FZ = Fordons Zone?

Medlem
FZ = Fordons Zone?

Varför har FZ's offtopic invaderats av fordon snack? Är det en helt ny grupp människor som kommit igång och precis fått mopeder och ärvt pappas intresse för traktorer, oljefläckar och Sydsstatsflaggor?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jesus och bilar. Det är livet

Medlem

Och öl. Glöm för allt i världen inte bort öl.

Medlem

tre trådar != invasion

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Varför har FZ's offtopic invaderats av fordon snack? Är det en helt ny grupp människor som kommit igång och precis fått mopeder och ärvt pappas intresse för traktorer, oljefläckar och Sydsstatsflaggor?

Ascoolt

Ascoolare

Ascooligast å bärs!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Varför har FZ's offtopic invaderats av fordon snack? Är det en helt ny grupp människor som kommit igång och precis fått mopeder och ärvt pappas intresse för traktorer, oljefläckar och Sydsstatsflaggor?

Bra fråga


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

.. i stället för endless religion- och politik-diskussioner?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Varför har FZ's offtopic invaderats av fordon snack? Är det en helt ny grupp människor som kommit igång och precis fått mopeder och ärvt pappas intresse för traktorer, oljefläckar och Sydsstatsflaggor?

Det är faktiskt tillåtet att ha andra trådar än jesus hit och dit,
och dom få motortrådarna som finns tar inte upp en fjärdedel ens av all jesus skit.

Men man kan ju förstå om Bjosarn och förmodligen Greger blir lite lissen i ögat när trådar dyker upp där dom inte kan vara duktiga i.

Medlem

Folk vill få igång lite forumaktivitet antar jag.

Är det bara jag som tycker eller har inte inläggsantalet per dag minskat rejält det sista halvåret/året? Jag menar inte att det ska spammas med skit men det är för lite action med tanke på hur många som är online.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av mullins:

.. i stället för endless religion- och politik-diskussioner?

Japp omväxling förnöjer, men tydligen inte för alla

Medlem
Skrivet av Juno reactor:

Men man kan ju förstå om Bjosarn och förmodligen Greger blir lite lissen i ögat när trådar dyker upp där dom inte kan vara duktiga i.

Baby Jesus is now crying


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Såja Greger, såja.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Kolla in min fina kärra med flagga och allt monterat http://www.garaget.org/?car=75094

Medlem
Skrivet av Ariath:

Folk vill få igång lite forumaktivitet antar jag.

Är det bara jag som tycker eller har inte inläggsantalet per dag minskat rejält det sista halvåret/året? Jag menar inte att det ska spammas med skit men det är för lite action med tanke på hur många som är online.

Jo det är ju inte så som det var för många år sen,
stamkunderna har väl blivit äldre och leker hellre med en tjejmus än en datormus.

Medlem

Jag ser inte problemet i det hela?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

lite snack om 190E har ingen dött av


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Donqen:

Jag ser inte problemet i det hela?

Bilder på tuffa bilar renderar inte kvalitetsläsning direkt. Det finns ju forum avsedda för sånt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Varför har FZ's offtopic invaderats av fordon snack? Är det en helt ny grupp människor som kommit igång och precis fått mopeder och ärvt pappas intresse för traktorer, oljefläckar och Sydsstatsflaggor?

vadå 2-3 trådar? haha det var ju en jädrans stor invasion

absolut inte värre än 10 trådar om exakt samma sak, alltid då ämnen som politik, religion osv

överdriver inte du en aningen nu

Medlem

Det är ju ändå en spelsajt, då kan vi väl ändå hoppa över traktorer och mopeder.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det är ju ändå en spelsajt, då kan vi väl ändå hoppa över traktorer och mopeder.

Det är en spel/religion/politik och lektrådssite. Så det så.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det är ju ändå en spelsajt, då kan vi väl ändå hoppa över traktorer och mopeder.

politik å annan bråte då?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det är ju ändå en spelsajt, då kan vi väl ändå hoppa över traktorer och mopeder.

då är det ju lika bra att inte skriva något i en tråd där man har noll intresse för ämnet om man nu inte posthuntar som jag märker många gör just vid ämnen dem har noll intresse för och där inklusive något jag gör då och då :evil:

om ingen vill diskutera så skriver ingen, då försvinner tråden snabbare än man hinner blinka, för alla andra icke spelrelaterade trådar som politik(gud vad trött jag börjar bli på nämna det) tar ju upp all plats högst upp igen

Medlem
Skrivet av Ariath:

Folk vill få igång lite forumaktivitet antar jag.

Är det bara jag som tycker eller har inte inläggsantalet per dag minskat rejält det sista halvåret/året? Jag menar inte att det ska spammas med skit men det är för lite action med tanke på hur många som är online.

du är inte den enda kan jag säga. Har ingen admin eller nån nå statistik på de här så att man vet om de är bara inbillning eller sanning?:\


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Ariath:

Folk vill få igång lite forumaktivitet antar jag.

Är det bara jag som tycker eller har inte inläggsantalet per dag minskat rejält det sista halvåret/året? Jag menar inte att det ska spammas med skit men det är för lite action med tanke på hur många som är online.

faktist, man blir ju nästan lack här sitter jag ensam hemma nu på natten inloggad på FZ och väntar tills någon stackars sate startar en intressant tråd där det händer lite mer action helst med dödligt vapen och icke religions relaterat

istället får jag zappa mellan det dåliga utbudet av tv kanaler jag har, äh snart börjar arkiv x så blire bra

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Ariath:

Folk vill få igång lite forumaktivitet antar jag.

Är det bara jag som tycker eller har inte inläggsantalet per dag minskat rejält det sista halvåret/året? Jag menar inte att det ska spammas med skit men det är för lite action med tanke på hur många som är online.

faktist, man blir ju nästan lack här sitter jag ensam hemma nu på natten inloggad på FZ och väntar tills någon stackars sate startar en intressant tråd där det händer lite mer action helst med dödligt vapen och icke religions relaterat

istället får jag zappa mellan det dåliga utbudet av tv kanaler jag har, äh snart börjar arkiv x så blire bra

Låter som det är din tur att skapa en tråd


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Donqen:

Jag ser inte problemet i det hela?

Bilder på tuffa bilar renderar inte kvalitetsläsning direkt. Det finns ju forum avsedda för sånt.

Det är väl ingen slump att denna delen av forumet bär namnet "Off-topic"?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Vad hände med "snygga tjejer"-tråden som jag följde slaviskt i ungefär tre dagar innan jag glömde bort den? Dags för lite forumnekromanti tror jag...


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Det är ju inte Religion/Politik Zone heller men det tycks också komma på tal ovanligt ofta


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

Slänger upp en bild här, Fordon Zone.
OBS! när ni ser denna bild kommer ni vilja att vi enbart pratar om henne resten av våra liv på Fordon Zone,men nej! FZ är ett spel forum.
Dock kan ni spara ner bilden och njuta resten av era liv av hennes skönhet
pass på! här är hon!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Slänger upp en bild här, Fordon Zone.
OBS! när ni ser denna bild kommer ni vilja att vi enbart pratar om henne resten av våra liv på Fordon Zone,men nej! FZ är ett spel forum.
Dock kan ni spara ner bilden och njuta resten av era liv av hennes skönhet
pass på! här är hon!

http://www.thhe.dk/biler/Mercedes_190E_Evolution_II.jpg

Det bästa är ju att det finns även en porrstjärna som heter Mercedes i usa

12
Skriv svar