Hoppsan: Stadia råkade lägga ut en demoversion av Gods & Monsters

Robot
Hoppsan: Stadia råkade lägga ut en demoversion av Gods & Monsters

Och uppmärksamma spelare passade på att lira i 30 minuter.

#Gods-and-monsters, #Stadia, #Ubisoft


Medlem

Ett "snyggare breath of THE Wild" utan en massa Ubisoft prickar på kartan.
Ja tack
Kanske man köper första ubi spelet på nästan ett decenium


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

jbx
Medlem
Skrivet av Molotov:

Ett "snyggare breath of THE Wild" utan en massa Ubisoft prickar på kartan.
Ja tack
Kanske man köper första ubi spelet på nästan ett decenium

Oj vad du har missat bra spel!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Såg bedrövligt ut. Antar att detta är långt från release.

Medlem

Undrar mest varför google har en så tidig version av spelet ens installerat på en stadia server?

Medlem
Skrivet av jbx:

Oj vad du har missat bra spel!

Nja, är väl eye of the beholder som gäller här.

Ubisoft är väldigt mainstream, lite för mainstream för många av oss

Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

Undrar mest varför google har en så tidig version av spelet ens installerat på en stadia server?

Jag gissar på någon sorts playtesting på distans pga covid19 som egentligen skulle legat bakom någon sorts lås och bom

Medlem
Skrivet av jbx:

Oj vad du har missat bra spel!

Du menar väl "så många torn du missst att klättra"

Medlem
Skrivet av jbx:

Oj vad du har missat bra spel!

Vi har sett samma Ubisoft-formula sedan 2004 i alla fall, så vad har han missat?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Metroid:

Vi har sett samma Ubisoft-formula sedan 2004 i alla fall, så vad har han missat?

Fram till Far Cry 5 och Assassin’s Creed - origins menar du? Ubi-tornen är borta sedan länge. I FC5 klättrar du tom upp i ett under första uppdraget och så driver spelet med konceptet.

Medlem

Lever stadia än alltså. Trodde den hade gått i graven hehe.

Medlem
Skrivet av noyart:

Du menar väl "så många torn du missst att klättra"

Jag förstår att du säkert är reduktiv bara för att skämta med eller göra narr av folk som älskar de spelen, men utöver Assassin's Creed har ju Ubi faktiskt släppt en hel hög med andra bra spel det senaste decenniet

Gnällkuk
Skrivet av robbis:

Undrar mest varför google har en så tidig version av spelet ens installerat på en stadia server?

Ja, det undrar jag också. Verkar vara väldigt märkligt...

Skrivet av NordhNet:

Jag gissar på någon sorts playtesting på distans pga covid19 som egentligen skulle legat bakom någon sorts lås och bom

Varför skulle man ha kvar en spelbar demo som är över ett år gammal och som inte alls representerar spelet hur det ser ut nu? En sådan build borde ju rimligtvis ersatts av något nyare kan man tycka.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Samma klättringsanimationer som i tidigare AC spel, menyer från Oddysey. Det märks att denna versionen inte har fixat de sakerna än. Blir intressant att se hur slutprodukten blir.

Medlem

jag tänkte på Kid Icarus av någon anledning.

Geeks Gaming
Skrivet av trickeh2k:

Varför skulle man ha kvar en spelbar demo som är över ett år gammal och som inte alls representerar spelet hur det ser ut nu? En sådan build borde ju rimligtvis ersatts av något nyare kan man tycka.

Jaha, var det en så gammal version? Ja då vette attans

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Ja, det undrar jag också. Verkar vara väldigt märkligt...

Varför skulle man ha kvar en spelbar demo som är över ett år gammal och som inte alls representerar spelet hur det ser ut nu? En sådan build borde ju rimligtvis ersatts av något nyare kan man tycka.

Ja det är helt klart skumt. Man blir nästan lite konspiratoriskt lagd

Medlem
Skrivet av jbx:

Oj vad du har missat bra spel!

Jag vet inte.
Senaste ubi spelen jag köpt tror jag är senaste Rayman

Deras spel lockar som inte men jag hoppas på ett nytt riktigt splinter cell.
Sen har det tidigare ryktas om att Ubisoft gör ett VR spel baserat på en av deras IP.
jag hoppas det är splinter cell


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gnällkuk
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja det är helt klart skumt. Man blir nästan lite konspiratoriskt lagd

Haha, det låter ju ganska extremt, men vem gillar inte konspirationsteorier?! :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar