Ghost of Tsushima är färdigt - släpps i juli enligt plan

Robot
Ghost of Tsushima är färdigt - släpps i juli enligt plan

Utvecklarna firade att spelet “gått guld”.

#ghost-of-tsushima, #gold, #ghostoftsushima


Medlem

Vet inte riktigt varför, men jag känner på mig att jag kommer bli besviken på gameplayet. Kanske att det kommer att kännas monotont och repetitivt. Men jag hoppas för bövelen att jag har jävligt fel. 🤞🏻

Bokad och klart💯
Oro att de blir sen igen....
Nej!😂

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Micke090:

Vet inte riktigt varför, men jag känner på mig att jag kommer bli besviken på gameplayet. Kanske att det kommer att kännas monotont och repetitivt. Men jag hoppas för bövelen att jag har jävligt fel. 🤞🏻

Har också den känslan efter att ha sett gameplay.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Kan mycket väl bli mitt sista PS4 spel. Men jag tänker vänta och se vad recensioner och omdömen säger först.
Jag är väldigt svårsåld när det gäller detta tema

Medlem
Skrivet av Micke090:

Vet inte riktigt varför, men jag känner på mig att jag kommer bli besviken på gameplayet. Kanske att det kommer att kännas monotont och repetitivt. Men jag hoppas för bövelen att jag har jävligt fel. 🤞🏻

Jag är inne på samma bana. Efter reveal streamen så reagerade jag på att det var för mycket slow-motion/action effekter. När de visade "classic Samurai cinematic effect" so hoppades jag att all combat-effekter skulle försvinna men det gjorde det inte.

Så jag kommer avvakta och se recensionerna för spelet samt lite gameplay. Om jag blir sugen på att köpa det så kanske det blir när jag väl har en Ps5 och saknar andra bra spel att spela under den tiden. Dock så tror jag att jag kommer vara upptagen med Cyberpunk så pass länge att detta spel hinner gå på rea.

Medlem

Är som flera andra försiktigt hypad. Har varit taggad sen första teasern men ju mer de visar desto tveksammare blir jag.

Kommer dock liras oavsett! Älskar miljöerna och att få smyga runt som en ninja

Känner fortfarande hypen men läggs i backloggen

Medlem

Blir köp dag 1 i fysisk kopia på Media Markt. Tror spelet drar hem en 4av5 på FZ™ och 8-9 i betyg på GR™. Stealth delen ser riktigt kul ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

blir fett najs.

Medlem

Blir nog köp. Måste ha något att göra de regniga dagarna på semestern.

Medlem

Ser fram emot det, förhandsbokade det på PS Store förra veckan. Släpps bara några dagar innan min semester börjar så man kommer nog spela igenom det rätt snabbt.

Skrivet av CARTMAN:

Blir köp dag 1 i fysisk kopia på Media Markt. Tror spelet drar hem en 4av5 på FZ™ och 8-9 i betyg på GR™. Stealth delen ser riktigt kul ut.

Stämmer nog bra angående betygen.

Medlem

Försöker fortfarande laga min peppmätare, men detta spelet förstör den så fort det nämns. Förbeställt och klart!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Stämmer nog bra angående betygen.

Ja precis. Jag tror inte på ett mästerverk men att det blir ett bra spel helt enkelt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Den lilla gameplay man fick så fick mig inte direkt att känna mig hopfull, men jag hoppas att detta blir bra. Kommer mitt i min semester så det passar ju bra.

Medlem

Ursäkta en eventuellt ganska n00big fråga men vad innebär "gone gold"? Och om det har med försäljningen att göra, hur är det möjligt innan release? Enbart förhandsbokningar eller?

Medlem
Skrivet av elfgaard:

Ursäkta en eventuellt ganska n00big fråga men vad innebär "gone gold"? Och om det har med försäljningen att göra, hur är det möjligt innan release? Enbart förhandsbokningar eller?

Det är när man har en version som är färdig för att skickas till tillverkning av fysiska exemplar. Det är alltså denna version som finns installerad från en skiva som inte har patchats.

Medlem

Nice att man kan hålla datum, till skillnad från andra...
Längtat efter ett schysst samuraj spel.

Medlem
Skrivet av Margy:

Det är när man har en version som är färdig för att skickas till tillverkning av fysiska exemplar. Det är alltså denna version som finns installerad från en skiva som inte har patchats.

Jaha, där ser man. Sjukt otippat svar haha..

Medlem
Skrivet av elfgaard:

Ursäkta en eventuellt ganska n00big fråga men vad innebär "gone gold"? Och om det har med försäljningen att göra, hur är det möjligt innan release? Enbart förhandsbokningar eller?

Om du vill läsa mera.
https://en.wikipedia.org/wiki/Software_release_life_cycle#RTM

Skrivet av CARTMAN:

Blir köp dag 1 i fysisk kopia på Media Markt. Tror spelet drar hem en 4av5 på FZ™ och 8-9 i betyg på GR™. Stealth delen ser riktigt kul ut.

Du hade rätt om betyget!

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Du hade rätt om betyget!

Hehe. Dock så gav GameReactor 7 av 10. Kommer iaf köpa spelet fast i slutet på månaden.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skrivet av CARTMAN:

Hehe. Dock så gav GameReactor 7 av 10. Kommer iaf köpa spelet fast i slutet på månaden.

De brukar alltid vara tjuriga GameSpot. IGN gav 9/10. Det är ett solklart köp, men sparar det till mörka och trist November då man behöver ett riktigt äventyr!

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

De brukar alltid vara tjuriga GameSpot. IGN gav 9/10. Det är ett solklart köp, men sparar det till mörka och trist November då man behöver ett riktigt äventyr!

Nej, GameReactor Sverige alltså.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skrivet av CARTMAN:

Nej, GameReactor Sverige alltså.

Ok, trodde du skrev fel och menade GameSpot för de gav också 7/10.

1
Skriv svar