Biomutant visar äntligen upp sig igen

Robot
Biomutant visar äntligen upp sig igen

Massvis av gameplay i ny video.

#biomutant, #gameplay


Medlem

Tycker det ser riktigt intressant ut. Ett slags open world kung-fu fabelspel. För att vara en liten studio som jobbar på det tycker jag det ser bra ut. Verkar också ha ett visst djup med t.ex. crafting-system.

Medlem

Jag var på gamescom 2017 och kunde spela lite av spelet och som det var då var det ett roligt spel.

ett 3:rd person action med mycket movement med combos och olika ablities. Dock var detta 3 år sedan så mycket kan ha ändrats

Medlem

Jag kan nog gilla Biomutant,visuellt är det riktigt trevligt.
Då återstår bara om dom lyckas med själva hanteringen av spelets figurer och att där är en bra story.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Inaktiv

Ser ut som ett spel i min smak. AA titlar kan oftast vara roligare än AAA titlar, mer lekfulla.

Inaktiv

Fan va läckert! Känns väldigt originellt faktiskt, hoppas det levererar.

Medlem

Var orolig där ett tag men ser ju verkligen lovande ut

Medlem

* Sitter och skakar av längtan *

Medlem

Hoppas hoppas hoppas att det här spelet kan leverera!

Medlem

Ser spännande ut, enda jag stör mig något enormt på är ala serietecknings liknande effekt vid slag och skott.

Medlem

Spelet kommer försent, hade det kommit till PS5 hade jag köpt men om det släpps i närheten av Ps5 releasen kommer jag inte vara intresserad.

Medlem

Blir lite orolig när de nämner Arkham som inspiration till striderna men det såg ändå fortsatt bra ut.

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Spelet kommer försent, hade det kommit till PS5 hade jag köpt men om det släpps i närheten av Ps5 releasen kommer jag inte vara intresserad.

Bara för att vara tydlig, jag försöker inte vara dryg men förstår inte vad du menar. Spelet blir väl inte sämre för att det släpps innan PS5?

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Bara för att vara tydlig, jag försöker inte vara dryg men förstår inte vad du menar. Spelet blir väl inte sämre för att det släpps innan PS5?

Kommer tappa allt intresse för ps4 när femman kommer ut och tror att jag till och med kommer sälja fyran. Så för mig kommer den för sent pga av det.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Kommer tappa allt intresse för ps4 när femman kommer ut och tror att jag till och med kommer sälja fyran. Så för mig kommer den för sent pga av det.

Vilken tur att PS5 är bakåtkompatibel då...

Medlem

För mycket anime över vapnen :/


signatur

I drank what?

Medlem

@Sten-greger: håller med. Karaktärer och story.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

@krislevin: Förstår inte riktigt detta med att grafiken skulle vara kass i spel,det mesta jag spelat de sista åren har varit snyggt.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

@krislevin: Förstår inte riktigt detta med att grafiken skulle vara kass i spel,det mesta jag spelat de sista åren har varit snyggt.

Det är i grunden om att man inte blir uppfylld av det som redan finns. Jag tycker att just det visuella bland annat har kommit riktigt långt på väldigt kort tid. Det finns inga tvivel på att spel ser ut så mycket bättre än vad de gjorde för några år sen!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Visst är det så,spelar om Black Flag nu i väntan på HZD och jag får väl säga att det är inget större fel på grafiken fast spelet är 7 år gammalt,


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

1
Skriv svar