Playstation 5-event i kväll – se det med FZ!

Robot
Playstation 5-event i kväll – se det med FZ!

Calle och Jocke snackar upp från 21:30, Sony sänder från 22:00.

#playstation-5, #sony


Medlem

Från 20:30 och fram till PS5 eventet är det även fler nya trailers och utannonseringar av spel från IGN Summer of Gaming.

Fragtjuv

Det här är fan som julafton! Älskar när ni kör era uppesittarkvällar.

EDIT: det är som julafton var när man var tio år.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av waeress:

Från 20:30 och fram till PS5 eventet är det även fler nya trailers och utannonseringar av spel från IGN Summer of Gaming.

No way! Vad dålig jag är som inte hade koll på det! Nu har lovat bort mig på skolavslutningsfirande. Måste nog runda av lite tidigare med andra ord 😬

Medlem

Blir att skippa kvällsfilmen och glo på det här till några kalla öl istället!

Medlem

Hur länge varar sändningen?

Medlem

Är det Geoff Keighleys inför-show som börjar tidigast eller finns det någon som börjar innan?

Kom ihåg att de rekommenderar att hörlurar används för att en del saker de gör med ljudet ska kunna uppfattas på bästa sätt.

Medlem

Trodde det var Torsdag igår kväll under några timmars tid. Hehe. Blev så snopen att sändningen aldrig blev av kl 22 igår kväll när jag kom hem från träningen. Bra minne..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Just nu har Escapist också en spelshow med indie-spel, förvånansvärt många coola spel.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Trodde det var Torsdag igår kväll under några timmars tid. Hehe. Blev så snopen att sändningen aldrig blev av kl 22 igår kväll när jag kom hem från träningen. Bra minne..

Haha välkommen till klubben

Själv är man ju så sjukt slut efter jobb och kids att man är glad om man hinner med försnacket, men ska kämpa ikväll!

Medlem

Hörde att eventet kan vara upp till 2 timmar långt.

Redaktör
Skrivet av Sigge28:

Hur länge varar sändningen?

Skrivet av Learion:

Hörde att eventet kan vara upp till 2 timmar långt.

Lite över en timme sa Sony (typ), så det borde vara klart innan midnatt.


signatur
Medlem

För er som kanske inte ha sett, så finns det en ny video av observer system redux. Kör i 4k 60 fps.
https://www.youtube.com/watch?v=e1DzSPoGwnc

Medlem

Nån som känner på sig priset (om det avslöjas)? Själv gissar jag på 6000 med sverigeskatt (moms o techskatt)

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Nån som känner på sig priset (om det avslöjas)? Själv gissar jag på 6000 med sverigeskatt (moms o techskatt)

Känner något liknande. 5999 som högst är min rena gissning utan kunskap inom hårdvara.

Jh
Medlem

Pepp! Så kul med uppesittarkväll.. bra FZ!😊🤘


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

synd att det inte fungerar

Redaktör

De är igång!

(Ryktades om lite ljudproblem först.)


signatur
Medlem

@Pholiage: Jag tror inte att priser närmare 8 000 är omöjligt för både PS5 och Series X.

Medlem

PEPPEN! 4 minuter kvar!!

Medlem

En chatt? Hur då?

Redaktör
Skrivet av Freeman79a:

En chatt? Hur då?

Här - https://www.youtube.com/watch?v=4eeRS9FGLbA


signatur
Ase
Medlem
Skribent
Skrivet av Shadee:

Ratchet and Clank.

Spelen till PS2 var bra men toppen är enligt mig "Tools of Destruction" till PS3. Helt magiskt. Efter det kom "A Crack in Time" som visserligen var sämre men ändå bra och efter det är det bara skit egentligen. Senaste spelet som är en remake på första spelet visar bara att Insomniac och Sony har gett upp serien.

Hoppas jag har fel och Ratchet and Clank får ett releasespel till PS5an och en hejdundrande comeback under nästa generation. 🙄

HAH!

Ase
Medlem

vilka skitspel bara katt spelet som varit intressant hoppas det kommer till pc så blir det ett köp

Medlem

Kommer Skyrim till PS5?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vilken besvikelse på GhostWire: Tokyo. Såg riktigt crappigt ut. Noll skräck. Hur kunde de vika av från The Evil Within 3 till detta. Sorgligt..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Ase
Medlem

fortfarande bara kattspelet som e intressant annars bara massa skitspel ala japan spel många av spelen borde tom gå & köra på en raspberry pi

12
Skriv svar