Assasins creed valhalla leaked gameplay

Medlem
Assasins creed valhalla leaked gameplay

https://youtu.be/LXQ7nX2Z8ZE

Assasins creed Valhalla har drabbats av läckor. Se video på ubistofts nästa stortitel.

Medlem

Dömande av klippet kommer jag nog inte plocka upp det förrän det kostar under 20 euro. Hoppas det blir väloptimerat tills dess.

Medlem

Skummade genom klippet och det såg väl ut som The Witcher 3 med bättre strider. Väntar på mer information och gameplay i högre upplösning men hittills är intresset ganska lågt.

Medlem

Ser väl ut ungefär så som man väntat sig att ett Assassin’s Creed spel skulle se ut. Cutscenes såg kanske ut att ha lite dålig kvalitet men men.

Medlem

Ser fram emot spelet Origins och Odyssey var två riktigt bra spel, och det här ser inte direkt sämre ut.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Ser ut som Odyssey, bara med en annan setting. Orkade endast 5 - 6 timmar av det spelet tills jag la ner. Kände ingenting för karaktärerna i spelet precis som med alla AC:s. Så själlöst.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Ser fram emot spelet Origins och Odyssey var två riktigt bra spel, och det här ser inte direkt sämre ut.

Jag med. Blir köp direkt på release. Så jag glider och än så länge har ubisoft gjord det bra. Ogillar dock hacking spelet. Inte mitt intresse men AC har aldrig gjort mig besviken. 😀 Jag gillar breakpoint också.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Skummade genom klippet och det såg väl ut som The Witcher 3 med bättre strider. Väntar på mer information och gameplay i högre upplösning men hittills är intresset ganska lågt.

Tänkte precis på samma sak. Ser ut ett moddat the witcher 3 med inslag av AC Odyssey. Står dock "work in progress", men frågan är hur pass mycket som de kommer ändra på 4 månader... om det inte blir försening då. Får se hur mottagandet blir på söndag. Inte så kul för Ubisoft när en sån här video läcker i förväg.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Ser ut som Odyssey, bara med en annan setting. Orkade endast 5 - 6 timmar av det spelet tills jag la ner. Kände ingenting för karaktärerna i spelet precis som med alla AC:s. Så själlöst.

Vi all tycker olika. Det är ju bra. Tråkigt att du kände så. Jag älskar serien och tycker den är väldigt välgjord. Speciellt Odyssey.

Medlem
Skrivet av magma:

Tänkte precis på samma sak. Ser ut ett moddat the witcher 3. Står dock "work in progress", men frågan är hur pass mycket som de kommer ändra på 4 månader... om det inte blir försening då. Får se hur mottagandet blir på söndag. Inte så kul för Ubisoft när en sån här video läcker i förväg.

Sen är ju klippet 9 månader gammalt. Alltså gameplayen är för 9 månader sen.

Skrivet av denza:

Vi all tycker olika. Det är ju bra. Tråkigt att du kände så. Jag älskar serien och tycker den är väldigt välgjord. Speciellt Odyssey.

Visst är det så, visserligen är det väldigt många som tycker om den här serien. Själv har jag svårt att känna nåt för dessa karaktärer. Har dock det problemet i många spel. Själva vyerna var annars väldigt vackra i Odyssey.

Medlem

Tycker Origins och Odessey varit dom tråkigaste Assassins Creed spelen och detta klipp visade att det är mer av samma och belägringen av ett slott såg fruktansvärt tråkigt ut, han är i stort sett ensam och dödar hundratals gubbar.

Blir nog Total war och mount and blade istället.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Visst är det så, visserligen är det väldigt många som tycker om den här serien. Själv har jag svårt att känna nåt för dessa karaktärer. Har dock det problemet i många spel. Själva vyerna var annars väldigt vackra i Odyssey.

Jag kan förstå det också. Vid en första anblick i en trailer eller liknande. Som valhalla till exempel. Eivor verkar helt ointressant, jag får rollspela eftersom jag aldrig kommer fastna. Det var så jag tänkte. Jag vill bara vara viking, plundra och festa och sånt. Leva mig in i det. Men sen kom eivor trailern.

Som gjorde mig ännu mera nyfiken på Eivor. Om jag fastnar för karaktärerna eller inte återstår att se. Fastnar jag inte då rollspelar jag dom, väljer en strategi, smyg eller anfall och håller mig till det, som exempel. Därför kan jag fastna för spel även om storyn är sämst eller karaktärerna är torra.

1
Skriv svar