Releasedatumet för Project Cars 3 släppt

Robot
Releasedatumet för Project Cars 3 släppt

Starten går i början av spelhösten.

#project-cars-3, #releaselistan


Medlem

Nu har jag bara läst detta men jag hoppas de jobbar på fartkänslan i 3an. Tydligen kändes 2an långsam jämfört med Forza MotorSport 7 då Petter von GR skrev om spelen. Har inte lirat Project Cars personligen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Nu har jag bara läst detta men jag hoppas de jobbar på fartkänslan i 3an. Tydligen kändes 2an långsam jämfört med Forza MotorSport 7 då Petter von GR skrev om spelen. Har inte lirat Project Cars personligen.

Det har att göra med vilken fov man spelar med, ställs den in korrekt känns spelet inte långsamt.


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Nu börjar det bli lite väl många bilspel, va!?
Same/same.
Putsa på de bra som finns i stället!
I "Project Cars 2" upplevde jag en mysko styrning som inte ettan hade.


signatur

autograph

Medlem

Jag känner mig lite kluven till allt jag set men det blir nog ett köp ändå.

Känns som de gått mer mot arkad än simulator hållet. För mycke motion blur och ser typ ut som Grid, men det går att stänga av motion blur som tur är.

1
Skriv svar