Watch Dogs 2 gratis - om du är på hugget under Ubsofts digitala event

Robot
Watch Dogs 2 gratis - om du är på hugget under Ubsofts digitala event

Du får behålla spelet, OCH se FZ:s uppesittarkväll!

#watch-dogs-2


Gnällkuk

Najs! Inte spelat WD2, så blir att suga hem


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Givetvis är man på jobbet då :/

Borde väl räcka att logga in på Uplay-kontot via mobilen, om du har möjlighet att göra det

Medlem

Vilka plattformar kan man ladda hem det till?

Frilansare
Skrivet av kanshira:

Vilka plattformar kan man ladda hem det till?

PC.

Medlem

Vilka är de där "Ubsoft?" är det en undersektion till Ubisoft?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Själva showen 12 juni börjar 21:00.

Ska nog stå Juli där va?

ELF
Medlem

Har nya Watch Dogs släppts. Inte hört ett jota om det på väldigt länge.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Får en känsla av att Uplay kommer krascha, men man får ge det ett försök. Har inte testat 2:an än, men har hört att det ska vara bättre än 1:an som var ganska mediokert.

Medlem

Om ni skaffar det kan jag rekommendera att ta en titt på https://www.nexusmods.com/watchdogs2/mods/ Slängde upp en no intro mod där för ett par år sen. Nu verkar det ha kommit en hel del andra mods också ^^

Medlem

Spelets gameplay är riktigt bra och uppgraderat från det första spelet. Däremot är karaktärerna as töntiga. Men jag rekommenderar absolut att ta hem det och lira ut. Riktigt skoj. Tyvärr är bilkörningen lika värdelös som i originalet. Absolut inte lika tungstyrt utan tvärtom väldigt lättstyrt men fordonen saknar helt den där rätta känslan. Märkligt då UBIsoft har studion Ubisoft Reflections i ägo som har gjort Driver spelen back in the day men ändå inte lyckas få till sin bilkörning i dagens spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Spelets gameplay är riktigt bra och uppgraderat från det första spelet. Däremot är karaktärerna as töntiga. Men jag rekommenderar absolut att ta hem det och lira ut. Riktigt skoj. Tyvärr är bilkörningen lika värdelös som i originalet. Absolut inte lika tungstyrt utan tvärtom väldigt lättstyrt men fordonen saknar helt den där rätta känslan. Märkligt då UBIsoft har studion Ubisoft Reflections i ägo som har gjort Driver spelen back in the day men ändå inte lyckas få till sin bilkörning i dagens spel.

Jag håller med om fordonsfysiken, det är som den inte hörde hemma alls i spelet, utan att någon moddat in det bara.

Diggade 2an men det va verkligen värdelöst optimerat, fick fryslagg varje gång ja använde "detektivsynen"

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Får en känsla av att Uplay kommer krascha, men man får ge det ett försök. Har inte testat 2:an än, men har hört att det ska vara bättre än 1:an som var ganska mediokert.

Själv tyckte jag 2an var hemsk. Dedsec är nu löjliga fjortisar, och din huvudperson som är en random person går från det till sociopat på 2 röda. Storyn är inte så bra heller.


signatur

I drank what?

Medlem

Spelade ett demo av 2an men gillade det inte alls. Tycker dock det är skittråkigt att såna här erbjudanden aldrig inkluderar konsolspelare.

Inaktiv

Körde 3-4h sen tyckte jag all 'edgy hiphop teenager'-klädstil eller vad det är var för pinsam.
Kanske dags att ge det en chans till.
Folk säger ju ändå att den öppna världen är en av de mest detaljerade.

Medlem

Trevligt! Jag testade någon demo förut och tyckte det var ganska underhållande. Jag kände då inte att det var värt att lägga 400 spänn på. Så man har endast 45 minuter på sig att plocka hem det? Jag spår som ovan att Uplay kommer att krasha och att vi står där med ledsna miner.

Medlem

Trodde att man skulle göra någon konstig twitchlänkning och streama,
räcker det verkligen att logga in... Ska försöka göra det i klienten för säkerhets skull.

1
Skriv svar