Ghost Recon Breakpoint är gratis att prova under helgen

Robot
Ghost Recon Breakpoint är gratis att prova under helgen

Så in och testa de nya AI-polarna och "immersive"-läget.

#Ghost-recon-breakpoint, #Ubisoft


Medlem

Tunn t-shirt i vinterlandskap hell yeah


signatur

Jäh!

Medlem

Ungefär lika godsmakande som att beställa en ICA-kasse med brunsås på lokala stammishaket

Medlem

Inte ens en gratishelg gör det värt utrymmet på hårddisken.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Skrivet av Belfry:

Inte ens en gratishelg gör det värt utrymmet på hårddisken.

Håller med, därför jag tänkte testa på Gefroce now nu igen

Geeks Gaming
Skrivet av Belfry:

Inte ens en gratishelg gör det värt utrymmet på hårddisken.

Använde utrymmet för att installera Island thunder istället. När ghost recon fortfarande va ett ghost recon spel

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Använde utrymmet för att installera Island thunder istället. När ghost recon fortfarande va ett ghost recon spel

Körde för något år sedan originalet då jag bara tidigare hade spelat ett demo på det. Håller än idag men det märks att det är ett gammalt spel, bästa spelet i serien (av de jag spelat) är Advance Warfighter 2, en rejäl utmaning på svåraste och nog det sista "riktiga" Tom Clancy spelet som gjordes. Sedan har det bara gått utför, tråkigt nog, med spelen som bär hans namn.

Medlem

Någon som provat på spelet med AI medhjälpare så får ni gärna skriva några ord hur det kändes. Tack


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Har fortfarande ångest att jag köpte skiten. Dont!

Medlem

Detta lär inköpas på nån rea. Hade ganska kul med Wildlands.

FM-guru
F.d. Sisyr

Testade det under betan innan det släpptes och var föga imponerad, men gratis är gott. Kanske har spelet fixats tillräckligt sen dess.

Medlem

Körde igenom det med en månads uplay+ (samt lite annat på uplay) så det känns inte värt att ladda ner för gratishelgen även om all min progress finns kvar.

Medlem

Jag hade inte ens hört talats om spelet och provade det nu i helgen och jag tycker det är ganska kul. Förmodligen för att de har patchat upp spelet och med det där immersive mode så kan du ställa in massa settings för att anpassa till din spelstil.

Och för priset av en pizza och en öl kan man roa sig ett tag verkar det som.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Någon som provat på spelet med AI medhjälpare så får ni gärna skriva några ord hur det kändes. Tack

Har bara lirat 12 timmar, men tycker att det funkar riktigt bra. Nu är jag inte världens mest taktiska spelare, utan smyger mest omkring och försöker lösa problemen tyst, men där skiner mina nya AI-polare rejält. Sync shot funkar lika bra som det gjorde i Wildlands.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar