Mängder av EA-spel har dykt upp på Steam

Medlem
Skrivet av loerk:

Okej, tre spel och sen inte något nytt på nio år. Både GoW 3 och bullet storm kom 2011.
Varför denna passion för att försvara EPIC? Jag hade fel med ett år så jag korrigerar, NÄSTAN ett decennium.

Jag har inte mer passion för att försvara dem än vad du har att trivialisera Epic som spelutvecklare.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Jag har inte mer passion för att försvara dem än vad du har att trivialisera Epic som spelutvecklare.

Fast det gör jag inte, jag sa att de köper rättigheter till spel istället för att utveckla dem själva.
Vilket de gör.

Medlem
Skrivet av bleken:

du menar det att EA släpper sina spel på steam medans Valve fortsätter hålla i sina spel och inte släpper dom på Origin eller Uplay osv!! ja ganska dålig stil att man ska andras spel med dom ska inte ha deras

Varför dra in Valve i det? EA hade sina egna spel på sin egen platform, och det är inget fel med det. Att de väljer att släppa sina spel på fler platformar är dock bra för oss konsumenter.

Snygg halmgubbe du gjorde.

Om du ska hata på Valve så kan du väl i alla fall komma med ett riktigt argument.

Medlem
Skrivet av loerk:

Varför dra in Valve i det? EA hade sina egna spel på sin egen platform, och det är inget fel med det. Att de väljer att släppa sina spel på fler platformar är dock bra för oss konsumenter.

Snygg halmgubbe du gjorde.

Om du ska hata på Valve så kan du väl i alla fall komma med ett riktigt argument.

Varför dra in Epic i detta från början!! Och bli knte blind av ditt har över Epic, det hjälper dej inte

Och hatar knte Valve, gillar dom mycket

Skrivet av loerk:

Känns väl ganska relevant? Ett företag väljer att gå ifrån exklusivitet, medans ett annat klammrar sig fast ännu hårdare.

I en artikel som handlar om EA och Steam/Valve och som är av en väldigt positiv sak så känns det väldigt onödigt att fokusera sej på nåt negativt, ej u bara att kolla på vad som hänt med tråden... den har bara skaffat onödiga konflikter om epic efter det här!!
och för vad? för att du e sur för att du får vänta på nåt spel lite längre att du måste leta tillfälle att kunna slänga in en kommentar mot Epic..
Vi har tillräckligt med hat i världen så då behöver man inte slänga in det i en tråd på en artikel som handlar om nåt väldigt roligt och positivt.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

I en artikel som handlar om EA och Steam/Valve och som är av en väldigt positiv sak så känns det väldigt onödigt att fokusera sej på nåt negativt, ej u bara att kolla på vad som hänt med tråden... den har bara skaffat onödiga konflikter om epic efter det här!!
och för vad? för att du e sur för att du får vänta på nåt spel lite längre att du måste leta tillfälle att kunna slänga in en kommentar mot Epic..
Vi har tillräckligt med hat i världen så då behöver man inte slänga in det i en tråd på en artikel som handlar om nåt väldigt roligt och positivt.

Skulle inte kalla diskussioner för konflikter. Och inga diskussioner om EPIC är onödiga, precis som att inga diskussioner om vad som sker i världen just nu är onödiga.

Det känns som sagt relevant att belysa det när någon går emot vad de gör. Speciellt ett stort företag som EA.

Skrivet av loerk:

Skulle inte kalla diskussioner för konflikter. Och inga diskussioner om EPIC är onödiga, precis som att inga diskussioner om vad som sker i världen just nu är onödiga.

Det känns som sagt relevant att belysa det när någon går emot vad de gör. Speciellt ett stort företag som EA.

Icke argsinta personer vet att där e en tid och plats för saker att nämna, därför folk e vettiga att vara tysta på bion och inte snackar äckliga saker under middagen, precis som dom vet att man inte behöver dra in sitt egna har mot ett företag på en artikel som handlar om nåt bra.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Icke argsinta personer vet att där e en tid och plats för saker att nämna, därför folk e vettiga att vara tysta på bion och inte snackar äckliga saker under middagen, precis som dom vet att man inte behöver dra in sitt egna har mot ett företag på en artikel som handlar om nåt bra.

Det är högst relevant och ett ypperligt tillfälle att belysa problemet. Eftersom det är just det här vi som bojkottar EGS vill ha.
Du är den enda som nämner hat.

Om det inte passar så behöver du inte svara eller läsa.

Tack och adjö.

Skrivet av loerk:

Det är högst relevant och ett ypperligt tillfälle att belysa problemet. Eftersom det är just det här vi som bojkottar EGS vill ha.
Du är den enda som nämner hat.

Om det inte passar så behöver du inte svara eller läsa.

Tack och adjö.

Också ifrågasätter du nån om hatet mot Valve när dom visserligen ironisk är gör en poäng som du inte vill se... Visar hur enkelriktat ditt hat är..

Och jag använder heller inte Epic och gillar inte deras exklusiva grejer, men jag låter inte det ta över mej så att jag tar varje chans att spy ut det i trådar


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Redaktör
Skrivet av loerk:

Det är högst relevant och ett ypperligt tillfälle att belysa problemet. Eftersom det är just det här vi som bojkottar EGS vill ha.
Du är den enda som nämner hat.

Om det inte passar så behöver du inte svara eller läsa.

Tack och adjö.

Du får ursäkta, men den här nyheten handlar om EA och Steam. EGS har fått skäll i typ varje nyhet vi skrivit om dem sen de började med exklusiviteter. Bojkott är en sak, att lufta sina åsikter i ickerelaterade nyheter något annat. Kritisera gärna Epic, men gärna på relevant plats.


signatur
Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Också ifrågasätter du nån om hatet mot Valve när dom visserligen ironisk är gör en poäng som du inte vill se... Visar hur enkelriktat ditt hat är..

Och jag använder heller inte Epic och gillar inte deras exklusiva grejer, men jag låter inte det ta över mej så att jag tar varje chans att spy ut det i trådar

Detta blir sista inlägget med tanke på tillsägelsen.

Men nu skrev jag visserligen en liten spydig rad i ett inlägg annars fyllt med det positiva.
Efter det har jag endast svarat på inlägg.
Och jag frågade bara varför han drog in Valve i smeten när det är två helt skilda saker.

Med det så säger jag adjö och önskar dig en trevlig dag..

Skrivet av loerk:

Detta blir sista inlägget med tanke på tillsägelsen.

Men nu skrev jag visserligen en liten spydig rad i ett inlägg annars fyllt med det positiva.
Efter det har jag endast svarat på inlägg.
Och jag frågade bara varför han drog in Valve i smeten när det är två helt skilda saker.

Med det så säger jag adjö och önskar dig en trevlig dag..

så med andra ord du ifrågasätter nåns kommentar (även den uppenbarlig var ironiskt) som handlar om två företag vars nyheten handlar om medans du själv sätter ut en kommentar om ett företag som inte ens e med i nyheten.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

12
Skriv svar