Plåtat - Test Drive Unlimited 2

Robot
Medlem
Plåtat - Test Drive Unlimited 2

Ser riktigt snyggt ut. Hoppas det blir bra så man får något grymt bilspel till PC så att man slipper köpa en konsol bara för Gran Turismo.

Medlem

Någon infromation om hur de löser online-delen? Var horribelt tråkigt att bara kunna köra med 8-spelare, och omöjligt att hamna tillsammans med en kompis oftast.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Shit alltså! Jag hade förväntat mig att spelet skulle vara bara lite snyggare än föregångaren, men det var ju vansinnet nice! Gimme, gimme!

Medlem

Satan va snyggt. Ettan va ju riktigt underbart, så skönt att bara kunna glida runt i schysta sportbilar

Medlem

Do want. Även om ettan var kass.

Inaktiv
Medlem

bara dom löser problemet med att man tappade bort sina polare om man får in i garaget å bytte bil så blir det nog riktigt kul ^^

Medlem

De har sagt att connections delen ska vara förbättrad. Och man ska även kunna gå in i hus/affärer med andra spelare och hoppa in som passagerare.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Längtar till detta spel! Aldrig spelat ett roligare bilspel än TDU.

Medlem

Mmm.. <3 Som sagt.. Måtte multiplayer-koden vara mycket mycket bättre.. Älskade ettan, ett tveklöst topp 3 bilspel för min del..

Medlem

Ser ju nice ut


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Givet köp till PC

Medlem

Det enda jag vill veta: HAR DE FIXAT FYSIKEN?
Allvarligt talat: det var ett skämt i ettan.

Medlem

Längtar som fan!

Medlem

Vore najs om man kunde gå ur bilen också

Medlem

Bättre collision detecyion på vägarbna och fysiken att matcha så blir jag nöjd.
Vägarna i ettan var ju så kantiga att kontakten mot vägen allt för ofta var obefintlig.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av tavener:

Vore najs om man kunde gå ur bilen också

Du blir glad om du går in på hemsidan

Citat:

A whole new, out of car mode, where you can walk around shared spaces and interact with other players. New player run clubs are now a huge part of the game. New co-op play; follow the leader, keep your distance and enhance the experience within the social networking world.

Inaktiv

Tyckte mycket om TDU 1, väntar förväntansfullt på mer nyheter angående detta spel

Medlem
Medlem

Vad skönt att höra att det går framåt för spelet. Kul med att kunna gå runt också.

TDU är bland de roligaste bilspelen jag kört, och just att det inte bara är banracing gör det så himla kul. Bara glajda runt i hardcoremode med ratt och pedaler. Underbart!

Längtar


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

KoP
Medlem

Man kan inte göra annat än att längta. Det blir till att smälla på den obligatoriska cruise musikmixen man använda när man lirade 1:an och bara glida runt.

1
Skriv svar