Hands-on – Rocket Arena

Robot
Hands-on – Rocket Arena

Det är alltid kul att skjuta folk i ansiktet men...

#ea-originals, #ea-play, #raketer-i-fejset, #rocket-arena


Medlem

Måste vara svårt för företagen att hålla saker så att det ska läcka något i förväg. Speciellt nu när det kommer hands-on som spelats in i förväg och inte på ett event som E3.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

... men.. att det får kallas för rocket arena, det är disgrace to quakers race.

Medlem
Skrivet av samukakauka:

... men.. att det får kallas för rocket arena, det är disgrace to quakers race.

Faktiskt!

Medlem
Skrivet av samukakauka:

... men.. att det får kallas för rocket arena, det är disgrace to quakers race.

Medlem

När man kölhalar ett namn.
RA e RA!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av delli:

När man kölhalar ett namn.
RA e RA!

Hade haft större problem med det om RA fortfarande var aktuellt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hade haft större problem med det om RA fortfarande var aktuellt.

Äsch, det är fortfarande fullt aktuellt i mitt hjärta och själ.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fletchett:

Äsch, det är fortfarande fullt aktuellt i mitt hjärta och själ.

Haha, samma här.


signatur
Medlem

RA kommer alltid vara RA2 och Teien samt Medieval för min del, spelade en del q3 rocket arena också men q2 var ju magiskt bra.

Jag personligen finner det extremt tacky att de valde namnet Rocket Arena på ett nytt spel. Tur att spelet ser ut som en påse skridskor och underhållningsvärdet ungefär detsamma så det inte lär slå igenom.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mordocai:

RA kommer alltid vara RA2 och Teien samt Medieval för min del, spelade en del q3 rocket arena också men q2 var ju magiskt bra.

Jag personligen finner det extremt tacky att de valde namnet Rocket Arena på ett nytt spel. Tur att spelet ser ut som en påse skridskor och underhållningsvärdet ungefär detsamma så det inte lär slå igenom.

Spelade mest Rocket Arena i Quake Live, härliga tider!

Designen kommer nog ligga spelet i fatet, det är alldeles för lätt att dra paralleller till andra gratisspel.


signatur
Medlem

Lämpligt tillfälle att promota vår RA3-server + Discord, vi är över 100 pers inne där. Får till veckovisa spelkvällar. Hemmabyggd pickup-bot som hjälper oss att sätta ihop lag (shoutout till Floydan). Spana in kanalen #welcome för att se hur du får igång RA3: https://discord.gg/7d6WJKj

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av thorz:

Lämpligt tillfälle att promota vår RA3-server + Discord, vi är över 100 pers inne där. Får till veckovisa spelkvällar. Hemmabyggd pickup-bot som hjälper oss att sätta ihop lag (shoutout till Floydan). Spana in kanalen #welcome för att se hur du får igång RA3: https://discord.gg/7d6WJKj

Trevligt! Måste jag absolut testa.


signatur
1
Skriv svar