Bygg bo, äventyra, segla och slåss i vikingalika Valheim

Robot
Bygg bo, äventyra, segla och slåss i vikingalika Valheim

Från svenska Iron Gate.

#valheim


Medlem

Jävligt nyfiken på detta spelet...
men vad är det?
är det mmo eller är det mer som ark med egna servrar?
hur många kan man vara?
är det bara pve eller är det pvp?
hur många kan man spela tillsammans?
och sist.... När kan jag ge dem mina pengar och spela det?!?!

@Phyrino: Hej hej!!

Valheim är et co-op spel där du hostar en egen server, eller helt enkelt bjuder in dina kompisar att spela med dig. Just nu har vi ingen limit på antalet spelare, men jag skulle rekomendera 1-6 för bästa upplevelse. Fler spelare per sererver så tenderar resurser osv att ta slut lite väl fort osv =). Valheim är främst ett PVE spel.

Inaktiv

Såg skoj ut. Intressant koncept!
Kan dock inte låta bli att tycka det är synd att grafiken är lite år 1999 - grafikfanatiker som jag är.

Medlem
Skrivet av dvoidis@gmail.com:

@Phyrino: Hej hej!!

Valheim är et co-op spel där du hostar en egen server, eller helt enkelt bjuder in dina kompisar att spela med dig. Just nu har vi ingen limit på antalet spelare, men jag skulle rekomendera 1-6 för bästa upplevelse. Fler spelare per sererver så tenderar resurser osv att ta slut lite väl fort osv =). Valheim är främst ett PVE spel.

Först, tack för svaret och där fick ni en jävla massa respekt från min sida. Va nästan exakt de svaren jag ville ha. Men hade velat ha det rekomenderat upp till typ 8 pers då vi är ett gäng kompisar som gillar sådana här spel.

Men jag har en till fråga.
Finns det någon road map man kan se?
Kollat lite gameplay men är nyfiken på vad ni planerar att lägga till och någon ungefärlig release?

Medlem

klart intressant, wishlisted!


signatur

//monster

Medlem

För högt för retro men för lågt för ens low i dag.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar