En oerhört japansk Ghost of Tsushima-trailer sätter samurajstämningen

Robot
En oerhört japansk Ghost of Tsushima-trailer sätter samurajstämningen

Recensionen läser du klockan 16 prick.

#ghost-of-tsushima, #playstation-4


Medlem

kan knappt vänta till klockan fyra jag vill läsa nu

Medlem

Så pepp på recension idag och spelet torsdag natt. Har sett om Kurosawafilmer på löpande band.

Medlem

Om spelet är bra eller inte återstår att se, om inte annat ser det iallafall sjukt läckert ut grafiskt och estetiskt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Blir att köpa på fredag, sett fram mot det länge nu!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ett spel jag tror får en 3a i betyg me som jag hoppas får en 5a.

Medlem

Ett open world spel i feodala Japan är något jag och många med mig alltid önskat sig. Trots att sekiro och nioh Släckt törsten lite så ser jag verkligen fram emot detta spel, lägg där till att shuhei yoshida nyligen uttryckt att det är det vackraste spelet han någonsin sett så spär det bara på hypen ytterligare.

Betyget tror jag kommer landa på en 3a och ligga runt 83-85 på metacritic när man har i åtanke hur svårt många open world spel som inte är gjorda av rockstar eller Nintendo haft att nå de allra högsta betygen Så tror jag inte att detta spel kommer vara något undantag

Medlem

Lär ju bli fetaste släppet på flera år!
Blir fan sugen på att köpa till PS4 fast jag egentligen vill vänta och ha det som första spel jag spelar till PS5.

Damn you speltorka!!

Medlem

Kommer man kunna spela spelet med japanska röster också? (inte för att jag har PS4 och kan spela )

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Kommer man kunna spela spelet med japanska röster också? (inte för att jag har PS4 och kan spela )

Vore sinnessjukt att INTE ha den möjligheten så det har jag väldigt svårt att föreställa mig att man inte kan!
Ungefär lika sjukt som att kolla anime med engelsk dub 😅

Medlem

Tittade genom gameplay igen i morse, det växer faktiskt. Ligger rätt i tiden och har inget direkt att spela.

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Kommer man kunna spela spelet med japanska röster också? (inte för att jag har PS4 och kan spela )

Det kan man absolut, Ftmch-san.

Redaktör
Ponny

@Ftmch: Ja! Eller rättare sagt: "Hai!"


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Blir gött att lira detta till PS5.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Väntar spänt på recensionen

Medlem

Såg lite bilder förut som såg ganska trevliga ut -


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Åh, är så taggad på spelet, och recensionen i eftermiddag!

Synd bara att spelet verkar "dubbat" till japanska, så att munnarna inte rör sig rätt så vidare man inte kör engelska.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Köpte och laddade ner spelet i går, ser fram emot att spela det väldigt mycket. Detta är också sista veckan innan semestern, vilket passar mig bra.

Medlem

Har inte tid med ett mastigt openworld spel just nu Annars hade jag köpt. Är så många andra mastiga spel som kommer detta året.

Medlem

Bland de bättre speltrailers som gjorts på ett tag.

1
Skriv svar