Se EA Play Live!

Robot
Se EA Play Live!

Star Wars: Squadrons och Fares nya spel visas.

#e3-2020, #ea-play, #josef-fares, #star-wars-squadrons


Avstängd

Buuuuuu ni kan ju inte sova på midsommar.


signatur

PS5 och inget annat.

Moderator | Testpilot

Häng gärna med i Discord-chatten! Länk till Geeks egna Discord där bland annat FZ och Sweclockers håller till finner ni här.

Vi kommer hålla till i kanalen #spelsnack. Sändningen börjar 01:00.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare

Nytt Dragon Age? Remaster/Remake på Mass Effect? Pew pew?
Jag ska försöka kolla, hörs på discord i sånt fall.

Medlem

Tyckte verkligen om a Way Out. Riktigt häftigt spel. Hoppas det kommer något liknande nytt

Medlem

Hoppas de visar Bad Company 3


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Det vore ju väldigt trevligt att vakna upp imorgon och läsa en nyhet om Dragon Age 4 och Mass Effect: Andromeda 2.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Avstängd

Fifa är ju höjdpunkten här, och NHL. )))


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Bara jag som hoppas på en värdig uppföljare till mirror's edge som inte heter Catalyst och vrikar hela storylinen från mirror's edge? )))

Medlem

C&C remastered var rätt så bra välkomnat o Dune filmen kommer släppas om nått år eller så. Skulle inte förvåna mig om ett nytt Dune rts kommer. Eller battlefield Dune

Medlem

Har stort intresse för nya Star Wars-spelet. Ska bli kul att få se gameplay.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

C&C TS och RA2 Remaster plix

Medlem

Skulle inte förvåna mig om 50% av showen är fifa,nba,nfl.

Medlem

Hoppas på Battlefield 6. Men det måste till en sjujävla presentation för att få upp hypen efter hur de klantade sig med Battlefield 5. Där rök lite av mitt förtroende för DICE tyvärr.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Hoppas på Battlefield 6. Men det måste till en sjujävla presentation för att få upp hypen efter hur de klantade sig med Battlefield 5. Där rök lite av mitt förtroende för DICE tyvärr.

Hoppas på Vietnam eller typ 2143, bara det inte är Modern Combat igen.. så tröttsamt.

Medlem

A way out var kul att köra igenom med brorsan och brothers är ett mästerverk. En sak är säker och det är att Fares gör unika och innovativa spel så det ska bli väldigt intressant att se vad han och hazelight har knåpat ihop denna gång.

Medlem
Skrivet av heady89:

Hoppas på Vietnam eller typ 2143, bara det inte är Modern Combat igen.. så tröttsamt.

Jag hoppas personligen på modern krigsföring då jag älskade BF3 och BF4. Men visst ett nytt Vietnam eller någon annan konflikt under Kalla kriget vore också häftigt.

Ryktet säger ju att det blir modern krigsföring samt en medföljande remake på Battlefield 3.

Medlem

Personligen är allt jag hoppas en remaster av Mass Effect! Om så är fallet så hoppas jag på att vi kan förvänta oss mer än upphottade texturer.

Medlem

Om man får drömma önskar jag att de återupplivar Medal of Honor som en realistisk, taktiskt FPS ala Insurgency. Ingen HUD, öronknäckande ljud, brutalt och köttigt och extrem TTK. Och Skate 4.

Medlem

alla andra event som varit den senaste tiden har ju varit på en vettig tid på dagen. Men EA är ju helt värdelös lol xD

Medlem
Skrivet av neocon:

Hoppet helt ute för ett nytt Dead Space? Det är väl ändå EA som äger franchisen?

Tror nog de kommer ge spelet en chans till någon gång framöver, franchisen har ändå rätt mycket kärlek.

Medlem

Vi har ju helt glömt å lyfta SSX! Ge mig SSX On Tour remastered, skate 4, nytt mirror's edge och BF 3 remaster så kaaaanske man kan ge EA lite pengar.

Inaktiv
Skrivet av Welo:

Bara jag som hoppas på en värdig uppföljare till mirror's edge som inte heter Catalyst och vrikar hela storylinen från mirror's edge? )))

Helt sjukt hur man kan ta något så vackert som Mirrors Edge och göra Catalyst... Jag gav det ett försök när jag hade EA Access men klarade inte mer än 15-20 minuter. Det var som att känslan helt var borta. Det kändes lite som om man skulle gjort ett F2P MMO av Mirrors Edge

Avstängd
Skrivet av heady89:

Skulle inte förvåna mig om 50% av showen är fifa,nba,nfl.

Hoppas! Och NHL.

Faktiskt så är FIFA större än man kan tro. Dom flesta kända fotbollsspelarna spelar det med, vissa tävlar i det till och med vid sidan av fotbollen. Sky Sports hade flera FIFA turneringar när det var lockdown där riktiga spelare för olika lag i Premier League fick spela mot varandra och så sändes det på youtube, det var även kändisar som ställde upp för vissa lag, alltså typ musiker osv. Dom var tvungna att spela med sitt eget lag med så klart.

För oss som följer fotboll och PL så var det en tröst att se då man inte fick se riktig fotboll på flera månader. Men till saken, FIFA är ett spel som alla kan spela och även kul att spela mot kompisar om man t.ex ölar någon kväll så kan man mötas i några matcher. Jag brukade t.ex möta min farsa i FIFA 96 då jag var liten, han var urkass men det var kul ändå och det tyckte även han, och han är född 48.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@anon_119148: Kunde inte sagt det bättre själv... Är så sjukt besviken över att dom inte gjorde en riktig sequel.

Avstängd

Lätt uppesittarkväll! Bara jag här nu?

Moderator | Testpilot
Skrivet av AplAy:

Lätt uppesittarkväll! Bara jag här nu?

Vi är några som kommer hålla till på Discord! Du är välkommen hit https://discord.gg/x2bjEU #spelsnack är där vi hänger.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Sämsta jag sett lol

Medlem

Usch vad dåligt det var. Bara Skate 4 som var lite intressant.

Medlem

Det där var ju fruktansvärt tråkigt, haha. Värdelöst verkligen.

12
Skriv svar