Medlem
UFC 100

http://100.ufc.com/#/trailer/
http://www.youtube.com/watch?v=3JujiuD9MrA

I natt kl 04:00 smäller det
Galan sänds på Tv4 Sport, börjar 03:10 med UFC countdown. Men tål man inte bröderna Roberto som kommentatorer så finns det ett antal gratis streams på nätet, bara att googla.

Hur tror ni Titelmatcherna slutar?

Själv tror jag Brock Lesnar vinner på KO, medans JSP vinner efter Decision.

Medlem

Hursomhelst skall det bli jävligt spännande.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Finns inget roligare än att kolla vuxna män slåss i en bur tills de skvätter blod överallt... no, wait.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag tror att Fedor kommer in och knockar alla utom ringtjejerna för dom är så söta

Medlem

go GSP, hoppas att storkäften Lesnar får stryk också

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Finns inget roligare än att kolla vuxna män slåss i en bur tills de skvätter blod överallt... no, wait.

De blodigaste matcherna är oftast de mest spännande, blodet blir ochså ofta en faktor i hur matchen kommer gå, den blodiga störs eventuellt av blod i ögonen, men blir samtidigt svår att greppa.

MMA är sport när den är som bäst, insatserna spelar lite roll (utan att det är farligt) - Se bara på fotboll exempelvis, deras fans har så tråkigt att de måste slåss efter varje match, det säger ju allt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av bjosarn:

Finns inget roligare än att kolla vuxna män slåss i en bur tills de skvätter blod överallt... no, wait.

De blodigaste matcherna är oftast de mest spännande, blodet blir ochså ofta en faktor i hur matchen kommer gå, den blodiga störs eventuellt av blod i ögonen, men blir samtidigt svår att greppa.

MMA är sport när den är som bäst, insatserna spelar lite roll (utan att det är farligt) - Se bara på fotboll exempelvis, deras fans har så tråkigt att de måste slåss efter varje match, det säger ju allt.

Mjae jag tror det nog har mer att göra med att dom måste bevisa att dom inte är homosexuella när dom har kollat på svettiga primadonnor i 90 minuter, typ som folk som bara måste spöa ner killar för att dom stöter på sagda person.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Finns inget roligare än att kolla vuxna män slåss i en bur tills de skvätter blod överallt... no, wait.

You know it!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av bjosarn:

Finns inget roligare än att kolla vuxna män slåss i en bur tills de skvätter blod överallt... no, wait.

De blodigaste matcherna är oftast de mest spännande, blodet blir ochså ofta en faktor i hur matchen kommer gå, den blodiga störs eventuellt av blod i ögonen, men blir samtidigt svår att greppa.

MMA är sport när den är som bäst, insatserna spelar lite roll (utan att det är farligt) - Se bara på fotboll exempelvis, deras fans har så tråkigt att de måste slåss efter varje match, det säger ju allt.

Mjae jag tror det nog har mer att göra med att dom måste bevisa att dom inte är homosexuella när dom har kollat på svettiga primadonnor i 90 minuter, typ som folk som bara måste spöa ner killar för att dom stöter på sagda person.

http://hfboards.com/images/smilies/ssst.gif

Fy fan vad trött jag är på folk som uttalar sig om saker de inte vet ett skvatt om. Blir det slagsmål efter varje match? Och jag som trodde att slagsmål efter fotbollsmatcher i Sverige händer ungefär en till två gånger om året max där det är hormonstinta 30-åringar som tror att de är tonåringar igen som pucklar på varandra. Jag har gått på varje hemmamatch (ståplats) i flera år nu och har aldrig varit med om något som är i närheten av slagsmål. Men det är väl aftonhoran och andra blaskor som har lyckats slå i er det.

Medlem
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Greger:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av bjosarn:

Finns inget roligare än att kolla vuxna män slåss i en bur tills de skvätter blod överallt... no, wait.

De blodigaste matcherna är oftast de mest spännande, blodet blir ochså ofta en faktor i hur matchen kommer gå, den blodiga störs eventuellt av blod i ögonen, men blir samtidigt svår att greppa.

MMA är sport när den är som bäst, insatserna spelar lite roll (utan att det är farligt) - Se bara på fotboll exempelvis, deras fans har så tråkigt att de måste slåss efter varje match, det säger ju allt.

Mjae jag tror det nog har mer att göra med att dom måste bevisa att dom inte är homosexuella när dom har kollat på svettiga primadonnor i 90 minuter, typ som folk som bara måste spöa ner killar för att dom stöter på sagda person.

http://hfboards.com/images/smilies/ssst.gif

Fy fan vad trött jag är på folk som uttalar sig om saker de inte vet ett skvatt om. Blir det slagsmål efter varje match? Och jag som trodde att slagsmål efter fotbollsmatcher i Sverige händer ungefär en till två gånger om året max där det är hormonstinta 30-åringar som tror att de är tonåringar igen som pucklar på varandra. Jag har gått på varje hemmamatch (ståplats) i flera år nu och har aldrig varit med om något som är i närheten av slagsmål. Men det är väl aftonhoran och andra blaskor som har lyckats slå i er det.

Varför citerar du greger om det är mig du är trött på? Det var jag som påstod angående fotbollsfansen. Jag påstår inte att alla fotbollsfans är bråkstakar, det kan jag inte försvara... lätt efterblivna, visst, ingen tvekan men bråkstakar... nej.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Finns inget roligare än att kolla vuxna män slåss i en bur tills de skvätter blod överallt... no, wait.

helt rätt! finns inte så mycket roligare och intressantare än det! fan bjosarn jag trodde inte du hade krigar insikterna inom dig men nu blir jag fan riktigt stolt över dig !

tyvär så hade jag oturenatt jag jobbade hela helgen, hade/har sett fram emot den här galan ett bra tag specielt tack vare matchupen !!!! ååh jag blir som ett litet barn varje gång en UFC gala går live eller när jag ens pratar om MMA i allmänheten :heart::heart::heart:

aja blir antagligen reprisen på fredagen eller att jag streamar ner skitet fast jag vill ju helst se galan i bra video kvalite

just nu försöker jag bara undvika att få höra spoilers tills jag sett galan själv, vilket kan vara en svår uppgift

och sen lite offtopic, så kan jag garrantera er att kampsportare, och för att bli kallad en kampsportare så enligt mig bör man vara en person som lever för KAMP - SPORTEN, är betydligt lugnare i allmänheten än 90% av alla fotbolls huliganer som bara vågar leka balla i grupp

tjoho!

Inaktiv

SPoiler:

Så, den här galan gick ju helt åt helvete jämfört med vad jags atsade på. Trodde mir skulle vinna men lesnar spöade honom och betedde sig som ett svin efter.
Bisping torskade, gillar iofs Hendo så det gjorde väll inte så mycket. Det bästa var att Jon Jones och GSP vann. Ena en framtida champion och den andra en framtida legend


signatur

If its not Sasori, its just not right
Bli min pupil: http://sasorisp.mybrute.com

Medlem

Äh sånt fjanteri, mest är det en massa ligga ner och kramas som 2 nykära bögar.
Tycker att när fjantarna ligger ner för länge så ska det brytas så att dom kommer upp igen,

ungefär som när domarn bryter för att ta isär 2 boxare som blivit alltför kära i varandra och bara klänger.

Medlem

sasori använd spoiler tagen FÖR HELVETE

Medlem

spoilade för mig ._.


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Äh sånt fjanteri, mest är det en massa ligga ner och kramas som 2 nykära bögar.
Tycker att när fjantarna ligger ner för länge så ska det brytas så att dom kommer upp igen,

ungefär som när domarn bryter för att ta isär 2 boxare som blivit alltför kära i varandra och bara klänger.

Haha - bögkopplingen. En helt ny twist som jag aldrig hört förut. Att gilla bollar är inte gay, att slåss är gay. Check.

Allvarligt talat så är det precis som du säger, om inget händer blir de uppdömda. Ofta alldeles för fort för min smak.

Galan var riktigt bra och angående Lessners flipp så finns hans officiellt ursäkt på ufc.com (sevärd)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar