Tävling – The Last of Us Part II + t-shirt

Medlem
Skrivet av Maccish:

Hoppas att jag har mer tur här än med trisslotter!

Hahahaha!

Fragtjuv

Vilken tid räknar ni som "morgonen på releasedagen" då?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Redaktör
Skrivet av joelthor100:

Vilken tid räknar ni som "morgonen på releasedagen" då?

Jag vet inte exakt. Mellan 7 och 9 gissar jag.


signatur
Medlem

Oh yeah, som det stora Last of us-fan som jag är så räknar jag iskallt med alla rätt. Får hoppas på turen också!

Last of us 1 var länge nr1 på min "best of all time" lista men måste dock erkänna att Witcher 3 faktiskt glidit upp som etta numer. Last of us 1 är dock tvåa så vi får se vart 2an hamnar

Fragtjuv
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag vet inte exakt. Mellan 7 och 9 gissar jag.

Perfekt. Då vet jag när jag kan köpa det. Jag brukar inte ha flyt i tävlingar :D.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

När jag precis var klar med första spelet var jag inte säker på om jag ville ha en uppföljare. När mer och mer har avslöjats så har dock mitt intresse ökat och nu är jag tokladdad!

Medlem

Tur har man visserligen redan i kärlek, men skadar inte ju att testa turen med denna tävlingen också. Hoppppas!

Avstängd
Medlem

Har inte tänkt på det tidigare (kanske lite trög?) - men när jag såg T-shirten tänkte jag att titeln kan tolkas som the Last of U.S. ...

Inaktiv

Kanske är dags att damma av PS3an och spela klart TLoU, köpa ett begat PS4 och spela detta 😁

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Kanske är dags att damma av PS3an och spela klart TLoU, köpa ett begat PS4 och spela detta 😁

Vore ju onödigt om du vann och inte kan spela det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Medlem

Skulle vara trevligt att få vinna nu under pandemin när man helst inte ska ge sig ut,lycka till vem som än vinner! 😊

Medlem
12
Skriv svar