"Inga planer" för dlc till The Last of Us Part II, tystnad kring multiplayer

Robot
"Inga planer" för dlc till The Last of Us Part II, tystnad kring multiplayer

Inget Left Behind-liknande dlc till Naughty Dog-tvåan?

#naughty-dog, #the-last-of-us-part-ii


Medlem

Fick nästan känslan av att han är sur på oss 😅

Medlem

Gör inte så mycket när spelet är så pass mycket längre än originalet. Mycket välgjort spel #2.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Älskade factions och det blir köp direkt om/när det släpps.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Känns för mig som dom vill släppa 3an och arbeta mer på den? för det finns så mycket dom kan göra fungusen och hur allt började m.m

Det finns ju så grymt mycket dom kan göra då 2an vart ju inte direkt mycket substans i form utav regeringen spridningen av fungusen/viruset m.m

tror nog flesta vill ha en 3a än dlc men dlc uppskattas alltid

Medlem

Det smartaste dom kan göra är att släppa multiplayer delen samtidigt som en uppgradering till ps5an. Så att några fler köper den igen. Av olika anledningar som dom som köpt och sålt skivan tex mm.

Medlem

Left behind var ju kanon. Synd att det inte kommer nåt liknande.

Medlem

Det är inte direkt man blir ledsen. Det här spelet är enormt stort så man är mkt mätt och belåten när eftertexterna rullar


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

NuZ
Testpilot

Spelade ut spelet igår kväll. Ger det 2/5. Gillade inte alls storyn och gameplayet är bättre än 1an men fortfarande inte rätt och min stil. Gillade mycket i spelet också. Sjukt snyggt även på PS4 slim och kontrollerna och skådespeleriet är i världsklass. Men för att vara ”On Topic”, jag är nöjd nu. De behöver inte fylla på med DLC eller en 3a. Finns saker som kan berättas i världen men tror N.dog skulle behöva ett nytt IP nu. Ser framimot vad de kan leverera på PS5an

Ps. Rätt skönt att det fortfarande finns folk i industrin som är nöjda över 4miljoner sålda exemplar. Utan massa DLC och mtx. En jämförelse mot EA som säger att det gått dåligt med 7miljoner sålda exemplar. Så trött på pengahungern i spelbranschen.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar