerar bättre än förra som sa sig fixa laddtiderna. Visst, snabbare var dom men väldigt marginellt.

Medlem

riktigt nice! nog det mest iriterande med bc2 just nu att vänta strax över 40sek mellan matcherna är fan inget vidare

Skrivet av Grasfer:

Installerade dessa ovanpå de andra som bara fixade laddningstiderna för 5xxx och tycker jag har en massa mer fps nu än innan

vad har du för kort?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Yey.
Har varit jobbigt nog att komma in och se båda lagen tagit 1 till 2 flaggor vardera innan man ens själv hunnit välja vilka vapen man ska köra med.
Brorsan som har i princip en likadan dator, kommer in i spelet drygt 20-30 sekunder tidigare än vad jag gör.
Vi kör båda med Ci7-920, 6gb ram. Han kör med ett 8800GTS och jag ett ati4870.
Hoppas dessa fungerar för kvällens lirande Lite mer plus på FPS sidan skulle inte vara helt fel heller, men jag får ändå mellan 30-60 FPS så det är ju spelbart.

Laddade ner den förra "Updaten" ska man ladda ner den här också då?

Medlem
Skrivet av Hejhopp:

Laddade ner den förra "Updaten" ska man ladda ner den här också då?

Jag gjorde det. Jag upplevde 10.4a som lite bättre. Jag hade lite problem med att när banan var färdig laddad så fryste spelet till ett par gånger. Det problemet var mindre med den här uppdateringen.

Den förra hette 10.4, den nya 10.4a.

Medlem

Markant snabbarel addningstider nu, skit bra!


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag och polarn får "stuttering" fps efter att ha dratt in dessa drivrutiner, riktigt störande.
Precis som att datorn helt plötsligt får helt slut på ram och behöver leta på HDDn för varje textur som ska läsas in...

Ingen uppdatering till HD2700 dock, den är tydligen bortglömd.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Laddningstiden har näst intill halverats, mycket uppskattat! (3870 crossfire)

Medlem

Vafan skrämen får ingen signal om jag startar med 1650*1050 och fullscreen?


signatur

B lup

Medlem

ATI är skit... Något man snabbt lär sig...
Jag kör bara Nvidia numera... och kommer att göra det i fortsättningen.

Medlem

Jösses, blir det snabbare så hinner man ju knappt klicka i "Put me in a squad"-knappen innan banan har laddat.
Till skillnad mot innan jag installerade den första Beta-patchen då man kunde ta fram en bok och läsa ett kapitel mellan banorna.

Medlem
Skrivet av raada:

ATI är skit... Något man snabbt lär sig...
Jag kör bara Nvidia numera... och kommer att göra det i fortsättningen.

xD

1
Skriv svar