Left 4 Dead 2 utökas imorgon

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2 utökas imorgon

Fan vad grejt!

Medlem

Äntligen!!!

Hoppas det kommer imorgon bara

Medlem

Valve skriver på L4D-Bloggen att de tänker fira genom att spela med folk på Steam vid 11am PDT, vilket betyder att det är senast då som Passing släpps. Lite snabb räkning gör det till 19 eller 20 "vår tid"?

Edit: 11.00 PDT = 20:00 CEST, så release senast då.

Inaktiv

" Två nya vapen tillkommer - golfklubban och en M60, "

Aja som tur är så finns det färdiga vapen att ladda ner.

Medlem

Fattar inte det här med dom gamla survivors och att alla åtta ska överleva, blir det 8vs8 eller what?

Medlem
Skrivet av Flesheater:

Fattar inte det här med dom gamla survivors och att alla åtta ska överleva, blir det 8vs8 eller what?

Det är bara tre av de gamla karaktärerna som man kommer möta eftersom en är död. Dessa tre kommer att vara botstyrda och kommer att hjälpa de nya karaktärerna vid enstaka tillfällen under kampanjen.

och nej, Valve har sagt att det inte blir 8v8.

Medlem

Total awesomeness!

Medlem

haha läckert med golfklubba^^

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Flesheater:

Fattar inte det här med dom gamla survivors och att alla åtta ska överleva, blir det 8vs8 eller what?

Det är bara tre av de gamla karaktärerna som man kommer möta eftersom en är död. Dessa tre kommer att vara botstyrda och kommer att hjälpa de nya karaktärerna vid enstaka tillfällen under kampanjen.

och nej, Valve har sagt att det inte blir 8v8.

Hmm var ett bra tag sen man lirade L4D ( 1 ) så vilken survivor är död?? PLZ PLZ säg Zoey ( älskar dem andra <3)


signatur

Rwa?

Medlem

In your face Xbox-fuckers!

Medlem
Skrivet av jyggen:

Valve skriver på L4D-Bloggen att de tänker fira genom att spela med folk på Steam vid 11am PDT, vilket betyder att det är senast då som Passing släpps. Lite snabb räkning gör det till 19 eller 20 "vår tid"?

Edit: 11.00 PDT = 20:00 CEST, så release senast då.

Njae, riktigt så funkar inte Valve.

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Flesheater:

Fattar inte det här med dom gamla survivors och att alla åtta ska överleva, blir det 8vs8 eller what?

Det är bara tre av de gamla karaktärerna som man kommer möta eftersom en är död. Dessa tre kommer att vara botstyrda och kommer att hjälpa de nya karaktärerna vid enstaka tillfällen under kampanjen.

och nej, Valve har sagt att det inte blir 8v8.

Hmm var ett bra tag sen man lirade L4D ( 1 ) så vilken survivor är död?? PLZ PLZ säg Zoey ( älskar dem andra <3)

haha om någon vet svaret så spoila det fan inte för oss andra tack !

OBS egen åsikt: snälla gud låt det ej vara Zoey!


signatur

Suup homie

Medlem

Fler än mig som har problem att adda L4D_DEV_1-10 som friends i Steam ?


signatur
Medlem

när fan släpps skitet då :S


signatur

Suup homie

Medlem

Har http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/timezones/na... öppen och enligt den och uppgifter i bloggen borde det ju vara ute nu


signatur
Medlem

vet tyvärr vem som inte är me, hittade en bild som spoilade det för mig..

Snoka inte för mkt bland nyheterna om DLC:t är ett tips om ni inte vill veta

edit: nu laddar Steam DLC:t iaf

Medlem

Ha

Vore ju skoj om det var en random funktion som slumpade vem som dog av det gammla gänget.

Spelade nyss och på sista banan (Tror den heter "Port") i nya kampanjen så var det

Bill som inte längre såg så pigg ut


signatur
Medlem

Jag fattar inte riktigt upplägget, spelade igenom banan en gång igår, o såg aldrig ens till nårra forna överlevare. En på min steamlista förklarade deras närvaro som "they are helping you from above).

De va inte riktigt så jag hade föreställt mig DLC:t

edit: ska kanske nämnas att inget av lagen överlevde finalen..

Medlem
Skrivet av Horzie:

Jag fattar inte riktigt upplägget, spelade igenom banan en gång igår, o såg aldrig ens till nårra forna överlevare. En på min steamlista förklarade deras närvaro som "they are helping you from above).

De va inte riktigt så jag hade föreställt mig DLC:t

edit: ska kanske nämnas att inget av lagen överlevde finalen..

Är du blind ?

Det första man får se är ju när kameran zoomar ut ifrån en av de gammla överlevarna på bron och dessutom sitter ju Bill död när du springer och hämtar bensindunkar på sista kapitlet av kampanjen och de andra överlevarna står med bössorna i högsta hugg och skjuter zombies som kommer

So far tycker jag att DLC't sög rätt mycket och interaktionerna imellan grupperna är rätt värdelösa alternativt så gott som obefintliga


signatur
Medlem
Skrivet av Lith:
Skrivet av Horzie:

Jag fattar inte riktigt upplägget, spelade igenom banan en gång igår, o såg aldrig ens till nårra forna överlevare. En på min steamlista förklarade deras närvaro som "they are helping you from above).

De va inte riktigt så jag hade föreställt mig DLC:t

edit: ska kanske nämnas att inget av lagen överlevde finalen..

Är du blind ?

Det första man får se är ju när kameran zoomar ut ifrån en av de gammla överlevarna på bron och dessutom sitter ju Bill död när du springer och hämtar bensindunkar på sista kapitlet av kampanjen och de andra överlevarna står med bössorna i högsta hugg och skjuter zombies som kommer

Du har ingen som rätt att vara kaxig om huruvida jag är blind ellr inte, fruktansvärt onödigt sagt, bara lägg ner dedär! Jag känner inte igen det du beskriver, nej, det första du beskriver kan ju varit att jag precis vikit huvudet från skärmen när de sker. Och nej de sista var absolut inget jag märkte av.
En bugg?

edit: Har kollat nu o sett att dom endast är närvarande i Kampanjspel, inte i versus, i min sista mening framgår det att det va versus jag körde.

1
Skriv svar