Ska du se på EA Play? Chatta med andra medlemmar på Discord!

Moderator | Testpilot
Ska du se på EA Play? Chatta med andra medlemmar på Discord!

Då FZ-redaktionen inte kommer köra någon uppesittarkväll tänker jag att det hade varit kul om så många av som möjligt hängde på Discord och snackade istället. Länk till Geeks egna Discord där bland annat FZ och Sweclockers håller till finner ni här.

Vi kommer hålla till i kanalen #spelsnack. Sändningen börjar 01:00.

För allt annat gällande spelsommaren 2020 kan ni besöka FZ:s egna nyhet som samlar all information som finns för tillfället. Näst på tur är "Cyberpunk Night City Wire" där CD Project Red kör en sändning den 25 Juni (Min födelsedag, woo).

Vi ses i chatten!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fan hade ingen koll på att det var ens, tänker spela TLOU 2 vid midnatt men kanske nöjer mig med en timme för att hoppas på nåt från Dead Space. Har ju hintats mycket om remasters från EA's sida plus lite DS-tecken under Sonys specreveal och även ena författaren bakom serien som twittrade om nåt nytt från hans sida. Annars förväntar jag mig inte mycket, visas nåt från nya Battlefield så är väl det kul, men känns som det är så tidigt än så lär inte vara matnyttigt i så fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av laban005:

Fan hade ingen koll på att det var ens, tänker spela TLOU 2 vid midnatt men kanske nöjer mig med en timme för att hoppas på nåt från Dead Space. Har ju hintats mycket om remasters från EA's sida plus lite DS-tecken under Sonys specreveal och även ena författaren bakom serien som twittrade om nåt nytt från hans sida. Annars förväntar jag mig inte mycket, visas nåt från nya Battlefield så är väl det kul, men känns som det är så tidigt än så lär inte vara matnyttigt i så fall.

Ja det ska bli spännande!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ambassadör
Xbox

FZ-red är mesar!

Jag kommer vara på Discord, det är där det händer! Fejs-wars, Persona och annat skojsefriskt. Ja, och så @uberpwnage2.0 så klart men det får man stå ut med.


signatur

Jump in.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mortaigne:

FZ-red är mesar!

Jag kommer vara på Discord, det är där det händer! Fejs-wars, Persona och annat skojsefriskt. Ja, och så @uberpwnage2.0 så klart men det får man stå ut med.

Haha!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar