Mer vårrea från Direct2Drive

Medlem
Mer vårrea från Direct2Drive

Guild Wars Trilogy skulle jag helt klart köpa om jag inte redan hade alla spelen i serien
Annars är det väl ingen som jag rent allmänt skulle tänka mig å köpa... :/

Medlem

Men of War verkar billigt och bra, något som någon annan kan rekommendera om man gillar CoH och DoW2?


signatur

Videomupp

Medlem

Ville ha East India men kunde fan inte betala med kortet fick error hela tiden så inget köp


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

gta 4 för under 50lappen , även om man inte skulle ha burken som krävs för spelet så passa på att köpa det nu när det är så här billigt !

resten av spelen fy skam heller!

Köp INTE Star Wars: The Force Unleashed. Värre konsollport får man leta efter. Så jäkla buggigt att jag inte ens orkade spela klart det.

Medlem

Har aldrig handlat av D2D men hur fungerar det om de lägger ner företaget i framtiden t ex.? Är man inlåst med något konstigt piratskydd eller? Tittade i deras "FAQ" men hitta inget där. Är lite intresserad av att köpa GTA IV men endast om jag vet att jag kommer kunna aktivera det igen utan problem om jag byter dator osv. och även kunna spela det om ett år när D2D har gått i konkurs (worst case scenario)


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

nj
Medlem
Skrivet av Bohica:

Ville ha East India men kunde fan inte betala med kortet fick error hela tiden så inget köp

Jag hade det felet med för att jag glömt lägga in en kod och annat för Verified by Visa-tjänsten som iaf Swedbank aktiverade nu under april, efter att jag hade fixat det så kunde jag handla utan problem.

Medlem

Det blev minsann ett GTA IV. Satan va' långsam nedladdning däremot

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Bohica:

Ville ha East India men kunde fan inte betala med kortet fick error hela tiden så inget köp

Jag hade det felet med för att jag glömt lägga in en kod och annat för Verified by Visa-tjänsten som iaf Swedbank aktiverade nu under april, efter att jag hade fixat det så kunde jag handla utan problem.

Gäller det även vid köp med E-Kort? Försöker köpa Deus Ex på steam men det vägrar funka.

Edit: nvm, funkar nu av någon anledning.

Inaktiv

Rätt sugen på GTA IV.

Inaktiv

Gehe, köpte GTA IV för sisådär 45 svenska riksdaler från D2D. Helt klart bra pris. Men nerladdningshastigheten är på 15-50 KB/s! Och spelet är på 13,83 GB!!! Räknaren säger att spelet kommer vara nerladdat om sisådär 80-200 timmar om det fortsätter i den är farten.
Eftersom att jag inte har datorn igång när jag inte sitter vid den, lär spelet vara nerladdat och klart om ett antal veckor. ^^

Medlem

Testa att öppna upp lite portar, som det står på sidan, om du sitter bakom en router.

nj
Medlem
Skrivet av anon_19389:

Gehe, köpte GTA IV för sisådär 45 svenska riksdaler från D2D. Helt klart bra pris. Men nerladdningshastigheten är på 15-50 KB/s! Och spelet är på 13,83 GB!!! Räknaren säger att spelet kommer vara nerladdat om sisådär 80-200 timmar om det fortsätter i den är farten.
Eftersom att jag inte har datorn igång när jag inte sitter vid den, lär spelet vara nerladdat och klart om ett antal veckor. ^^

Vilken klient använder du för att ladda ner? D2Ds Download Manager hade jag enorma problem med, hastigheterna jag fick ut med det programmet låter väldigt likt det du skriver och inget hjälpte.
Däremot med deras nya Comrade-klient så har jag laddat ner saker i uppåt 1MB/s från D2D.
Jag lät GTA4 ladda ner över natten häromdagen, gick i 400-500kB/s och tog 10-12 timmar totalt.

Medlem

köpte också GTA IV och hade också dålig hastighet med deras download manager. men det värsta var ju när man skulle installera det. då kommer det upp en ruta som säger att GTA IV inte är kompatibelt med mitt system. sitter med Win7 64bit. dock så löste det sig med att ändra till XP SP3. men det borde ju microsoft fixa tycker men.

Medlem

Nog snarare nissarna som satt samman installern som behöver åtgärda det.

Fick f ö. ner GTA IV och har det installerat, det laddades ner i ungefär 500 kB/s under natten. Akta er för vissa versioner (kanske alla) av WinRAR, om ni nu väljer det, när ni ska packa upp spelet bara, ni kan nämligen få meddelande om korrupta filer. Använd istället D2Ds Download Manager för att packa upp spelet, om ni nu skulle få felmeddelanden.

1
Skriv svar