Mer från Milla Jovovich i Monster Hunter

Robot
Mer från Milla Jovovich i Monster Hunter

Hon är tydligen ett "huge fan" av spelserien.

#milla-jovovich, #monster-hunter, #monsterhunter


Medlem

Säkert bara som hon säger


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

En vacker dag kommer vi få en bra film som är baserad på ett spel. Även om Tomb Raider(2018) och Assassin's Creed(2016) har varit närmst med bra skådespelare och en större budget, så tycker jag inte att någon av dem har lyckats särskilt bra.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Massa pessimister här som kommenterat. Kan bli riktigt bra speciellt när självaste Ron Perlman skall vara med.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Siktar de på live action så tappar jag förtroendet direkt.

Medlem

Perlman och Jaa är alltid sevärda. Inget fan av Milla dock, hon levererar sällan stabila skådespelarinsatser vilket är synd eftersom hon är med i många filmer som jag gillar/borde gilla.

Men inget av det spelar roll: Anderson kommer förstöra allt ändå från regissör-stolen, han har gjort på sin höjd kanske fyra sevärda filmer.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

eld
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Massa pessimister här som kommenterat. Kan bli riktigt bra speciellt när självaste Ron Perlman skall vara med.

PWA och Milla under ännu ett capcom-spel-projekt.

Jag tror vi alla vet exakt vad vi kommer få, så finns varken optimister eller pessimister, bara masochister

Medlem

Kommer bli hur bra som helst. Milla + Andersson kan aldrig bli fel.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Oh den är värd att se bara för att Milla är med, sen om filmen är bra är bara en bonus...:D

1
Skriv svar