Så här ser Playstation 5 ut!

Medlem

Känns bra att man fick sin PS5 före alla andra

https://imgur.com/a/gul9IjX

Inaktiv

Vacker sak. Kommer bli snygg i hyllan. Självklart med blurayspelaren.

Medlem

Gillar inte utseendet.
Kan stå ut om den kommer i mörk färg som döljer formen lite mer.
Från kylnings perspektiv så ser den inte så effektiv ut (speciellt efter man sett XsX)...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ja snygg var den ju inte. Man trodde ju att den skulle vara lite snygg i alla fall och så får man se den och man vill klösa ur ögonen. Nej, nej, nej, nej tack. Absolut inte. Dessutom ser den större ut än Series X. Så nej, nej tack.

Medlem

Snyggful värre. "Jag kommer inte köpa den" kommer inte hålla, tror den är lika mycket trendsetter som gamla Iphone4. Kantigt och "minimalistiskt" kommer vara ute om 4 år, och då sitter vi alla här med gamla möbler.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Lite orolig för mitt ps4 konto kommer jag inte åt. Vettefan om jag kommer kunna göra ett konto på ps5 med min mail o så.

Medlem

Otroligt läcker! Kul att de vågade ta ut svängarna så den inte bara ser ut som en vanlig dator/enfärgat rätblock.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Hoppas man kan ha den liggande.
Blir köp av digital edition.

Gissar på $499 och $599 för optisk läsare.

Jag gissar $499 (825gb + Blu-Ray) + $599 (1650gb)


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

nej inte vitt, vitt är mycket snyggt. men icke bra för en skitig herre som jag,

Medlem

Ser ut som alla routrar jag någonsin har ägt, hahaha. Usch.

Som Saurons torn som Jocke sa!

Medlem

Jag är mer än nöjd med den retrofuturistiska designen på PS5, ett konstverk som kommer generera känslor av både kärlek såväl som hat.
Jag är förälskad, fullträff Sony!

Medlem

18% av rösterna är Xbox-fanboys;)

Medlem

Ssdn måste vara jävligt snabb om den måste vara aerodynamisk för att hålla. Skämtåsido(?) gillar personligen mer stilren elektronik som inte känns så ”gamer”...Varför kan ingen bara göra en konsoll som ser ut som en gammal pioneer förstärkare i borstat stål?


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Vet inte om det har nämnts men jag hoppas att den kommer släppas i en helsvart version.


signatur
Medlem

Nej du, denna designen var inte mycket att hänga i granen för min del.

Medlem

Började med att avsky designen, till att sedan tänka "why not?" och nu slutligen älska den fullständigt. Sony prickade helt rätt här!

Spelen såg däremot mest ut som riktiga lanseringstitlar (tänk Knack). Blir att vänta åtminstone något år innan jag köper denna rymdmacka.

Medlem
Skrivet av Diezel:

@Jozo: Jodå, i slutet av klippet visades den liggandes lite kvickt!

https://i.imgur.com/ENRllw3.png

Fast där ligger den inte plant? Ligger väl på ett stativ?

Medlem

Jag gillar utseendet, men jag bryr mig inte så mycket. Det enda som spelar roll är trots allt spelen till den.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Jiminy:

18% av rösterna är Xbox-fanboys;)

Nej absolut inte, men tycker att den går i samma formspråk som Toyotas bilar, som jag tycker är bland de fulaste på marknaden.
PS5 är dock absolut inte så ful som säg Prius eller CRX som tur är 😉
Men skämt å sido så passar den bara inte (alls) in med resten av möblemanget hemma, därför jag är negativ, som tur är kan jag ju gömma den i skåpet. Hoppas bara att dom gjort något med kylningen, om den är i närheten av PS4 pro i volym är det ju katastrof.

Medlem

F*n va sexig den är.

Ser rätt nice ut... Men har svårt att se vart värmen tar vägen i den!!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Jag vet inte jag. Känns som att en tonåring med kärlek för modern arkitektur har designat den.

Medlem

Ser ut som något man får laga i ugnen efter en red ring of death

Medlem

Många "meh"-spel i eventet! 😁 Tonhöjningen var förstås Horizon där på slutet och självklart självaste konsol revealen.

Ser att många ogillar designen. Var glada att den inte såg ut som dev-kitten! Alltså V:et 🤣👍

Medlem

Kommer säkert bli riktigt dyr eftersom premium designen verkar vara en stor grej. iPhone.

Medlem

Redigt snygg design och jag gillade eventet överlag.
När de visade demon's souls remaken så hoppade jag nästan ur kalsongerna av glädje haha.
Ratchet spelet var lite otippat men ack så trevligt det såg ut.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Så oehört ful... Jag tyckte ändå kontrollen var rätt sexig när den först visades upp trots att folk var negativa men själva konsolen? usch och fy

Medlem

"Tacky" är ordet jag söker efter, kitschig eller vad det nu blir på svenska.
Nej detta var nog ingen höjdare. Ser ut som ett Alienware modem av något slag.

Skriv svar