Du kan klara Cyberpunk 2077 utan att slutföra storyns huvuduppdrag

Robot
Du kan klara Cyberpunk 2077 utan att slutföra storyns huvuduppdrag
Medlem

Europas bästa spelutvecklare. Punkt slut. 🙂

Fragtjuv

Det här låter verkligen intressant! Det kan ju verkligen ge känslan av att det blir mitt äventyr och att det kommer att skilja sig mycket från person till person. Det är bara att hoppas att det fungerar på ett bra sätt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Så tråkigt alla cutscenes ska vara i fps, helt poänglöst att pyssla med karaktärens utseende, speciellt på den nivån.

Avstängd

Låter mycket lovande.

Medlem
Skrivet av heady89:

Så tråkigt alla cutscenes ska vara i fps, helt poänglöst att pyssla med karaktärens utseende, speciellt på den nivån.

Nej, inte alls.

Finns speglar i spelet, och som den narcissist jag åtminstone är kommer jag spendera mycket tid vid spegeln samt pröva olika klädesplagg rätt ofta.

"You wanna know what Zeus said to Narcissus? You better watch yourself."


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av heady89:

Så tråkigt alla cutscenes ska vara i fps, helt poänglöst att pyssla med karaktärens utseende, speciellt på den nivån.

Jag är på andra sidan, jag är sjukt glad att dom beslutade för att gör spelet i first person.

Finns nog speglar man kan spana in sig i, precis som IRL...

Medlem
Skrivet av A1200G:

Europas bästa spelutvecklare. Punkt slut. 🙂

Du menade väl Cyberpunkt slut?

Medlem

Intressant. Ska bli spännande att se vad som händer för personer som alltid gör klart alla sidouppdrag innan huvuduppdragen.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av heady89:

Så tråkigt alla cutscenes ska vara i fps, helt poänglöst att pyssla med karaktärens utseende, speciellt på den nivån.

Ja för det är ju det som är problemet med dagens spel, för mycket fokus på inlevelse, och för lite fokus på det kosmetiska, outfits, skins mm...

Medlem
Skrivet av WargH:

Du menade väl Cyberpunkt slut?

Ha, ha, precis! 🙂

KoP
Medlem

Spännande. Flera utvecklare borde ta efter.

Medlem
Skrivet av heady89:

Så tråkigt alla cutscenes ska vara i fps, helt poänglöst att pyssla med karaktärens utseende, speciellt på den nivån.

Poänglöst på vilket vis?
På samma sätt kan ju sägas om att fixa till sig i verkligheten... helt poänglöst att pyssla med ditt eget utseende, du ser det ju inte själv ändå.

Jag älskar att det äntligen kommer ett (vad det verkar) grymt RPG i first person.

Medlem

Kanske man kan bli en addict och sakta blekna iväg i rännstenen i Night City. Hållandes obscena skyltar och visa sina fluorescerande organ för allmän beskådan!

Quake-konnässsör

Ska bli roligt och se Speedrunners slakta det här spelet

Medlem
Skrivet av Buster:

Kanske man kan bli en addict och sakta blekna iväg i rännstenen i Night City. Hållandes obscena skyltar och visa sina fluorescerande organ för allmän beskådan!

Poängen är att man ska fly från verkligheten, inte kopiera den. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Poängen är att man ska fly från verkligheten, inte kopiera den. 😉

😂 *Gör helikoptern*

Medlem
Skrivet av heady89:

Så tråkigt alla cutscenes ska vara i fps, helt poänglöst att pyssla med karaktärens utseende, speciellt på den nivån.

Ogillar detta med, inte så mycket för utseende på karaktären, men tror inte jag kommer känna inlevelse i fps, utan bara få en konstig känsla. Gillar mer ”filmiska” cutscenes bättre. Men vi får se som sagt, kanske blir det bra

Medlem
Skrivet av heady89:

Så tråkigt alla cutscenes ska vara i fps, helt poänglöst att pyssla med karaktärens utseende, speciellt på den nivån.

Jag gillart, mer inlevelse

Medlem

Låter oroväckande. För ambitiöst tenderar bli fiasko. Anthem någon? Hoppas jag har fel dock för jag längtar verkligen efter Cyberpunk.

E

Medlem
Skrivet av pjones74:

Låter oroväckande. För ambitiöst tenderar bli fiasko. Anthem någon? Hoppas jag har fel dock för jag längtar verkligen efter Cyberpunk.

E

Lite skillnad på utvecklare dock.. När var senaste gången Bioware släppte något bra?
Anthem var framstressat, vilket onekligen Cyberpunk 2077 inte är, med tanke på att det flyttats fram två gånger redan.

Medlem
Skrivet av Dominus:

Lite skillnad på utvecklare dock.. När var senaste gången Bioware släppte något bra?
Anthem var framstressat, vilket onekligen Cyberpunk 2077 inte är, med tanke på att det flyttats fram två gånger redan.

Medlem

Ju mer jag läser om Cyberpunk ju mer känns det lite som det är för bra för att vara sant? Tror det kommer bli ett jäkla ramaskri när det släpps för folk har hypat upp sig så mycket. Eller, nja, tror inte jag är rätt person att säga så. Jag tog ut semester hela vecka 48 så jag kan låsa in mig in min lägenhet och spela det.

Medlem

Angående första/tredjeperson... Jag tror varje person har ett perspektiv som inger mer inlevelse, för mig är det när jag kan se vad min karaktär gör och tycker att första person är ett par flytande händer & ögon. Därför känns förstaperson riktigt surt, men det är ju bara att gratulera dem som föredrar det.

Annars låter det ju som att spelet åtminstone är bra, det känns som en rätt säker investering på det sättet.

1
Skriv svar