Hetaste spelsläppet i juni 2020

Medlem

Hmmm var inte nått att hänga i granen för min del.
Får säga last of us 2, fastän jag ej testat 1an, blir test om dom väl skulle släppa skiten till pc

Medlem
Skrivet av Nomman:

Last of Us 2 är årets tveklöst största spelsläpp, för mig. I vart fall bland de utannonserade. Ska dock vänta med att köpa några veckor så att det hinner släppas några patchar. Men vågar inte vänta för länge; vill inte råka läsa åsikter Eller spoilers.

Lite så känner jag med. Köpte dock Death Stranding härom dagen på rean som jag är sjukt sugen på men tror det får bli The last of us innan ändå faktiskt. En snabbkik på howlongtobeat säger 40 timmar för main storyn i Death Stranding vilket för mig blir översatt till runt 2-3 månader ^-^. Känns som det hinner tisslas och tasslas allt för mycket under den tiden annars.

Jh
Medlem

Jag ser framemot Jockes recension av The Last of Us 2..
Bra saker att säga hoppas jag 🧐😉


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

Köttbullar,köttbullar,köttbullar,köttbullar, GODIS, köttbullar,köttbullar, köttbullar, köttbullar, köttbullar, köttbullar.

Medlem

Desperados 3 ska bli riktigt roligt! Sedan ligger ju C&C remaken högt uppe med.

Last of us 2 känner jag faktiskt noll sug på, känns (på filmerna dom släppt) som att dom inte kunde ta bort strider och istället valde att bara göra storyn våldsam för att passa all onödig slakt i spelet.

Medlem

Kommer C&C till konsoller?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar