Torchlight II Epic-gratis, nästa vecka väntar Tacoma och Next Up Hero

Robot
Torchlight II Epic-gratis, nästa vecka väntar Tacoma och Next Up Hero
Medlem

Tycker torchlight 2 är ganska meningslöst utan mods men gratis är gratis

Medlem

Tacoma ska bli väldigt intressant!

Medlem
Skrivet av Keima:

Tycker torchlight 2 är ganska meningslöst utan mods men gratis är gratis

Vad snackar du om? Det finns mängder av moddar på diverse sidor... Och inte nog med det, du kan använda en "workshop downloader" för att ladda ner moddar som bara finns på Steam Workshop.

Medlem

torchlight 2 är ett bra spel, men man vill köra det relativt grovmoddat i nutid. en mod speciellt som gör så man kan köpa respec potion krävs, för man behöver testa massor av kombinationer för att få till roligaste möjliga spelstil, något som är mkt begränsat möjligt i originalet.


signatur

//monster

Medlem

Jag laddade ner och testade. Aldrig spelat något torchlight tidigare. Tyckte det var roligt. Vad är det för moddar alla pratar om som man "måste" ha?

Medlem

Har det inte alltid varit gratis?

Medlem
Skrivet av Ender:

Har det inte alltid varit gratis?

Nej, Path of Exile däremot

Medlem
Skrivet av Keima:

Tycker torchlight 2 är ganska meningslöst utan mods men gratis är gratis

Ursäkta ett år senare inlägg men moddar till detta spel, hur ska det kunna hjälpa till att förbättra denna upplevelse?
Många fundamentala saker som inte fungerar bra i det långa loppet här inte.
Snart spelat igenom detta i co-op då vi har spelat annat fram till augusti i år då vi började med detta spel.
Ska ge min åsikt när jag är klar i den gamla Recension tråden bara för att lyfta märkliga beslut

För närvarande är det ju rea på steam om man nu hellre föredrar där
https://store.steampowered.com/app/200710/Torchlight_II/

Skrivet av monsterbenke:

torchlight 2 är ett bra spel, men man vill köra det relativt grovmoddat i nutid. en mod speciellt som gör så man kan köpa respec potion krävs, för man behöver testa massor av kombinationer för att få till roligaste möjliga spelstil, något som är mkt begränsat möjligt i originalet.

Ja att bara kunna backa tre förmågor till en kostnad är väl lite märkligt men det är inte där skon klämmer tycker jag.
Helt andra saker som bara känns fel.

1
Skriv svar