Nytt Pokémon Direct idag den 24 juni.

Kontot avslutas
Nytt Pokémon Direct idag den 24 juni.

Idag 24 juni kl 15:00 så kommer det fler Pokémon nyheter.

Förra veckan fick vi se bland annat New Pokémon Snap som ska komma till Nintendo Switch men de lovade även fler nyheter redan den 24 juni. Och nu är dagen här och det är bara ungefär en och en halv timme kvar tills vi får veta vad det är för något mer som de har att avslöja.

Vad hoppas ni på att de ska visa?


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas

Själv skulle jag tycka att det vore kul om de avslöjade ett nytt Let's Go spel som utspelar sig i Johto regionen.

Samtidigt så har jag hört att det finns en möjlighet att det kan vara en remake på Diamond och Pearl som kommer att avslöjas. Alla nya konsoler har ju fått sig en remake av något Pokémon spel i serien sedan Gameboy Advance och då skulle det inte vara så konstigt om det blir den fjärde generationen nu eftersom vi fick Omega Ruby och Alpha Sapphire till 3DS senast.


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas

Pokémon Unite


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Pokémon Unite

Ingenting för mig. Hade mycket hellre sett att någon av dina förhoppningar och hörsägner infriades. I synnerhet remaken av Diamond och Pearl eftersom jag aldrig fick möjlighet att spela dem när det begav sig.

Kontot avslutas
Skrivet av WonderBoy:

Ingenting för mig. Hade mycket hellre sett att någon av dina förhoppningar och hörsägner infriades. I synnerhet remaken av Diamond och Pearl eftersom jag aldrig fick möjlighet att spela dem när det begav sig.

Diamond och Pearl är riktigt bra spel det med.
Hade de en gång i tiden men sålde de senare. Funderar en del på att försöka köpa de igen.


signatur

ゼルダの城

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av ZeldasCastle:

Pokémon Unite

Eller League of Legends: Pokemon Edition då det är Tencent som ligger bakom det, de äger Riot


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar