Xbox Game Pass Juni - Part 2

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass Juni - Part 2

Underlig månad för Xbox Game Pass med sena utannonseringar etc. men nu får vi i alla fall den sista högen spel för juni! Förutom West of Dead som släpptes direkt på release den 18:e på Xbox Game Pass så får nu en handfull trevliga spel till under dagen och morgondagen. Ett par spel, som The Messenger och Night Call finns redan på XGP PC men kommer nu till konsolvarianten iom release där också och det är väl trevligt!

Första juni-tråden hittar ni här.

Nya titlar:

West of Dead (18 juni, konsol+PC)

Night Call (24 juni, konsol)

Observation (25 juni, konsol+PC)

Streets of Rogue (25 juni, konsol)

The Messenger (25 juni, konsol)

Som vanligt så lämnar också några spel tjänsten, för den här gången: Battlefleet Gothic Armada, Die for Valhalla, Life is Strange 2, Metal Slug X, Metro Exodus, Neon Chrome, Shadow Tactics, SteamWorld Dig 2, The Flame in the Flood.

Xbox Game Pass

#xbox #pc #xbox-game-pass #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Har varit sugen på Nigh Call ett tag. Kommer spana in det. West of Dead var, i mina ögon, ett skitspel. Känns dessutom halvfärdigt. Vad tycker ni, hade jag kanske bara otur med RNGesus?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av maq777:

Har varit sugen på Nigh Call ett tag. Kommer spana in det. West of Dead var, i mina ögon, ett skitspel. Känns dessutom halvfärdigt. Vad tycker ni, hade jag kanske bara otur med RNGesus?

Night Call verkar intressant ja! Inte testat West of Dead ännu... (däremot så har jag börjat på Coffee Talk nu ).

Det är najs med alla mindre indiespel som man kanske varken hade hittat eller plockat upp på egen hand. Bra komplement till alla stortitlar.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Night Call verkar intressant ja! Inte testat West of Dead ännu... (däremot så har jag börjat på Coffee Talk nu ).

Det är najs med alla mindre indiespel som man kanske varken hade hittat eller plockat upp på egen hand. Bra komplement till alla stortitlar.

Verkligen! Det är så lätt att klicka ner ett spel och bara testa lite. Inte lika stor barriär som att plocka fram kontokortet. Det känns ändå som att folket på XGP är hyfsat bra på att plocka fram spel med kvalitet (även om inte allt passar alla). Det är juh liksom inte ett Steam som till 99.9999% består av skit.

1
Skriv svar