Vilka spelkaraktärers egenskaper skulle du vilja ha i det verkliga livet?

Medlem

Dan Dolme

Behöver jag säga mer?

Medlem

@Akronym: går upp halv sju på vardagarna

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Lätt, ett rött skal att skjuta på bilar som kör farligt, typ bränner förbi en i 190 km/h på 120 väg. Skjuta iväg det så de snurrar runt, men inte skadar sig själva eller någon annan. Bara så de hamnar sist igen och lär sig.

jag undrar hur snabbt du kör

Medlem

Jag vill vara Master Chief.

Avstängd
Medlem

Nån karaktär som är odödlig?
Yeah I'll take that.

Medlem

Eftersom jag är en tech geek hade det varit coolt att ha Aiden Pearce eller Marcus Holloway (Watch Dogs; Watch Dogs 2) färdigheter.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tar för givet att det finns någon karaktär där ute som kan kontrollera tiden - stoppa, spola osv. Den tar vi.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Valfritt äventyrsspel spel från lucasarts, kunna få plats med i princip allt i fickorna utan att det blir för tungt eller obekvämt med en stege, 4 bowlingklot och en elefant i bakfickan.

Jag hade startat ett fraktbolag

Som bowlare hade det vart oerhört praktiskt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hade varit rätt nice att vara aug som adam jensen

Medlem

vad kul att folk har uppmärksammat den här tråden

Medlem

hulken lr stålmannenstyrka, alltid


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Lätt, ett rött skal att skjuta på bilar som kör farligt, typ bränner förbi en i 190 km/h på 120 väg. Skjuta iväg det så de snurrar runt, men inte skadar sig själva eller någon annan. Bara så de hamnar sist igen och lär sig.

Chaotic good!

Medlem

Valfritt cRPG som har exp. Säg The Chosen One från Fallout 2.
Kunna levla vore sjukt Nice.
Börja jobba som slaktare och grinda in xp för varje KO man dödar.
Lägga alla poängen i början på Speech och möjligen gamble för mer pengar. Karismatisk och rik.
Läsa en enda instruktionsbok på några timmar och bli markant bättre. Och sånna böcker finns det gott om IRL.
Så tillslut är man vildmarkskunnig som Rambo, doktorsnivå på att ta hand om skador. Riktig fena på pistoler. Kan reparera i princip vad som helst med några enkla verktyg.

Ja. Jag tror det är vad jag skulle välja.

Medlem
Skrivet av Isak19:

Fast det finns väl ingen sätt att bromsa va + så åker man nog i finkan ganska dirr för Sonic kan till och med slå Usain Bolt

Heh, finns det en lag mot att springa för fort?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Göra en quick-save innan man provar på någonting vansinnigt hade varit praktiskt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Göra en quick-save innan man provar på någonting vansinnigt hade varit praktiskt.

Fick mig att tänka på denna

Medlem
Skrivet av conthox:

Heh, finns det en lag mot att springa för fort?

Hastighetsmätare...fast man borde ju komma undan om man springer

Medlem
Skrivet av Windir87:

Dan Dolme

Behöver jag säga mer?

Läste nyss spelbeskrvningen😄😄

Medlem

Skulle välja någon vass, snabb o duktig slagskämpe från något fightingspel. Gillar inte att spela såna spel så kan inte några karaktärer, bara själva serierna o vad de heter. Väljer detta, så jag tar en extremt snabb o lärorik väg för att använda inom min kampsport "Muay Thai" (ThaiBoxning).


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN:
Vet inte om jag går in i en gråzon nu... Tror inte de, men Neo från The Matrix... En massa kampsporter, lära sig valfri egenskap på en handvändning, en jädra stor vapen arsenal och kunna sakta ner tiden vid behov...

Standard Exp gain släng dig i väggen...

Wolverine´s för att jag är naiv nog att tro att jag blir lika badass som han.

eller kanske den mest OP som finns Obi-wans´s high ground.

möjligt viss lite Dovakin Dragon Shout åxå.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Redaktör
Skrivet av Isak19:

Ajdå finns det inga bär idéer

Kanske nån. (Jag var inte helt allvarlig. )


signatur
Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Wolverine´s för att jag är naiv nog att tro att jag blir lika badass som han.

eller kanske den mest OP som finns Obi-wans´s high ground.

möjligt viss lite Dovakin Dragon Shout åxå.

(Fus roh da intensifies) låter som du är en kombinerare vilket går det oxå men tänk på att en av dom är bra för dig medans resten dåliga för dig

Medlem

Klättringskunskaperna (och fighting) från valfri karaktär ur Assassins Creed

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Skulle välja någon vass, snabb o duktig slagskämpe från något fightingspel. Gillar inte att spela såna spel så kan inte några karaktärer, bara själva serierna o vad de heter. Väljer detta, så jag tar en extremt snabb o lärorik väg för att använda inom min kampsport "Muay Thai" (ThaiBoxning).

Gillar du spel som soul calibur,MK, street fighter ?

Medlem
Skrivet av Aljonz:

Klättringskunskaperna (och fighting) från valfri karaktär ur Assassins Creed

O ja där sa du nåt

Medlem
Skrivet av Iceman88:

@CARTMAN:
Vet inte om jag går in i en gråzon nu... Tror inte de, men Neo från The Matrix... En massa kampsporter, lära sig valfri egenskap på en handvändning, en jädra stor vapen arsenal och kunna sakta ner tiden vid behov...

Standard Exp gain släng dig i väggen...

Bullet time u know @iceman88 som självaste max Payne

Medlem

Chain Lightning och Wololo, lätt. Min personliga bostadssituation skulle förbättras drastiskt, och jag skulle kunna åka till USA och vara med på ett sånt där valrally för Trump...bzzzzth!

Medlem
Skrivet av Ender:

Chain Lightning och Wololo, lätt. Min personliga bostadssituation skulle förbättras drastiskt, och jag skulle kunna åka till USA och vara med på ett sånt där valrally för Trump...bzzzzth!

Vilken spelkaraktär har dom egenskaperna ?

123
Skriv svar