Se reprisen - Uppesittarkväll med Cyberpunk 2077 och FZ

Robot
Se reprisen - Uppesittarkväll med Cyberpunk 2077 och FZ
Medlem

Något som förvirrar mig med Cyberpunk som någon smartare än mig kanske kan förklara? Hur fan ska PS4 och Xbone klara av att köra detta? Kommer det verkligen se ut som på alla trailers när man kör det på currentgen konsoler?

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Något som förvirrar mig med Cyberpunk som någon smartare än mig kanske kan förklara? Hur fan ska PS4 och Xbone klara av att köra detta? Kommer det verkligen se ut som på alla trailers när man kör det på currentgen konsoler?

Jo det kan man undra. Minns när man köpte Gta V till sin Xbox 360 som verkligen dansade på sista då. Det skulle nog kännas som ett helt nytt spel idag tror jag

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Något som förvirrar mig med Cyberpunk som någon smartare än mig kanske kan förklara? Hur fan ska PS4 och Xbone klara av att köra detta? Kommer det verkligen se ut som på alla trailers när man kör det på currentgen konsoler?

Det går fortfarande göra väldigt snygga spel för XBO och PS4, se på Red Red Redemption 2 och The Last of Us 2. För PC kommer Cyberpunk 2077 antagligen vara ett snäpp snyggare, en nivå som de sen kommer porta över till PS5 och XSX.

Medlem

@Fulci: Ett snäpp är en underdrift.

Medlem
Skrivet av loerk:

@Fulci: Ett snäpp är en underdrift.

Jo, kanske det. Spelet ska ha Nvidia förbättringar, de med mastodont Nvidia-kort kommer nog få se ett väldigt snyggt spel.

Medlem

De säger väl att det är försenat lite lite till.

Ambassadör
Xbox

Det är nu det händer! - 3rd person utannonseras!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Något som förvirrar mig med Cyberpunk som någon smartare än mig kanske kan förklara? Hur fan ska PS4 och Xbone klara av att köra detta? Kommer det verkligen se ut som på alla trailers när man kör det på currentgen konsoler?

Kommer se sämre ut mindre polygoner på alla assets dom renderar saker bakom väggar på pc behöver dom inte laddas i sista sekunden. du kmr ha lägre fps.

klart en ps4a och xbox klarar cyberpunk men det är MYCKET arbete och det kommer inte se alls likdant ut.

Konsol spelare som exklusivt spelar konsol märker nog ingen skillnad här, däremot tar du jämnför dom sida vid sida kommer du märka det markant.

Men det går alltid frågan är bara vad du blir tvugna att skära ner på, exempel är där kommer garanterat vara färre npcer i städerna m.m

Medlem

Det är ju kul att de visar upp spelet, men frågan är hur nära slutprodukten denna version kommer vara? Det är ju ändå 5 månader från release minst.

Återstå att se i morgon

Dessutom är Cyberpunk 2077 Goodies Collection uppe på gog nu!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Vill se karaktärsbyggande. Funderar på att bygga en bubbla. För egentligen vill jag inte veta mer nu. Men kommer titta ändå.

Medlem
Skrivet av magma:

Det är ju kul att de visar upp spelet, men frågan är hur nära slutprodukten denna version kommer vara? Det är ju ändå 5 månader från release minst.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Fan, ska besikta bilen vid den tiden

Medlem

Jag vill dom ska försena spelet ännu mer, runt 2-3 år, så jag har råd med en ny gamingdator.

Skrivet av 1337Figaro:

Något som förvirrar mig med Cyberpunk som någon smartare än mig kanske kan förklara? Hur fan ska PS4 och Xbone klara av att köra detta? Kommer det verkligen se ut som på alla trailers när man kör det på currentgen konsoler?

Nu när man lirat Last of Us 2 ser man verkligen att grafiken kan vara nåt utöver det vanliga på en helt vanlig PS4:a. Vissa stunder kan man tro att det är en PS5:a man spelar på. Tror inte CDPR har kunskapen eller tiden att göra det Naughty Dog gjort. Witcher 3 på PS4:a är ju jämfört med ett annat open world spel tex, Days Gone efter både rent grafiskt och i flytet. Har därmed inte så stora förhoppningar på PS4:a versionen här. Själv kommer jag köra det på PC eller PS5.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Jag vill dom ska försena spelet ännu mer, runt 2-3 år, så jag har råd med en ny gamingdator.

Om du hade makten att försena Cyberpunk ännu mera enbart för att du behövde spara till en ny pc så hade jag köpt den till dig så jag kunde spela tidigare.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Kommer fixas för next gen som jag förstår
Skrivet av 1337Figaro:

Något som förvirrar mig med Cyberpunk som någon smartare än mig kanske kan förklara? Hur fan ska PS4 och Xbone klara av att köra detta? Kommer det verkligen se ut som på alla trailers när man kör det på currentgen konsoler?

Med xbox så är spelet buy once som gäller med uppdatering till kommande generation. Vet inte hur det är med playstation. Bryr mig inte om playstation heller.

”Fans who buy Cyberpunk 2077 for the Xbox One will receive the Xbox Series X upgrade free of charge as soon as it’s ready. The announcement was made this morning by CD Projekt Red on Twitter.”

Medlem
Hoppas det
Skrivet av Mortaigne:

Det är nu det händer! - 3rd person utannonseras!

Vill inte bara se min outfit i filmsekvenser. Känns ingen mening med att fixa coola kläder om man inte ser.

Medlem
Skrivet av denza:

Med xbox så är spelet buy once som gäller med uppdatering till kommande generation. Vet inte hur det är med playstation. Bryr mig inte om playstation heller

Samma för PS kan jag informera dom som bryr sig.

Frilansare

Vad neggigt allt blev, jag ser fram emot det här som fanken! Är det Lou2-stämningen som spillt över?

Medlem

alarmet satt på 17.30 imorn då!


signatur

//monster

Medlem

Laddat upp med fulöl och doritos! Ses i morgon!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

@Joakim Bennet: Jag hade sett fram emot det ännu mera om inte spelet blivit försenat ännu en gång... Det är jobbigt att få hypeballongen punkterad när den äntligen varit på väg att lyfta.

Men dom får en ny chans i morgon.

För övrigt så gillade jag storyn i The Last of Us 2...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag är överhypad. Jag vill leverera gåshud, glädjetårar och konstiga ljud av tillfredställande.

Det är den här uppesittarkvällen jag har sett fram mest nu i sommar.

Medlem
Skrivet av loerk:

@Fulci: Ett snäpp är en underdrift.

Inte för den stora majoriteten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Vad neggigt allt blev, jag ser fram emot det här som fanken! Är det Lou2-stämningen som spillt över?

Kombinera Last of Us 2 med Corona så har du en stor hög av bittra och negativa människor. För mycket på en gång där framtiden för väldigt många ser väldigt mörk ut.

Jag ser framemot streamen, trots att jag är lätt bitter just nu.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Frilansare
Skrivet av Freakon:

Kombinera Last of Us 2 med Corona så har du en stor hög av bittra och negativa människor. För mycket på en gång där framtiden för väldigt många ser väldigt mörk ut.

Jag ser framemot streamen, trots att jag är lätt bitter just nu.

Så himla skönt att vi fortfarande kan göra sådant här, trots all skit som pågår runt omkring oss!

Medlem
Skrivet av Micke090:

Jo det kan man undra. Minns när man köpte Gta V till sin Xbox 360 som verkligen dansade på sista då. Det skulle nog kännas som ett helt nytt spel idag tror jag

Cyberpunk 2077 kommer lagom till PS5 så de flesta kommer spela det på ny konsol.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Det ska bli kul att se va de visar och säger ikväll, jag hakar på kl 17:30

Skribent

Fan vad mysigt det ska bli! Hoppas att vi får se lite neonupplyst gameplay nattetid och en titt på hur fordonen kommer att bete sig – det tidigare gameplayet med fordon har känts väldigt "scriptat".

12
Skriv svar