Destiny 2-expansionen försenas

Robot
Destiny 2-expansionen försenas

Beyond Light ser ljuset först i november.

#bungie, #destiny-2, #destiny-2-beyond-light


Medlem

Blir en svettig månad med Destiny 2, AC: Valhalla och Cyberpunk.

Medlem

Till er som har spelat en del Destiny 2, själv spelade jag bara lite i betan och tyckte att spelet kändes väldigt "dött". Jag förstår att det inte är ett mmo, men jag saknade levande hubbar och en chatt för "allmänheten" så att säga. Har den typen av saker ändrats eller är det mestadels nya raids och dylikt?.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Belfry:

Till er som har spelat en del Destiny 2, själv spelade jag bara lite i betan och tyckte att spelet kändes väldigt "dött". Jag förstår att det inte är ett mmo, men jag saknade levande hubbar och en chatt för "allmänheten" så att säga. Har den typen av saker ändrats eller är det mestadels nya raids och dylikt?.

På PC finns det en chat - men den används knappt.

Det är mestadels nya raids och dylikt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Till er som har spelat en del Destiny 2, själv spelade jag bara lite i betan och tyckte att spelet kändes väldigt "dött". Jag förstår att det inte är ett mmo, men jag saknade levande hubbar och en chatt för "allmänheten" så att säga. Har den typen av saker ändrats eller är det mestadels nya raids och dylikt?.

Samma som förr tror jag.
Jag har lirat 71 timmar senaste två veckorna och har tyvärr inte stött på någon spelare som pratat eller använt chatten.
Däremot så är det spelare ute i världen som gör quests, event osv tillsammans. Men det är absolut inte ett MMO och man kanske ser som max 8st spelare åt gången
Riktigt kul spel och jag kan tipsa om att leta på en Clan så det blir lite mer socialare

1
Skriv svar